Uitgekookt

Uitgekookt

Uitgekookt is de nummer 1 van Nederland in lekkere en gezonde maaltijden aan huis. Onze verse maaltijden zijn eenvoudig online te bestellen en worden gekoeld thuisbezorgd.
Maaltijdservice
8,6
3.333 klantbeoordelingen

• marion zijlstra
    Review voor Uitgekookt

Ben altijd tevreden over kwaliteit /smaak van maaltijden.Ook bezorging vindt altijd plaats rond aangegeven tijd.
    Maar vandaag heb ik dubbelop genoten van de zomerse risotto met pompoen en spinazie

• Jane S.
    Review voor Uitgekookt

Ik heb één keer bij Uitgekookt besteld en heb me daarna meteen afgemeld. Toch blijf ik brieven en emails van ze krijgen. Ik wordt er helemaal gek van. Ik heb me al meerdere keren voor de emails afgemeld, en ik heb laatst zelfs nog met de klantenservice gebeld, die toen zeiden dat ik volledig uitgeschreven was. Nog geen dag later kreeg ik weer een spam email. Ik ben er helemaal klaar mee.

Op aanraden van mijn begeleiders had ik een probeer box van 4 maaltijden gekocht. Het leek een betaalbare, gezonde optie voor wanneer ik te ziek ben om te koken. Helaas kon ik de maaltijden niet eten door mijn moeite met textuur en smaak. Met het eten zelf was niks echt mis, het is een probleem van mezelf. Het probleem is dat ze me maar niet met rust laten. Ik wil niks meer met ze te maken hebben, maar kom maar niet onder ze uit.

• Hoe beoordeel je Uitgekookt?

• Michel
    Review voor Uitgekookt

Uitgekookt is wel betaald maar niet geleverd en klantenservice geeftniet thuis. korter gezegd; NOOIT AAN BEGINNEN

• Maikel
    Review voor Uitgekookt

Was enthousiast om te bestellen maar helaas geen vegan veganistisch of halal of kosjer eten
    Dit bedrijf sluit grote groepen in de samenleving uit.
    Kei jammer zeg en een gemiste kans als ondernemer.
    En dat terwijl ze roepen heel Nederland gezonder te willen maken maar in principe dus maar voor een selecte groep.
    Wat een flater sla je dan zeg

Antwoord van Uitgekookt

Beste Maikel,

Wat leuk dat je bij ons wilde bestellen!
    Helaas hebben we op dit moment inderdaad nog geen vegan, halal of kosjer maaltijden. Wellicht komt dit in de toekomst wel!
    We hebben wel een ruim aanbod van wekelijks 24 verschillende maaltijden. Hierbij zitten drie tot vier vegetarische maaltijden en hetzelfde aantal maaltijden met vis.

We hopen dat we toch eens voor je mogen koken.
    Groeten,
    Lieke van Team Uitgekookt

• Rob

Lekker en ruime keuze

Uitgekookt.nl heeft de beste kant en klaar maaltijden! Een ruime keuze en het smaakt heerlijk en vers. Erg fijn dat er genoeg verschillende maaltijden zijn. Lekker eten, ik ben overgehaald na mijn proefpakket.

Helemaal tevreden met uitgekookt.nl .

Verder gaat de bezorging helemaal netjes en is het bestellen fijn en gebruiksvriendelijk.

• Lyda Schoen
    Review voor Uitgekookt

Update: Na uploaden van deze recensie is er over en weer mail contact geweest met uiteindelijk iemand die invloed heeft op het proces. Jammer dat het eerst wat voet in aarde moest hebben maar uiteindelijk kregen we zondagavond speciaal voor ons bereide maaltijden gebracht en hebben we het gevoel dat men harder is gaan werken om de vergissingen recht te trekken. De maaltijden zien er, zoals steeds, heerlijk uit. Ondanks dat we toch nu 2 dagen hebben moeten schipperen met voeding en hulp elders hebben moeten zoeken, zijn we blij met hetgeen we nu gekregen hebben.

Webwinkel maakt een fout, “lost” het op door een extra maaltijd ter genoegdoening te bieden maar laat ons na een operatie en afhankelijk van deze dienst, zonder andere mogelijkheid 2 dagen zonder eten zitten. Je denkt dat je de niertransplantatie waarbij je beiden aan huis en bed gekluisterd bent, goed te hebben geregeld maar uitgekookt.nl gooit alles in de soep. Van de 15 maaltijden misten er 4 en juist de zoutloze die mijn man als enige kan eten.

• Beks Bedrijfsadviezen MKB
    Review voor Uitgekookt

Deze webwinkel houdt zich niet aan de aangegeven levermomenten. Prijs lijkt op het eerste gezicht redelijk maar niet wanneer je de maaltijden gebruikt. Duur voor een te vaak kleffe hap. Na zes keer besteld te hebben houdt mijn bedrijf het voor gezien en gaat zich oriënteren op het vinden van een andere leverancier.