Uw Accuwinkel
Uw Accuwinkel, uw adres voor alle uw accu's! Accu's voor boot, camper, auto, vrachtwagen, scooter, motor en meer! Ook voor al uw accu accessoires. Uw Accuwinkel is onderdeel van Uw Webwinkels Vof
  • PescoL
    Review voor Uw Accuwinkel

Super service geleverd door accuwinkel.nl. Ik zat dringend te wachten op het pakketje, maar het kwam maar niet. Bleek een foutje van de bezorgdienst. Na een telefoontje met accuwinkel.nl hebben ze meteen het bestelde opnieuw toegestuurd. De volgende dag meteen geleverd. Vijf sterren service!!

• Marten
    Review voor Uw Accuwinkel

Snelle service, heel goed assortiment, perfecte service.

• Hoe beoordeel je Uw Accuwinkel?

• rob
    Review voor Uw Accuwinkel

heel snelle levering van de producten en een super service van hen .
    zeer aan te bevelen !

• A. Elzinga
    Review voor Uw Accuwinkel

Erg tevreden, de accu van mijn auto was ermee opgehouden. Ik belde in de avond met Uw Accuwinkel, ze hebben uitgezocht welke accu ik moest hebben en de volgende dag had ik deze al in huis!

Hele goede service en snelle levering dus!

• Maarten
    Review voor Uw Accuwinkel

Wegens kapotte accu's in de camper bij UwAccuwinkel uitgekomen.

In mijn zoektocht naar een geschikte oplossing (camper met een 12 volt gel/zuur lader maar 2x6V AGM accu's in serie) ontzettend goed geholpen door Wouter Koolmees. Ik moest me in korte tijd in de accutechniek verdiepen en hrb uitstekende hulp en adviezen gehad van een meedenkende Wouter.

Uiteindelijk enkele producten waaronder een CTEK msx10 lader, intact accu monitor en 2 x 6V225 aH zenith accu's gekocht.
    Mooie passende aanbieding gehad en binnen een dag geleverd.

Zeer tevreden over de wijze waarop Wouter technisch inhoudelijke vragen van mijn kant kon beantwoorden, uitleggen en indien nodig mij aanvulde of navraag ging doen bij een leverancier voor iets.

Topservice onder aan de streep

• Simon B.
    Review voor Uw Accuwinkel

Acht Zenith accu's gekocht. Scherp in prijs en binnen 24 uur in huis! Zeer tevreden over prijs en levering.