Ukkie&Tukkie
Lieve mama's & papa's , welkom in de webshop van Ukkie&Tukkie!

Hier vind je unieke, op maat & handgemaakte babykameraccessoires & kleertjes. Omdat jezelf alles mag samenstellen met wafelkatoen, velours & rib corduroy in kleur naar wens heb je altijd wel een perfecte match met de babykamer.

Lidmaatschap per 09-08-2023 stopgezet

8,1
Filter 100 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 99 met beschrijving

• Chantal
    Review voor Ukkie&Tukkie

In tegenstelling tot diverse reviews ben ik uiterst tevreden! De bestelling liet wat langer op zich wachten, maar hier rekening mee houdend en weten wat voor mooie (unieke) producten je mag ontvangen is het absoluut het wachten waard! Daarnaast werd ik netjes door Kim geïnformeerd over de levertijd. De kwaliteit van de producten is werkelijk fantastisch. Je kan zien dat Kim er tijd en liefde in heeft gestopt. Kortom: Als je iets unieks wilt en je hebt wel wat geduld, dan dragen Kim haar producten bij aan een fantastische babykamer!

• Dorus
    Review voor Ukkie&Tukkie

Op 26 juni 2023 hebben wij geboorte slingers besteld en betaald. Tot op heden hebben wij nog niks gekregen. Daarnaast is er weinig communicatie over stand van zaken. Wij hopen gauw op een reactie.

• Lisa
    Review voor Ukkie&Tukkie

Onwijs teleurgesteld en geen bestelling ontvangen...

Op 25 mei een boxkleed besteld, maar nog steeds niets mogen ontvangen. Allereerst een mail ontvangen dat het langer zou gaan duren, vervolgens aangeven dat ze het wel zou hebben verstuurd, maar pakket is nooit verstuurd volgens Post NL. Al met al zeer teleurstellend. Bestel hier niet! Kim reageert vervolgens niet op mails, neemt de telefoon niet meer op en reageert niet op voicemails.

• Emma
    Review voor Ukkie&Tukkie

De bestelling van de geboortevlaggetjes voor onze dochter werd ongeveer na 14 dagen verzonden. Kim was wegens omstandigheden iets later met de verzending, maar had ons hier netjes van op de hoogte gebracht per email. De vlaggetjes werden als brievenbuspakketje via PostNL verstuurd, maar kwamen helaas nooit aan. Op de track and trace werd aangegeven dat deze bij ons waren afgeleverd, maar dit was helaas niet het geval. Kim was meedenkend met ons en bood aan om nieuwe vlaggetjes te maken. Deze heeft zij binnen een week kosteloos gemaakt en gestuurd. De kwaliteit is mooi en de vlaggetjes zien er leuk uit, zoals op de plaatjes op de website. Kortom: een persoonlijke en goede communicatie en een mooi product, voor ons zeker een webwinkel om eens vaker te bestellen.

• Suzan
    Review voor Ukkie&Tukkie

Super mooie hoeslakens besteld voor het ledikantje! Dit was m’n tweede bestelling hier en de hoeslakens van ruim een half jaar terug zijn ook nog steeds super mooi. Wekelijks gewassen! Echter vond ik het tijd voor wat nieuws en ik vind ook de nieuwe hoeslakens prachtig! Er was iets misgegaan met de levering (mijn fout want had een verkeerd cijfer in me postcode genoteerd) en dit werd keurig en snel via de mail opgelost en alsnog verzonden! Aanrader!

• Inge Groen
    Review voor Ukkie&Tukkie

Echt Super! Ik kon het kraamcadeautje al met een paar dagen afhalen.
    Wat knap gemaakt. Mijn zusje is er heel blij mee.
    Aanrader als je iets moois zoekt

Hoi Inge,
    Heel erg bedankt voor je prachtige beoordeling.
    Wat leuk om te vernemen dat ze er blij mee is.

