Udesignit
Bij Udesignit vind je een leuke en originele collectie met gepersonaliseerde cadeaus. Naast een grote collectie gepersonaliseerde snijplanken heeft Udesignit zich steeds meer en meer gespecialiseerd in ander originele cadeautjes . Mooie, lieve geschenken die zich kenmerken door originaliteit en kwalitatief hoogwaardige materialen.
  • Renate Tiemens
    Geverifieerde klant van Udesignit

Houten klok met foto gegraveerd besteld, snelle levering en goed resultaat! Zeer tevreden

• Marion

En zo mooi. Ben er heel blij mee. Hun moeder ook 🤗

• Hoe beoordeel je Udesignit?

• Anieta de Jong
    Geverifieerde klant van Udesignit

Geweldig origineel kado boven verwachting mooi.

• Marloes
    Geverifieerde klant van Udesignit

Snelle levering en het geleverde product ziet er top uit! Precies wat ik had besteld!!

• Bernhard Reinders

Goede servers.

• Bertine
    Geverifieerde klant van Udesignit

Snelle zending en erg mooi geworden.
    De foto was eerst niet goed, maar dit
    fijn gecommuniceerd.

• Gerrie Eggens
    Geverifieerde klant van Udesignit

Snelle levering en een fantastisch mooie foto erop. Zelfs de gezichtsuitdrukking is nog hetkenbaar. Prima kwaliteit!

• Marzena Zielinska

Mooi gemaakt.

• Sandra de Smet

Prima service!

• Annemie Broks
    Geverifieerde klant van Udesignit

Goede service. Had een voorbeeld gevraagd, toen deze niet naar wens was kon ik zonder probleem omruilen van kleur portemonnee.
    Volgende dag al bezorgd.
    Zeker voor volgend persoonlijk cadeau dat ik hier weer ga kijken

• Jasna Steenacker
    Geverifieerde klant van Udesignit

Prachtige portemonnee met foto! Ik kan niet wachten om hem af te geven. Er was een heel klein foutje niet gedaan, mailtje voor gestuurd en op dezelfde dag nog reactie gekregen met verontschuldigen en meteen een rechtzetting! Echt een topbedrijf! Hier bestel ik zeker nog!

• Bert willemsen

Snel en zeer goed,👍

• Gonnie van der Heijden
    Geverifieerde klant van Udesignit

Binnen drie dagen had ik mijn bestelling in huis. Het is prachtig geworden, ben er heel blij mee.

• Ineke Russchen
    Geverifieerde klant van Udesignit

Leuke heren portemonnee met foto. Snelle levering. Bedankt daarvoor. Groetjes ineke

• Marga Reijnen van Kempen
    Geverifieerde klant van Udesignit

Altijd goed en snellle levering..top