Unity Cosmetics

Unity Cosmetics

Unity Cosmetics make-up is parfumvrij, parabeenvrij, hypoallergeen, dierproefvrij en Nederlands! Het assortiment bevat ook kwasten en accessoires. Kwaliteitsproducten voor een eerlijke prijs, waarbij alle bestellingen gratis en snel worden verzonden!
Filter 764 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 481 met beschrijving

• Karin
    Geverifieerde klant van Unity Cosmetics

Vanwege de producten waar ik wél tegen kan

Antwoord van Unity Cosmetics

Beste Karin, fijn om te horen dat onze producten bevallen! Hartelijke groeten van het team van Unity Cosmetics.

• justine
    Geverifieerde klant van Unity Cosmetics

dierproefvrij en zonder parabenen of andere allergenen

Antwoord van Unity Cosmetics

Beste Justine, dank je wel voor de mooie review, dat waarderen we zeer! Hartelijke groeten van het team van Unity Cosmetics.

• Hoe beoordeel je Unity Cosmetics?

• Sandra
    Geverifieerde klant van Unity Cosmetics

Snelke levering en heel handig om bv proefpakketje uit te proberen van oogschaduw en voir de lippen , daar ik allergische reactie heb van cosmetica was dat handig , tot nu toe met oogschaduw geen problemen 😀 .

Antwoord van Unity Cosmetics

Beste Sandra,dank je wel voor de mooie review, prettig dat je de testers zo handig vindt en dat de oogschaduws goed worden verdragen. Dat horen we graag! Hartelijke groeten van het team van Unity Cosmetics.

• yvonne
    Geverifieerde klant van Unity Cosmetics

snelle levering, goed product, snel in huis!

Antwoord van Unity Cosmetics

Beste Yvonne, dank je wel voor de positieve review, fijn dat zowel de levering als het product goed bevallen. Volgende keer hopen we op een 5 sterren waardering ;-) Hartelijke groeten van het team van Unity Cosmetics.

• Conny

Geen aanrader

• Rina
    Geverifieerde klant van Unity Cosmetics

Echt hypoallergeen. Voor alle lipstick allergisch, deze niet.

Antwoord van Unity Cosmetics

Beste Rina, fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de lipstick! Dank je wel voor de mooie review. Hartelijke groeten van het team van Unity Cosmetics.

• Nell van Gool
    Geverifieerde klant van Unity Cosmetics

Inderdaad mooie prijzen en een uitstekende service !!!

Antwoord van Unity Cosmetics

Beste Nel, dat is een prachtige review, dank je wel! Hartelijke groeten van het team van Unity Cosmetics.

• Rita Viaene
    Geverifieerde klant van Unity Cosmetics

Altijd vlot de bestelling afgeleverd. En heel goeie producten waar ik niet allergisch aan ben. Wat kan je meer wensen...

Antwoord van Unity Cosmetics

Beste Rita, van zo'n mooie review worden wij blij, dank je wel! Hartelijke groeten van het team van Unity Cosmetics.

• Astrid
    Geverifieerde klant van Unity Cosmetics

Bestelling lag de volgende dag al in de brievenbus. Top!

Antwoord van Unity Cosmetics

Beste Astrid, we verzenden altijd zo snel mogelijk, leuk om te horen dat dat wordt gewaardeerd! Hartelijke groeten van het team van Unity Cosmetics.

• Jane Menage
    Geverifieerde klant van Unity Cosmetics

Heel vriendelijke service en altijd perfecte levering

Antwoord van Unity Cosmetics

Dag Jane, fijn om te horen dat alles naar wens verliep. We hebben telefonisch contact gehad voorafgaand aan je bestelling (over goed met elkaar combinerende kleuren lippotlood en lipstick), we zijn blij dat we je - wederom - van dienst konden zijn. Dank je wel voor de mooie review! Hartelijke groeten van het team van Unity Cosmetics.