Uitgekookt

Uitgekookt

Uitgekookt is specialist in lekkere, vers bereide maaltijden voor alledag én verzorgt smaakvolle catering voor speciale gelegenheden. Onze catering en verse maaltijden zijn eenvoudig online te bestellen en worden bij u thuisbezorgd.
Maaltijdservice, Catering
8,6
2.745 klantbeoordelingen

• Lyda Schoen
    Review voor Uitgekookt

Update: Na uploaden van deze recensie is er over en weer mail contact geweest met uiteindelijk iemand die invloed heeft op het proces. Jammer dat het eerst wat voet in aarde moest hebben maar uiteindelijk kregen we zondagavond speciaal voor ons bereide maaltijden gebracht en hebben we het gevoel dat men harder is gaan werken om de vergissingen recht te trekken. De maaltijden zien er, zoals steeds, heerlijk uit. Ondanks dat we toch nu 2 dagen hebben moeten schipperen met voeding en hulp elders hebben moeten zoeken, zijn we blij met hetgeen we nu gekregen hebben.

Webwinkel maakt een fout, “lost” het op door een extra maaltijd ter genoegdoening te bieden maar laat ons na een operatie en afhankelijk van deze dienst, zonder andere mogelijkheid 2 dagen zonder eten zitten. Je denkt dat je de niertransplantatie waarbij je beiden aan huis en bed gekluisterd bent, goed te hebben geregeld maar uitgekookt.nl gooit alles in de soep. Van de 15 maaltijden misten er 4 en juist de zoutloze die mijn man als enige kan eten.

• Beks Bedrijfsadviezen MKB
    Review voor Uitgekookt

Deze webwinkel houdt zich niet aan de aangegeven levermomenten. Prijs lijkt op het eerste gezicht redelijk maar niet wanneer je de maaltijden gebruikt. Duur voor een te vaak kleffe hap. Na zes keer besteld te hebben houdt mijn bedrijf het voor gezien en gaat zich oriënteren op het vinden van een andere leverancier.

• Hoe beoordeel je Uitgekookt?