Unique Mode
Met onze passie voor mode en persoonlijke service streven we naar een kwalitatieve en duurzame winkelformule die een waardevolle relatie opbouwt met lokale klanten en leveranciers. Met onze toonaangevende stores en de gezelligste medewerkers dragen we bij aan levendige en toekomstbestendige winkelcentra die mensen een reden blijven geven om aankopen niet alleen online maar ook lokaal te blijven doen. Voel en beleef Unique Mode. Wij zien je graag in onze winkels of in onze shop.
Filter 228 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 113 met beschrijving

• Inge Dekkers
    Geverifieerde klant van Unique Mode

Snelle levering en keurig verzorgd!

• Miranda Poliste
    Geverifieerde klant van Unique Mode

Voor het eerst hier besteld. Pakketje was er snel. Prima geregeld.

• Hoe beoordeel je Unique Mode?

• Caroline Bouwmeester

Supersnelle levering!

• Maria
    Geverifieerde klant van Unique Mode

Zeer snelle en goede service ….

• Betsy Schuurman

• Jac Van der Boom

uitstekende service

• Dini Lammers
    Geverifieerde klant van Unique Mode

Op jullie website staat dat je het pakje ook terug kunt brengen naar een Unique winkel als het niet past of niet is wat je zocht. Maar dat kan helemaal niet. Misschien alleen in Rijssen en Nijverdal maar in ieder geval niet in Dedemsvaart. Nu hebben we 8 euro onkosten gemaakt voor het terug sturen. Dat is jammer. Daarom de lagere score. Er is wel een keurige reactie ontvangen van Unique over deze situatie. Heel fijn en ook de terugbetaling voor het teruggestuurde product was er binnen een paar dagen.

Antwoord van Unique Mode

Dag mevrouw Lammers,

Dat is inderdaad een teleurstellende ervaring. Wij hebben inderdaad geen winkel in Dedemsvaart zitten, zo zijn er meerdere winkels met een gelijknamige winkelnaam. Wij zijn uitsluitend in Nijverdal en Rijssen gevestigd. In ons hoofdmenu staat dan ook het kopje winkels, hier ziet u waar wij gevestigd zijn. Maar we begrijpen de verwarring en gaan ons best doen onze vestigingen nog beter aan te geven op de website.

• Carla
    Geverifieerde klant van Unique Mode

Snelle levering, keurig ingepakt. Was wel een brievenbus pakket. Was niet vermeld door DHL. Jammer, als dit doorgegeven was kon ik op die dag gewoon weggaan.