• Anoniem
    Geverifieerde klant van Ukkie&Tukkie

Het product kwam bijna 2 weken te laat. Erg jammer, dat maakt dat ik deze webwinkel niet zou aanraden aangezien je vol spanning zit te wachten en bang bent je geld kwijt te zijn. Erg jammer en geen fijne ervaring.

Hoi Lynn,
    bedankt voor je beoordeling.
    Mijn excuses nogmaals voor de vertraging, ik loop prive de laatste tijd over en ik ben hard aan het werk om alle bestellingen zo snel mogelijk te leveren. Gelukkig lukt dit vaak wel. Maar jammer genoeg is dat tot mijn spijt niet gelukt bij jouw bestelling. Ik wil alles even mooi en netjes maken en niks afraffelen.
    Ik hoop wel dat je blij bent met de Vlaggetjeslijn ik heb hem met veel plezier gemaakt.
    Ik begrijp heel goed dat jouw ervaring hierdoor niet goed is en ik doe mijn uiterste best z.s.m. de situatie te verbeteren.
    Veel geluk en gezondheid voor jouw en je gezin.

• Iris
    Geverifieerde klant van Ukkie&Tukkie

Op de website staat een levertermijn van 14 dagen maar dit klopt niet, erg slechte communicatie (ik moest meerdere keren navraag doen voor ik reactie kreeg) en er is twee keer aangegeven dat het opgestuurd zou worden terwijl dat niet het geval was. Uiteindelijk pas na meer dan 5 weken mijn bestelling ontvangen. Ik kan deze winkel dan ook niet aanraden.

Hoi Iris,
    bedankt voor je boordeling.
    Je reactie is volkomen begrijpelijk. Ik loop prive over en ik ben er hard mee bezig om de achterstand weg te werken. Tot mijn spijt heb ik jouw bestelling niet op tijd kunnen leveren.
    I.v.m. de situatie heb ik slecht hierover gecommuniceerd en dat vindt ik erg vervelend.
    Doordat ik niet wil inleveren op kwaliteit kosten sommige bestellingen me veel tijd en heb ik jouw levertijd net waar kunnen maken.
    Uiteraard hoop ik dat je wel blij bent met de bestelling, ik heb het met veel zorg gemaakt.
    Nogmaals mijn excuses en veel geluk en gezondheid.

• Willemijn
    Review voor Ukkie&Tukkie

Absoluut tevreden over kwaliteit van geleverde spulletjes. Maar toch wel jammer dat ook deze bestelling (2e keer) weer veel later (nu >8wkn) binnen kwam dan was toegezegd en de communicatie hierover te wensen over liet. Ter compensatie een mooie vlaggetjeslijn gekregen, waarvoor dank. Tip, mocht je hier willen bestellen: gebruik mailadres van website, en niet reply op ander mailadres waar zij zelf mee mailt (wordt blijkbaar niet gelezen(?)).

Hoi Willemijn,

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindje.
    Ik hoop dat alles goed gaat en mijn oprechte excuses.
    Er is van alles misgelopen bij jouw bestelling en dat spijt me heel erg. Ik ben zelf erg ziek geweest. Ik had hierdoor niet meer het overzicht en heb slecht gecommuniceerd. Dit had niet zo mogen gebeuren. Ik heb dit weekend hard gewerkt aan jouw bestelling en de ik wil deze graag morgen ochtend met 100% zekerheid versturen.
    Maar als je definitief de bestelling wil annuleren heb ik hier uiteraard alle begrip voor.
    Mocht je toch nog graag de bestelling ontvangen zou ik je graag een geboortevlaggetjeslijn aanbieden met de naam van jullie kindje erop.
    Deze stuur ik jullie dan deze week na.
    Ik vermoed dat jullie de info mail hebben gebruikt deze is enkel voor de uitgaande facturen. Je kunt mailen naar ukkie-tukkie@live.nl
    Ik hoor heel graag van je.

Liefs Kim Ukkie&Tukkie & veel geluk en gezondheid voor jullie gezin

• Pim en Stefanie
    Review voor Ukkie&Tukkie

We hebben lang moeten wachten, ca 2 maanden. Op mailtjes hebben we een tijdje geen reactie gehad. Kleed zelf ziet er mooi uit en is echt een stukje vakmanschap.

