Ukkie&Tukkie
Lieve mama's & papa's , welkom in de webshop van Ukkie&Tukkie!

Hier vind je unieke, op maat & handgemaakte babykameraccessoires & kleertjes. Omdat jezelf alles mag samenstellen met wafelkatoen, velours & rib corduroy in kleur naar wens heb je altijd wel een perfecte match met de babykamer.
8,2
Filter 88 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 87 met beschrijving

• Sanne Kazen-Vink
    Geverifieerde klant van Ukkie&Tukkie

Mooie producten, netjes gemaakt en leuke keuzes.
    Levering duurde wel wat lang helaas, maar de leuke producten maakte dit weer goed.

• M
    Geverifieerde klant van Ukkie&Tukkie

Levering duurde wat langer, maar het resultaat is echt prachtig! Ik heb een vlaggenlijn besteld met de naam van mijn pasgeboren dochter. Deze steelt de show nu in de kamer! :)

• Hoe beoordeel je Ukkie&Tukkie?

• Ingrid
    Review voor Ukkie&Tukkie

Het duurde een tijdje en we waren ongeduldig, maar uiteindelijk viel er een prachtig aankleedkussen op de mat.
    Het ziet er heel mooi uit en kleur is prachtig.

• Manon Saarloos-Santbergen
    Geverifieerde klant van Ukkie&Tukkie

Bij het verzenden gaat nog wel eens iets mis, kleurstalen waren niet aangekomen maar werden gelukkig opnieuw opgestuurd. Ook de bestelling zelf bleef lang bij postnl liggen doordat er iets mis was gegaan. Maar toen ik het uiteindelijk ontving was het resultaat prachtig! Hele mooie lakens en dekens, en in tegenstelling tot vele andere commodemandjes is deze verstevigd wat echt prachtig staat! Voor het ongemak qua verzenden ook nog een leuk extraatje ontvangen, dus uiteindelijk heel positieve ervaring!

• Kim van Pul
    Review voor Ukkie&Tukkie

Werkelijk prachtige wiegdeken, ben er ontzettend blij mee!
    Bij bestellingen wel rekening houden met langere levertijd (er stond 14 dgn maar bleek uiteindelijk 1 maand). Niet erg als je dat van te voren weet, de communicatie hierover zou beter kunnen.

Kim van Pul

• Jessica
    Geverifieerde klant van Ukkie&Tukkie

De lakens en verschoonkussen hoes zijn heel mooi gemaakt. tevreden over het werk!

• Mirjam Verhoef
    Geverifieerde klant van Ukkie&Tukkie

Het boxkleed is gelukkig eindelijk bezorgd! Stofjes zijn mooi en precies zoals ik besteld had .Jammer dat er geen label van jullie aanzit en de doorgestikte rand mis ik.
    Verder oké .......

Lieve Mirjam,

om te beginnen met oprechte excuses voor deze situatie
    Er is hier intern iets misgegaan met jouw verzending
    Jammer genoeg krijgen we van de zakelijke Instagram geen melding als er een bericht is dus heb ik deze niet gezien, pas nadat ik deze beoordeling ontving via de mail wist ik dat jouw pakketje niet goed was aangeboden.
    Ik heb het vandaag gelijk opgepakt en het boxkleed is vanmiddag aangeboden bij PostNL
    Nogmaals sorry

Ik hoop dat je hem morgen mag ontvangen en er veel plezier van zal hebben

Ukkie&Tukkie

• Dicky van der Veer
    Geverifieerde klant van Ukkie&Tukkie

Mooie materialen en eigentijdse kleuren.

Antwoord van Ukkie&Tukkie

Heel erg bedankt voor deze mooie beoordeling

Liefs Ukkie&Tukkie

• Naomi Strik
    Geverifieerde klant van Ukkie&Tukkie

Heel blij met mijn bestelling!
    Mooie afwerking, goede kwaliteit en dat voor een prima prijs.
    Je moet er wel rekening mee houden dat het wat langer duurt omdat er veel werk in zit, maar de producten worden wel geleverd binnen de twee weken.
    Een echte aanrader!

Lieve Naomi,

heel erg bedankt voor je prachtige beoordeling

• Ingeborg Stolk
    Geverifieerde klant van Ukkie&Tukkie

Mooie producten en goede kwaliteit. Het duurde op zich best lang voor dat ik het product in huis had, maar wel de moeite waard gezien de kwaliteit. Vandaar de 4 sterren ipv 5

Lieve Ingeborg,

heel erg bedankt voor je mooie beoordeling, mijn excuses voor de vertraging ivm mijn afwezigheid door Corona