Urbangardeningstore
8,9
Filter 230 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 148 met beschrijving

• Y
    Geverifieerde klant van Urbangardeningstore

Onduidelijk over levertermijn. Ik heb een week geleden besteld en nog niets ontvangen. Op de bestelbevestiging stond geen levertermijn en ik heb tot nu geen mailupdate gehad.

• Mester Àdàm

fast delivery

• Hoe beoordeel je Urbangardeningstore?

• Esther Van den berg
    Geverifieerde klant van Urbangardeningstore

Ik ben nog steeds aan het wachten op mijn bestelling en krijg geen antwoord van de webshop en ook niet via Whatsapp. Zeer spijtig

• Matthijs Kruiswijk
    Geverifieerde klant van Urbangardeningstore

Gewoon prima! Bestellen, betalen, ophalen.

• M Pel

Volgens de afspraak!

• Anna Ghys

Snelle service!

• Julian Beck

Very good

• Stefan
    Review voor Urbangardeningstore

Bestelling is na een week nog steeds niet aangekomen. Geen valse informatie online zetten met voor 15:00 besteld volgende dag in huis.

Antwoord van Urbangardeningstore

Beste Stefan Kam,

Uw bestelling is op 2 januari verzonden en door de lockdown en de feestdagen is uw pakketje helaas vertraagd. Wij hebben zelf hier geen invloed op en dit kunt u uiteraard volgen op de track-en-trace code. Wij vinden het spijtig om een slechte review te ontvangen over iets waar wijzelf geen invloed op hebben.

De beste wensen voor het nieuwe jaar!

• Ine Aipassa-Nelissen
    Geverifieerde klant van Urbangardeningstore

Heel snelle levering, keurig op afgesproken tijd en fijn profijt voor een mooie prijs👍

• Rosette Dronkers
    Geverifieerde klant van Urbangardeningstore

Na 24 uur bezorg...nu is 3 dagen later en steeds niets. Over 1 dag heb ik die bestelling niet meer nodig ...

Antwoord van Urbangardeningstore

Beste Rosette,

Onze oprechte excuses voor het ongemak. Door de feestdagen en de lockdown is er superveel vertraagd en zijn wij even de controle kwijtgeraakt. Bij ons is een slechte review als een zonde en daarom zouden wij graag je een tegoed willen sturen van 20 euro voor het ongemak. Als u ons een mail stuurt dan krijgt u van direct een tegoed toegestuurd.

Team Urban Gardening Store