• Sanne Martens
    Review voor Ukkie&Tukkie

Erg leuke spulletjes. Mooi gemaakt en goede kwaliteit, erg blij mee!

Hoi Sanne,
    nog bedankt voor je mooie beoordeling.

• Josina Zouhair

Hoi Josina,
    bedankt voor je goede beoordeling.

• Sanne Kazen-Vink
    Geverifieerde klant van Ukkie&Tukkie

Mooie producten, netjes gemaakt en leuke keuzes.
    Levering duurde wel wat lang helaas, maar de leuke producten maakte dit weer goed.

Hoi Sanne,
    bedankt voor je mooie beoordeling.
    Wat fijn dat je de producten mooi en netjes vind geworden. Ik heb alles met veel liefde en zorg gemaakt. Mijn excuses dat het net wat langer duurde.

• M
    Geverifieerde klant van Ukkie&Tukkie

Levering duurde wat langer, maar het resultaat is echt prachtig! Ik heb een vlaggenlijn besteld met de naam van mijn pasgeboren dochter. Deze steelt de show nu in de kamer! :)

• Ingrid
    Review voor Ukkie&Tukkie

Het duurde een tijdje en we waren ongeduldig, maar uiteindelijk viel er een prachtig aankleedkussen op de mat.
    Het ziet er heel mooi uit en kleur is prachtig.

• Manon Saarloos-Santbergen
    Geverifieerde klant van Ukkie&Tukkie

Bij het verzenden gaat nog wel eens iets mis, kleurstalen waren niet aangekomen maar werden gelukkig opnieuw opgestuurd. Ook de bestelling zelf bleef lang bij postnl liggen doordat er iets mis was gegaan. Maar toen ik het uiteindelijk ontving was het resultaat prachtig! Hele mooie lakens en dekens, en in tegenstelling tot vele andere commodemandjes is deze verstevigd wat echt prachtig staat! Voor het ongemak qua verzenden ook nog een leuk extraatje ontvangen, dus uiteindelijk heel positieve ervaring!

• Kim van Pul
    Review voor Ukkie&Tukkie

Werkelijk prachtige wiegdeken, ben er ontzettend blij mee!
    Bij bestellingen wel rekening houden met langere levertijd (er stond 14 dgn maar bleek uiteindelijk 1 maand). Niet erg als je dat van te voren weet, de communicatie hierover zou beter kunnen.

Kim van Pul

• Jessica
    Geverifieerde klant van Ukkie&Tukkie

De lakens en verschoonkussen hoes zijn heel mooi gemaakt. tevreden over het werk!

Hoi Jessica,
    Bedankt voor je mooie beoordeling.

• Mirjam Verhoef
    Geverifieerde klant van Ukkie&Tukkie

Het boxkleed is gelukkig eindelijk bezorgd! Stofjes zijn mooi en precies zoals ik besteld had .Jammer dat er geen label van jullie aanzit en de doorgestikte rand mis ik.
    Verder oké .......

Lieve Mirjam,

om te beginnen met oprechte excuses voor deze situatie
    Er is hier intern iets misgegaan met jouw verzending
    Jammer genoeg krijgen we van de zakelijke Instagram geen melding als er een bericht is dus heb ik deze niet gezien, pas nadat ik deze beoordeling ontving via de mail wist ik dat jouw pakketje niet goed was aangeboden.
    Ik heb het vandaag gelijk opgepakt en het boxkleed is vanmiddag aangeboden bij PostNL
    Nogmaals sorry

Ik hoop dat je hem morgen mag ontvangen en er veel plezier van zal hebben

Ukkie&Tukkie

• Dicky van der Veer
    Geverifieerde klant van Ukkie&Tukkie

Mooie materialen en eigentijdse kleuren.

Antwoord van Ukkie&Tukkie

Heel erg bedankt voor deze mooie beoordeling

Liefs Ukkie&Tukkie