Unity Cosmetics

Unity Cosmetics

Unity Cosmetics is een Nederlands cosmeticabedrijf dat sinds de oprichting in 2010 hoogwaardige hypoallergene make-up ontwikkeld zonder parfum en zonder irriterende conserveringsmiddelen zoals parabenen. De producten bevatten veel (maar niet uitsluitend) mineralen en natuurlijke ingrediënten, en worden specifiek voor Unity Cosmetics gefabriceerd.
9,2
Filter 1253 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 729 met beschrijving

• Tina

• Alice
    Geverifieerde klant van Unity Cosmetics

Makkelijk om te bestellen, veel keus. Bezorgen is niet heel snel.

• Hoe beoordeel je Unity Cosmetics?

• Eike Klous
    Geverifieerde klant van Unity Cosmetics

Ik heb een kleur probleem. Wil graag lichte kleuren.
    Nude 0420, waar is die gebleven?
    Azur, Terpentine en Silk (0485, 0499, 0451) zijn voor mij te donker.
    Zijn er ook lichtere tinten? Vanwege de enorme prijs kan ik nu niet meer verder uitproberen.

Antwoord van Unity Cosmetics

Hoi Eike, we doen onze uiterste best zo snel mogelijk weer alle kleuren op voorraad te hebben. Door onze eisen aan ingrediënten is dit soms lastig. We verwachten deze en volgende week weer alles op voorraad te hebben.

• Joan Meijer
    Geverifieerde klant van Unity Cosmetics

Snel verzonden en kon door de brievenbus

• Ingrid Niemarkt
    Geverifieerde klant van Unity Cosmetics

12 maart 2024: de website beweert in het bericht hieronder dat er is gereageerd op mijn mailtjes, voicemails en pb’s. Ik ben hoogst verbaasd want ik heb geen enkele reactie ontvangen! En nog steeds is Unity niet bereikbaar
    . Waarom wel de moeite nemen om op een publiekelijke review te reageren, na 8 weken, maar niet de moeite nemen persoonlijk contact met mij op te nemen. Ik ben echt de moeilijkste niet maar dit slaat alles!

Mijn bestelling klopt niet en de service is aller belabberdst. Op geen enkele manier gelukt om contact te krijgen. Nu 8 weken bezig. De telefoon wordt niet opgenomen, op verschillende dagen en tijdstippen geprobeerd. Tig meer voicemail ingesproken. Geen reactie. Tig mails gestuurd, geen reactie. Klachtenformulier ingevuld, geen reactie. Berichten via Facebook gestuurd, geen reactie.
    De producten zijn fijn. Ik ben allergisch voor veel lipsticks en deze zijn perfect. Helaas dus wel een onbetrouwbare service.

Antwoord van Unity Cosmetics

Goedemiddag, altijd jammer en vervelend om te horen dat je niet tevreden bent. Er is wel degelijk geantwoord en je order is alsnog met een extraatje verzonden. We werken er hard aan om nog beter bereikbaar te zijn.

• Goed concept, mooie kleurtjes en fijn in gebruik

Makkelijke website, snelle levering

• Sere

Sto aspettando da 3 settimane l’ordine che non è ancora arrivato

• Marie Perret Ashton

So far I am not allergic to eye make up - very pleased 😌

• Beatrice Lifart
    Geverifieerde klant van Unity Cosmetics

Very good quality, no Allergie reaction

• Marie Louise Kaldenbach
    Geverifieerde klant van Unity Cosmetics

Super snelle levering en eindelijk geen irritatie meer bij het dragen van make up! Ook erg prettig is dat je van veel producten eerst testers kunt bestellen zodat je kunt proberen welke kleur je het mooist vindt.

• sandra panza

Very good

• Antje

Heel tevreden,

• Kimberley Wolthuis
    Geverifieerde klant van Unity Cosmetics

Mijn pakje kwam open binnen. Van de vier potloden, zat er maar 1 in. Tot nu toe geen reactie van de klantenservice gehad... Erg teleurgesteld, want product verder erg goed

• Sabine Hummelink
    Geverifieerde klant van Unity Cosmetics

Helaas, ik heb ruim een week geleden iets besteld en betaald, maar nog steeds niets van ze gehoord

• ao
    Geverifieerde klant van Unity Cosmetics

Al lang gezocht naar make-up zonder allergenen. mijn bestelling geplaatst, maar er kwam geen pakket. Na contact met de vriendelijke klantenservice het pakket toch goed ontvangen.

• iris van der meer
    Geverifieerde klant van Unity Cosmetics

duidelijke beschrijving van de producten en ingrediënten. Fijn dat je samples kunt krijgen zodat je thuis de kleur en formule kunt uit testen. Toen mijn pakketje niet bezorgd door PostNL, kreeg ik snel en duidelijk antwoord van de klantenservice (zelfs op zondag) en stuurde ze de bestelling opnieuw. Erg fijne services!

• Geke Bloembergen
    Geverifieerde klant van Unity Cosmetics

Snel geleverd en keurig verpakt. Prima product voor mij.

• Ilona Walter
    Geverifieerde klant van Unity Cosmetics

Nach Jahren endlich eine Mascara gefunden, auf die ich nicht allergisch reagiere!

• Céline De graaf
    Geverifieerde klant van Unity Cosmetics

Ik heb de eyeprimer nooit ontvangen…

• Angelique Janssen
    Geverifieerde klant van Unity Cosmetics

Mijn bestelde mascara is nog altijd niet bezorgd! Dus ben zeker niet tevreden.