Uniquewinkel
Onze winkel is ontstaan uit onze grote passie voor het zoeken naar originele voorwerpen. Met deze voorwerpen kan je je leefomgeving mooier aankleden. In onze winkel vind je verschillende producten die door één woord samen verbonden zijn, en dat is meteen onze inspiratie voor de winkel: UNIQUE!
4.130 klantbeoordelingen
Filter 4086 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 2764 met beschrijving

• Jolanda Van der Wielen
    Geverifieerde klant van Uniquewinkel

Ik heb nog niets ontvangen dus ik ben benieuwd er naar

• Joan Croque
    Geverifieerde klant van Uniquewinkel

Goed en makkelijk om zelf aan te brengen op het raam.

• Hoe beoordeel je Uniquewinkel?

• Inge Steenbergen
    Geverifieerde klant van Uniquewinkel

Topservice! Je wordt goed op de hoogte gehouden de voortgang van je bestelling en het is heel snel binnen. Ook dit keer weer dik tevreden!

• Eric Oosterbeek

Goede prijs en kwaliteit

• Katrien Van rie
    Geverifieerde klant van Uniquewinkel

Mooi en gemakkelijk aan te brengen

• Luc Buelens

Prijs kwaliteit 👌. Makkelijk aan te brengen

• Jasper Timmer
    Geverifieerde klant van Uniquewinkel

Mooie kwaliteit en snel geleverd.

• Debby Van Gulik
    Geverifieerde klant van Uniquewinkel

Alles ging goed, en was optijd. En wat ziet het er goed uit op onze ramen. Echt gaaf. Maar wat was het een rotwerk om de folie netjes op het raam te krijgen. Ik had een raam van +/- 60 x 90cm geheel bedekt met een afbeelding er in.

• Yvonne Groeneweg
    Geverifieerde klant van Uniquewinkel

Netjes verpakt, duidelijke handleiding hoe aan te brengen en super handig dat er een rakel(spatel) wordt meegeleverd.
    Als je de instructies goed opvolgd en het raam goed nat maakt (na het schoonmaken) dan is het makkelijk aan te brengen. Wel met beleid. Ziet er super mooi uit. Zeer tevreden.

• Corrie
    Geverifieerde klant van Uniquewinkel

Keurig op tijd bezorgd. Heel te vreden mee.

• Suzan Olthuis
    Geverifieerde klant van Uniquewinkel

De kwaliteit van de folie is prachtig en laat zich makkelijk verwerken.

• M. Bleeker
    Geverifieerde klant van Uniquewinkel

Snelle levering en duidelijke handleiding met rakel om de luchtbelletjes er makkelijk uit te wrijven.

• E.M. Kockmann
    Geverifieerde klant van Uniquewinkel

Snelle levering en ziet er keurig uit

• H Mansveld
    Geverifieerde klant van Uniquewinkel

Vlotte levering heb zelf de folie kunnen bevestigen mijn man stond ervan te kijken 😀

• Vikash
    Geverifieerde klant van Uniquewinkel

Top product! Makkelijker dan ik het had gedacht aan te brengen op het raam.
    Super site en diensten

• Tulay Celik
    Geverifieerde klant van Uniquewinkel

Zo snel geleverd en zeer goed omschreven hoe aan te brengen. Dank voor het geweldige product. Alleen heb ik een paar mm overstand waardoor de randen afstaan dus buiten het glas op het zwarte kunststof deel vallen. Dat ziet minder mooi uit maar dat is mijn fout.

• Brigitte

Mooi spul! Makkelijk aan te brengen! Zeer blij mee,

• Wilhelmien Jimmink
    Geverifieerde klant van Uniquewinkel

Na mijn verhuizing heeft mijn nieuwe omgeving een persoonlijke sfeer gekregen dankzij jullie producten. Ben ook niet klaar. .Zijn ook makkelijk aan te brengen en orgineel!! Heel tevreden klant, vriendelijke groet

• Janny Stroet-Moelee
    Geverifieerde klant van Uniquewinkel

Het was fijn om bij jullie te bestellen , het was gemakkelijk, duidelijk en genoeg keuze en goed verpakt met een duidelijke aanwijzing hoe ik het moest doen. Dank je wel.

• My Pup Diaac Snpyad
    Geverifieerde klant van Uniquewinkel

De Boeddha heb ik net op de deur geplakt. Staat erg mooi. De folie is heel makkelijk op het raam te plakken maar ook heel leuk om te doen.