1e Hogeweg 47
3701HH Zeist

Nicole beoordeelde op 2019-09-12

Bestelling paar minuten voor 15uur besteld en de volgende dag netjes bezorgd. Via de mail netjes status van de order gekregen. En een persoonlijk handgeschreven kaartje van de eigenaresse met een klein presentje. Dochter is superblij mee.

Geura Van Dijk beoordeelde op 2019-09-10

Vicky Hermans beoordeelde op 2019-09-10

Kirsten Fluitman beoordeelde op 2019-09-09

Heel tevreden. Zag er prachtig uit met een lief kaartje erbij.

Nanalisa Verwoerd-Kessing beoordeelde op 2019-09-09

Astrid Perée beoordeelde op 2019-09-07

Pascale De Bruijn beoordeelde op 2019-09-06

Snelle, levering, leuk handgeschreven kaartje erbij en alles netjes verpakt.

Chrizia Hoekman beoordeelde op 2019-08-26

W.C. Molenaar beoordeelde op 2019-08-12

Selien van der Velden beoordeelde op 2019-08-12

Indeling van webshop kan beter, maar wil je eenhoornspullen ben je hier op het juiste adres. Snelle verzending, met een persoonlijke felicitatie nog op het kaartje. Heel goed!

Natascha Moleman beoordeelde op 2019-07-22

super snelle levering en leuke producten van goede kwaliteit.
ik was er erg blij mee.
en ik kreeg ook nog een hele leuke kaart met daarop of het op tijd was aangekomen dat vond ik echt een super service.

Maike Hoefs beoordeelde op 2019-07-22

Heel tevreden, zeer snelle levering.
Alles perfect in orde!

Y. Notenboom beoordeelde op 2019-07-18