Urban Babies

Urban Babies

De stoerste gepersonaliseerde (kraam)cadeaus online! Van hippe rompertjes tot zachte speendoekjes. Urban Babies kenmerkt zich door frisse kleuren, excellente service en een gepersonaliseerd Urban Babies design. Alleen voor de echte stoere en hippe mini...

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 17-05-2022 ingetrokken

• Darja Van der Tuin
    Geverifieerde klant van Urban Babies

Leuke producten die je kan personaliseren, uitgebreide keuze.

• Rody Noorlander
    Geverifieerde klant van Urban Babies

Super leuk om een baby kado te kunnen personaliseren! Mooie kwaliteit en snel geleverd, top!

• Asma
    Review voor Urban Babies

Super kwaliteit en snel geleverd. De ontvanger vond het een super gaaf kadootje!

Antwoord van Urban Babies

Bedankt en wat fijn om te horen dat de ontvanger ook happy is voor de mini!

• Nirmala
    Review voor Urban Babies

Wat een goede service en mooie producten van goede kwaliteit. En helemaal van deze tijd! Ik heb kraamcadeautjes besteld voor mijn kleinkind en rechtsstreeks naar haar toegestuurd. Vervolgens kreeg ik de volgende dag een foto van het resultaat! Wat een superservice. Voor service en kwaliteit geef ik jullie een 10!

Antwoord van Urban Babies

Dank je wel! Uw kleinkind loopt nu inmiddels helemaal rond in urbanstyle!

• Debby

Top Service, snelle bezorging. Goeie Kwaliteit 👍👍

Antwoord van Urban Babies

Bedankt! En wat een prachtfoto´s van de twins!

• Hrisi
    Review voor Urban Babies

Het is een fijne webwinkel! Duidelijke foto's en orginele cado's om aan je naasten te geven. Bestelling ging prima en ik kreeg nog een foto van mijn (gepersonaliseerde) cado's in mijn mail. Zo kon ik zien wat het resultaat was!

Daarnaast kreeg ik een persoonlijke HANDGESCHREVEN kaart. Dit bracht me zoveel plezier. Dus ik ga voortaan hier altijd bestellen als mijn naasten baby's krijgen! PS. Maak je geen zorgen om de verpakking, want dit is ook al mooi verpakt! Je hoeft de cado alleen maar te geven😎.

Antwoord van Urban Babies

Ontzettend bedankt Hrisi! Heel erg fijn om te horen hoe de experience wordt beleefd. Wij kunnen niet stoppen met glimlachen na het lezen van dit bericht!

• Robin
    Review voor Urban Babies

Mooi, uniek product, snelle levering, goede en persoonlijke service!

Bedankt Robin!

• Anchelita

Goeie en een hele snelle service , heel tevreden 👍🏾👍🏾💪🏿💪🏿

Bedankt Anchelita!

• Annelies Graafland-van der Zanden
    Geverifieerde klant van Urban Babies

Snelle levering! Waanzinnige klant ervaring waar je stap voor stap wordt meegenomen en heel veel plezier hebt tijdens het wachten op de bestelling. Resultaat van de bestelde producten: waanzinnige kwaliteit en helemaal van nu! Ik ga zeker vaker bestellen!

Antwoord van Urban Babies

Bedankt Annelies! Erg fijn om te horen dat je tevreden bent en hoe je de experience beleefd. Wij kunnen niet wachten om weer voor je aan de slag te mogen!