Ultimate Travelstyle

Ultimate Travelstyle is de webwinkel voor al uw reisartikelen. Wij hebben een uitgebreid assoritiment in koffers, diverse tassen, rugzakken en accessoires tegen zeer concurrerende prijzen. Wij staan garant voor snelle levering en een uitstekende service. Wij zijn u graag van dienst.

• Liesbeth Schevers
    Geverifieerde klant van Ultimate Travelstyle

Duidelijke site, snel geleverd!

Antwoord van Ultimate Travelstyle

Hartelijk dank voor het achterlaten van uw beoordeling! We zijn hier superblij mee.
    We wensen u nog veel plezier met de bestelling en zien u graag weer eens terug.

• Lia Damen

snelle levering goede spullen

• Hoe beoordeel je Ultimate Travelstyle?

• Marieke
    Review voor Ultimate Travelstyle

Product binnen 4 weken kapot en kreeg eerst moeilijk contact hierover met de webshop. Uiteindelijk wel mijn geld terug gekregen.

• Wendy van Scheijndel
    Geverifieerde klant van Ultimate Travelstyle

Mooi product, snelle reactie op Facebook opvraag

• Danielle Moinat
    Geverifieerde klant van Ultimate Travelstyle

Contact verliep vlot en vriendelijk. Bestelde artikelen snel in huis!

• Annemieke van Leeuwen
    Geverifieerde klant van Ultimate Travelstyle

Snelle correcte service. Top!!

Antwoord van Ultimate Travelstyle

Beste Annemieke van Leeuwen,

Hartelijk dank voor de achtergelaten beoordeling! Wij zijn hier uiteraard heel erg blij mee en vinden het fijn te horen dat alles naar tevredenheid is!
    We wensen u nog veel plezier met uw bestelling en zien u graag weer eens terug!

• D Bours

Snelle service, goed product

• Roos
    Review voor Ultimate Travelstyle

Snelle en een vriendelijke service!

• Ton
    Review voor Ultimate Travelstyle

In eerste instantie een tas gekregen die vrij snel mankementen vertoonde, vervelend maar probleem werd snel en vakkundig opgelost.

• concetta pieters
    Review voor Ultimate Travelstyle

Service ontzettend goed. Er ware problemen met DHL die de levering 14 dagen vast hield en al die tijd contact gehad met Ultimate Travelstyle. Afspraak was al gemaakt dat er nieuwe artikelen persoonlijk gebracht zouden worden. Maar alsno geleverd via DHL. Ik zal zeker weer een bestelling plaatsen.