Urbangardeningstore

8,8
Filter 504 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 316 met beschrijving

• Kevin Van Looy
    Geverifieerde klant van Urbangardeningstore

Op de site staat Besteld voor 15u00, volgende dag verwerkt/verzonden.
    Ik heb mijn bestelling geplaatst op 31/01 en vandaag (13/02) heb ik mijn bestelling nog steeds niet mogen ontvangen. Ik heb nu wel een mail gekregen dat mijn pakje verzonden zou zijn maar wanneer ik het effectief zal ontvangen is maar de vraag. Op mijn ticket werd niet gereageerd. Met de beste wil van de wereld maar ik zal niet nog eens bestellen bij deze winkel.

• Hanneke Vd meulen
    Geverifieerde klant van Urbangardeningstore

Niet gekregen wat ik heb besteld, wel betaalt. Contact opgenomen

• Ferry Harms

Prima

• Willeke Noomen

• Marvin
    Geverifieerde klant van Urbangardeningstore

Laatste verzending duurde erg lang (1 week later) en er word niet gereageerd als er contact word gezocht. Op de website staat voor 15.00u besteld volgende dag in huis. Als het niet nagekomen kan worden verwijder dan de melding tijdelijk tot het wel nagekomen kan worden. Het geeft de verkeerde impressie en er kan geen rekening worden gehouden welke dag vrij moet nemen van werk om thuis het pakket in ontvangst te nemen. Prijzen zijn soms goed.

• Angela
    Geverifieerde klant van Urbangardeningstore

De producten zijn iets goedkoper dan de andere webwinkels en ze hebben ook veel in hun assortiment. Zal er zeker weer gaan bestellen!
    Dank je wel voor de sample 😊

• H Van berlo

Spullen nog niet ontvangen

• John Molotov
    Geverifieerde klant van Urbangardeningstore

Ik heb Plagron light gekocht , snel geleverd , keurig en discreet verpakt , no worries.

• Govert Eggink

Goed en praktisch geregeld

• H

In een woord top.

• timo wall

Top top

• Albert van der Woude
    Geverifieerde klant van Urbangardeningstore

Maandagavond besteld, dus op dinsdag verzonden. Terwijl ik dit schrijf op vrijdag de zending nog niet ontvangen. Vrijdagmiddag in ontvangst mogen nemen.

• Johannes Schipper
    Geverifieerde klant van Urbangardeningstore

Levertijd van voorraadartikelen meer dan 2 week en geen enkele reactie op meerdere mailberichten over de levertijd.

Antwoord van Urbangardeningstore

Beste klant,

Wij hebben geen enkele mail van u mogen ontvangen en de levertijd stond uiteraard ook aangegeven op de website. Uw bestelling is ook geleverd.

• Martin Spaans
    Geverifieerde klant van Urbangardeningstore

Na een week nog niets geleverd, mail gestuurd en vervolgens wordt een heel ander artikel gestuurd (geen keramische maar gewone electrische kachel. Bellen, mailen, ticket aanmaken leidt niet tot enige reactie van urbangardening.

• Juliette Dekker-Blommers
    Geverifieerde klant van Urbangardeningstore

Super snelle verzending echt top

• Nordin Seinen
    Geverifieerde klant van Urbangardeningstore

Artikel is in goede staat aangekomen. Bezorging ging makkelijk en snel. Tevreden over de service.

• Mehdi Rajabioon

Op tijd komen

• Lennaert Hohé
    Review voor Urbangardeningstore

Zo goed als geen support bij klacht.
    Ga naar whatsapp -> helaas whatsapp werkt niet goed volgens de winkel
    Stuur een email -> word niet op gereageerd
    Bel de klanten service -> op de site een mede deling dat het door corona druk ia en ze moeilikk bereikbaar zijn.

Geld verdienen aan een webwinkel, maar zoveel mogelijk moeite doen om support te ontwijken.

Koop de rest van me producten wel elders.

• A van Soest

• Wilfred V
    Geverifieerde klant van Urbangardeningstore

Herhaaldelijk wat kleine bestellingen geplaatst voor afhaal waarbij er voor meerdere orders een besteld item niet in voorraad bleek te zijn. In deze gevallen altijd netjes een formaat grotere verpakking meegekregen van desbetreffend item zonder te hoeven bijbetalen voor het prijsverschil. Helemaal mooi!