Urnenonline.nl

Urnenonline.nl

Ik verkoop Urnen voor mens en dier.
Bij mij een urn gekocht kan ik deze voor € 35 vullen.
Heeft u meerdere urnen gekocht maken we er een mooi prijsje van.
9,9

• Anita
    Review voor Urnenonline.nl

Het is een toegankelijk laag drempelig bedrijf.Je wordt er vriendelijk, rustig geholpen.Wanneer je iets zou willen wat niet in de shop aanwezig is wordt er gekeken hoe het wel voor elkaar te krijgen d.m.v overleg met de samenwerkende bedrijven.Helemaal top.Heb nu een urn met een goed gevoel en passend bij de overledene uit kunnen kiezen.

• Linda
    Review voor Urnenonline.nl

Super goede service. Snel gehandeld en veel moeite voor ons gedaan. Echt een topper😊

• Hoe beoordeel je Urnenonline.nl?

• Nicole
    Review voor Urnenonline.nl

Jolanda heeft echt moeite gedaan voor een urn die we graag wilde.
    Snelle communicatie en ze denkt echt met je mee. Goede service, je voelt haar passie voor haar mooie werk!

• José
    Review voor Urnenonline.nl

Geweldige service .. Jolanda heeft veel geduld en leeft met je mee ❤️Raad haar bij iedereen aan

Hartstikke bedankt 💜

• Conny
    Review voor Urnenonline.nl

Jolanda is een lief en heel sociaal persoon, heel behulpzaam bij het kiezen van een mooie urn voor mijn moedertje..... het is een prachtig pronkstuk geworden waar, zoals Jolanda zo goed verwoordde, mams op handen wordt gedragen..... ze heeft dan ook een ereplaats in huis gekregen. Dank je wel Jolanda voor de goede en lieve service

• Ronnie Poelgeest

Wat een top service

• Charlotte
    Review voor Urnenonline.nl

Samen met mijn vader zocht ik een urn voor mijn moeder. Jolanda is zeer geduldig en heeft op de zaak en website vele mooie voorbeelden staan. Het was prettig om de urnen live te kunnen bekijken. Uiteindelijk een mooie urn gevonden en zeer goed geholpen. Jolanda ontzettend bedankt 😊

• Patricia en Bea
    Review voor Urnenonline.nl

Mijn nichtje was op zoek naar een urn voor haar vader in een specifieke kleur en opdruk. Online kwam ik deze website tegen mijn nichtje heeft samen met haar moeder al snel een keuze kunnen maken. Het was rond de feestdagen en het was eigenlijk gesloten maar ondanks dat zijn wij erg goed geholpen en de urn werd ook snel en goed verpakt bezorgd. En wat ook fijn is er is rekening gehouden met elke portemonnee want niet iedereen kan honderden euro's missen, maar heeft wel de wens zoals iedereen om een mooie urn te kunnen kopen. Dankzij deze webshop de vriendelijkheid van Jolanda en het meedenken is het meer dan gelukt!
    Onze dank is groot en zeker namens mijn tante en nichtje.
    Met vriendelijke groeten
    Patricia en Bea

• Evelien
    Review voor Urnenonline.nl

Afgelopen September is mijn vader helaas overleden, wij wilde een mooie urn voor hem, Zo zijn bij Jolanda gekomen en zij heeft met ons een hele mooie uitgezocht mijn vader was gek op de weidevogel kievit, het was mogelijk om deze vogel op de urn te graveren en we zijn heel blij met het resultaat heel veel dank voor de goede service top.

• Vera Jamin
    Review voor Urnenonline.nl

Wat een geweldige mooi urn heb je gemaakt voor mijn dochter ik ben er zo blij mee ik kan je niet genoeg bedanken voor dit moois dank je wel Jolanda

• Karina
    Review voor Urnenonline.nl

Jolanda een hele lieve vrouw, die helpt en meedenkt waar zij kan. Zij probeerde geen product aan te smeren maar inplaats van iets te verkopen dacht zij mee in oplossingen. Het voelde warm en vertrouwd aan. Ik ben zelf overledenenverzorgster en ik zou haar echt aanraden aan nabestaanden. Ze zetten zich voor mij in, en hielp mij hier in verder met mijn wensen ect omtrent een urn ect. Het voelde niet zakelijk aan en dat is voor mij belangrijk als je iemand kwijt bent geraakt die je dierbaar is. Ik hoop voor jou Jolanda alle goeds, zolang jij dit doet met jou hart doet zoals nu zullen de mensen vanzelf bij jou uitkomen en met een goed en tevreden gevoel naar huis gaan. Liefs Mij

• Manon
    Review voor Urnenonline.nl

Wat een super fijn en warm persoon
    Ik durfde met een gerust hart het as van mn lieve hondjes bij haar achter te laten.
    Mn mooie urn heeft ze samen met mij samen gesteld en had ik binnen no time in huis.
    Gevuld en wel uiteraard

• Rosalie
    Review voor Urnenonline.nl

Wat een super service! Lieve warme en persoonlijke vrouw met heel haar hart voor haar werk! Resultaat is prachtig. Ik zou het iedereen aanraden om bij haar te komen.

• Kim
    Review voor Urnenonline.nl

Zeer goed advies, snelle levering. Alles liep perfect

• Muriel
    Review voor Urnenonline.nl

Super mooie urn. Hele fijne service. Super vriendelijk en warm ontvangen.

• Fallon

Ontzettend fijn geholpen!

• Monique de Vries- de Vroom
    Geverifieerde klant van Urnenonline.nl

Service is prima. Urn alleen qua afsluiting niet helemaal goed

Bedankt voor u review.
    Helaas bij dit nieuwe product is de afsluiting niet helemaal goed geweest .
    Ik had daar met vullen geen last van maar achteraf bleek dat inderdaad zo te zijn.
    Mijn oprechte excuus! Ik heb melding gemaakt bij de leverancier en om andere afsluitdopjes gevraagd.

• Do
    Review voor Urnenonline.nl

Zeer uniek en bijzonder hoe Jolanda dit doet.

Jolanda heeft met heel veel respect en liefde gewerkt met de as. Wij hebben samen gekeken naar de urnen en van hieruit heb ik een keuze gemaakt.
    De as is zorgvuldig in de urn(en) gegaan en dit is lang niet overal zo helaas.

Jolanda is wat mij betreft de beste én die dit met oprechte liefde doet. Ik raad iedereen aan om hier zijn/haar urn aan te schaffen en te laten vullen. Bedankt!

• Linda Miedema
    Geverifieerde klant van Urnenonline.nl

Hele mooie urnen,goede kwaliteit en heel veel keus

Antwoord van Urnenonline.nl

Dank u voor u mooie review

• Ilona Kruiswijk
    Geverifieerde klant van Urnenonline.nl

Uitstekende service met veel persoonlijke aandacht. Snel reactie en er wordt alles aan gedaan om ook dit stukje speciaal te laten zijn en naar alle tevredenheid af te ronden.

Wat fijn om te horen.