Unity Cosmetics

Unity Cosmetics

Unity Cosmetics make-up is parfumvrij, parabeenvrij, hypoallergeen, dierproefvrij en Nederlands! Het assortiment bevat ook kwasten en accessoires. Kwaliteitsproducten voor een eerlijke prijs, waarbij alle bestellingen gratis en snel worden verzonden!
Filter 738 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 472 met beschrijving

• Jane Menage
    Geverifieerde klant van Unity Cosmetics

Heel vriendelijke service en altijd perfecte levering

Antwoord van Unity Cosmetics

Dag Jane, fijn om te horen dat alles naar wens verliep. We hebben telefonisch contact gehad voorafgaand aan je bestelling (over goed met elkaar combinerende kleuren lippotlood en lipstick), we zijn blij dat we je - wederom - van dienst konden zijn. Dank je wel voor de mooie review! Hartelijke groeten van het team van Unity Cosmetics.

• Linda
    Geverifieerde klant van Unity Cosmetics

Duidelijke communicatie en snelle levering.

Antwoord van Unity Cosmetics

Beste Linda, dank je wel voor de mooie review, fijn te horen dat alles naar wens was. Hartelijke groeten van het team van Unity Cosmetics.

• Hoe beoordeel je Unity Cosmetics?

• Anja Klerks
    Geverifieerde klant van Unity Cosmetics

Fijne producten,mogelijkheid tot proefmonsters,snelle levering

Antwoord van Unity Cosmetics

Beste Anja, fijn om te horen dat je zo tevreden bent, we doen er alles aan om onze snelle leveringen ook tijdens Covid-19 te waarborgen en gelukkig slagen we daar prima in. De proefmonstertjes worden inderdaad door velen gewaardeerd; simpel, maar zeer doeltreffend. Leuk om te horen dat je ook blij bent met de testers! Dank je wel voor de positieve review. Hartelijke groeten van het team van Unity Cosmetics.

• Marian
    Geverifieerde klant van Unity Cosmetics

Het is heel makkelijk om een bestelling te plaatsen en het word netjes en verstuurd.

Antwoord van Unity Cosmetics

Beste Marian, fijn te horen dat onze webshop helder en duidelijk is. Dank je wel voor de mooie review! Hartelijke groeten van het team van Unity Cosmetics.

• Knapen
    Geverifieerde klant van Unity Cosmetics

Snelle levering, goede prijs/kwaliteit.

• Anneke
    Geverifieerde klant van Unity Cosmetics

Snelle service en goede producten.

• Nancy
    Geverifieerde klant van Unity Cosmetics

Duidelijk, goed aanbod, fijne oogschaduw

• Kalee
    Geverifieerde klant van Unity Cosmetics

Snel, gratis bezorgd, producten die ik eerder heb besteld blijven in het assortiment.

• Didi
    Geverifieerde klant van Unity Cosmetics

Snelle levering, goede producten, goede prijs!

• Rina