Uw Accuwinkel
Uw Accuwinkel, uw adres voor alle uw accu's! Accu's voor boot, camper, auto, vrachtwagen, scooter, motor en meer! Ook voor al uw accu accessoires. Uw Accuwinkel is onderdeel van Uw Webwinkels Vof
8,8

• Jeroen

Super kwaliteit en afwerking

• Hans Gorter
    Review voor Uw Accuwinkel

Goed advies, perfect geholpen, perfecte kwaliteit, dit is wat je zoekt.

• Hoe beoordeel je Uw Accuwinkel?

• theepot
    Review voor Uw Accuwinkel

Kon niet afrekenen met creditcard. Mss via paypal, maar die vereisen je telefoonnummer om verificatiesmsjes te sturen en daar houdt t op voor me.

• Peter van der Hoeff
    Review voor Uw Accuwinkel

Ik ben heel tevreden met de geleverde materialen zij zijn van goede kwaliteit en snel geleverd. De accukabels zijn heel flexibel (35 mm²) en zeer aan te bevelen!
    Zij hebben een goede service verleend en ik zal hier zeker weer bestellen!

• Wim Mannee
    Review voor Uw Accuwinkel

snelle levering en flexibel bedrijf gezien ik wat verkeerd besteld had en dit kon netjes en snel omgeruild worden
    echt fijne mensen

• Jos Vloet
    Review voor Uw Accuwinkel

Goede kwaliteit, niet duur en snel in huis
    Voldoet aan verwachting

• D van Lankvelt

Gewoon top!

• Niels van der Glas
    Review voor Uw Accuwinkel

Geweldige service bij bestellen van samengestelde accukabels (de persopdracht). mooie kabels met ogen ontvangen en op tijd geleverd.

• Robert
    Review voor Uw Accuwinkel

Heel goed geadviseerd door Wouter - duidelijke uitleg en uitgebreid advies. Kwaliteit van geleverde (maatwerk) producten is prima. Ik ben erg tevreden.

• Coen Kruythof
    Review voor Uw Accuwinkel

perfect product, snel en vriendelijk

• Robert Hoogland
    Review voor Uw Accuwinkel

Stemmen de specificaties heel goed van tevoren af en maken precies wat je besteld hebt. ... en dan nog eens een hele degelijke kwaliteit.

• Dirk Ramakers
    Review voor Uw Accuwinkel

zeer vlotte service en correcte levering !!

• Paul
    Review voor Uw Accuwinkel

Wat zo handig is is dat deze webwinkel ook de accukabels op maat kan persen. Mooi afgewerkt en billijke prijzen. Vandaag weer een bestelling gedaan. Is zelfs met maatwerk persen nog dezelde dag verzonden. Inclusief losse spulletjes. Warm aanbevolen.

• Gerrit
    Review voor Uw Accuwinkel

Accu besteld, was niet goed. Gebeld met de winkel en gelijk een nieuwe toegezonden gekregen zonder gedoe. Top service! 5 sterren wat mij betreft.

• Joeri
    Review voor Uw Accuwinkel

Supersnelle levering, bestelling gedaan om 13u15, volgende dag levering in België om 10u30. Beide accu's waren perfect en stevig verpakt.
    Deze firma is zeker een aanrader!

• PescoL
    Review voor Uw Accuwinkel

Super service geleverd door accuwinkel.nl. Ik zat dringend te wachten op het pakketje, maar het kwam maar niet. Bleek een foutje van de bezorgdienst. Na een telefoontje met accuwinkel.nl hebben ze meteen het bestelde opnieuw toegestuurd. De volgende dag meteen geleverd. Vijf sterren service!!

• Marten
    Review voor Uw Accuwinkel

Snelle service, heel goed assortiment, perfecte service.

• rob
    Review voor Uw Accuwinkel

heel snelle levering van de producten en een super service van hen .
    zeer aan te bevelen !

• A. Elzinga
    Review voor Uw Accuwinkel

Erg tevreden, de accu van mijn auto was ermee opgehouden. Ik belde in de avond met Uw Accuwinkel, ze hebben uitgezocht welke accu ik moest hebben en de volgende dag had ik deze al in huis!

Hele goede service en snelle levering dus!

• Maarten
    Review voor Uw Accuwinkel

Wegens kapotte accu's in de camper bij UwAccuwinkel uitgekomen.

In mijn zoektocht naar een geschikte oplossing (camper met een 12 volt gel/zuur lader maar 2x6V AGM accu's in serie) ontzettend goed geholpen door Wouter Koolmees. Ik moest me in korte tijd in de accutechniek verdiepen en hrb uitstekende hulp en adviezen gehad van een meedenkende Wouter.

Uiteindelijk enkele producten waaronder een CTEK msx10 lader, intact accu monitor en 2 x 6V225 aH zenith accu's gekocht.
    Mooie passende aanbieding gehad en binnen een dag geleverd.

Zeer tevreden over de wijze waarop Wouter technisch inhoudelijke vragen van mijn kant kon beantwoorden, uitleggen en indien nodig mij aanvulde of navraag ging doen bij een leverancier voor iets.

Topservice onder aan de streep