Uw Buiten Specialist

Uw Buiten Specialist

Verkoop van zwembaden en spa producten
9,0

• Jacuzzi
    Review voor Uw Buiten Specialist

7-4 jacuzzi besteld en betaald, geen telefonisch contact mogelijk krijg enkel antwoord apparaat. Geen email niks. Na enkele contactformulieren te hebben verstuurd eindelijk contact gekregen, helaas ontbrak ook de bezorging link. Tot onze verrassing toch na 11 dg bericht gehad van de bezorging, en nog dezelfde dag werd de jacuzzi gebracht. 👍Verbeterpuntje= communicatie naar klant.

• Lydia
    Review voor Uw Buiten Specialist

Een Kamado barbeque verkocht en werd netjes geleverd op een pallet en was keurig verpakt. Top Kamado!

• Hoe beoordeel je Uw Buiten Specialist?

• Bakker
    Review voor Uw Buiten Specialist

Super service bij aanschaf van mijn W'eau zwembad warmtepomp

• Kayne Kuiper
    Geverifieerde klant van Uw Buiten Specialist

Ik heb onlangs een buitenkachel gekocht via de webshop van Uw Buiten Specialist en ik ben zeer te spreken over mijn ervaring. De website was gebruiksvriendelijk en bood een breed assortiment aan buitenkachels, wat het eenvoudig maakte om te vinden wat ik zocht.

De productbeschrijvingen waren gedetailleerd en bevatten specifieke informatie over afmetingen, materiaalgebruik, en verwarmingscapaciteit, wat mij hielp bij het maken van een geïnformeerde keuze. Bovendien waren de foto's van hoge kwaliteit en gaven ze een goed beeld van hoe de kachel eruitziet vanuit verschillende hoeken.

Wat ik bijzonder waardeerde, was de klantenservice. Toen ik vragen had over de installatie en het onderhoud van de kachel, nam ik contact op via de chatfunctie op de website en kreeg ik snel en deskundig advies van een medewerker. Dit gaf me extra vertrouwen in mijn aankoop.

De bestelling verliep vlekkeloos en de levering was sneller dan verwacht. De kachel werd goed verpakt geleverd, met duidelijke instructies voor de installatie. Sinds de installatie heb ik meerdere keren genoten van de warmte en sfeer die de kachel aan mijn buitenruimte toevoegt.

• Ivor
    Geverifieerde klant van Uw Buiten Specialist

Als fervent online shopper weet ik hoe essentieel het is om recensies te lezen voordat ik een aankoop doe, vooral bij een voor mij nieuw bedrijf. Mijn eerste kennismaking met Uw Buiten Specialist was dan ook met een mix van nieuwsgierigheid en scepticisme. De recensies waren een gemengde zak van emoties en ervaringen, wat me deed twijfelen. Echter, de prijs van het product dat ik zocht was aanzienlijk lager dan bij mijn gebruikelijke go-to postorderbedrijf, waar ik al meerdere succesvolle aankopen had gedaan.

Na veel wikken en wegen, gedreven door de aantrekkelijke prijsstelling, besloot ik de sprong te wagen en mijn bestelling te plaatsen bij Uw Buiten Specialist. Deze beslissing bleek een uitstekende te zijn. Het product arriveerde verrassend snel - binnen slechts een werkdag - en werd netjes aan mijn deur bezorgd. Ik was bijzonder onder de indruk van de communicatie van het bedrijf; ik werd uitstekend op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling via een track en trace link, wat een aangename geruststelling bood gedurende het hele proces.

Ik begrijp dat in deze tijd van online winkelen, het moeilijk kan zijn om authentieke recensies van neppe te onderscheiden. Daarom voelde ik de behoefte om mijn ervaring te delen en te benadrukken dat Uw Buiten Specialist een betrouwbare webshop is. Hun service en efficiëntie hebben mij overtuigd en ik zou anderen aanmoedigen om met vertrouwen bij hen te bestellen.

In een wereld waar online winkelen soms voelt als een gok, is het verfrissend om een bedrijf te vinden dat zijn beloften nakomt en uitstekende service biedt. Uw Buiten Specialist heeft bewezen dat ze niet alleen concurrerende prijzen bieden, maar ook een klantenservice die je op de hoogte houdt en zorgt voor een snelle en efficiënte levering. Dit was mijn eerste aankoop bij hen, maar het zal zeker niet mijn laatste zijn.

• Youri
    Geverifieerde klant van Uw Buiten Specialist

Super service! Had met spoed een nieuwe zandfilterpomp nodig en kon deze gelijk ophalen. Top!

• Kelly
    Review voor Uw Buiten Specialist

Voor het eerst iets bij Uw Buiten Specialist besteld en zeer tevreden! Mijn eerste spa.

• R
    Geverifieerde klant van Uw Buiten Specialist

Snel mijn probleem opgelost en vriendelijk te woord gestaan.

• Rohan Haan
    Geverifieerde klant van Uw Buiten Specialist

Had een adapter nodig en hier de goede gevonden.

• Yolinde
    Review voor Uw Buiten Specialist

Bestelde warmtepomp is nooit geleverd. Na talloze belletjes en mails en steeds de belofte dat ik mijn geld terug zou krijgen heb ik na 4 maanden eindelijk mijn geld terug.

• Hans

Snel geleverd!

• Carl
    Review voor Uw Buiten Specialist

Op 16 juni opblaasbare jacuzzi besteld, zou voor 16:00 besteld dezelfde dag verzonden zijn.
    Ik ontvang geen track and trace nummer dus op 20 juni bel ik voor het eerst. Ik krijg te horen dat mijn product verzonden is en dat de jacuzzi donderdag zou aankomen. De track and trace zou meteen verstuurd worden.
    Op 22 juni bel ik opnieuw want ik heb nog steeds geen track and trace en geen jacuzzi. Het pakket is verstuurd en de track and trace ging handmatig worden doorgestuurd maar ook hier nog steeds niets gekregen.
    Op 26 juni bel ik opnieuw, weer hetzelfde liedje: het pakket is echt wel onderweg maar de verpakking is beschadigd bij PostNL. Maar het zou normaal wel morgen (27) of overmorgen (28) aankomen. De trackingcode ging volgende ochtend gestuurd worden.
    27 juni, bel ik opnieuw. De tracking code werd 5 minuten later wel verstuurd. Tot mijn (naïve) grote verbazing was het pakket nog niet eens verstuurd.

Ik mail hun over deze situatie, hun antwoord:
    Het is naar ons retour gekomen en vandaag gaat het weer weg. Het kan
    zo zijn dat het soms onterecht op niet ontvangen staat door PostNL,
    omdat het dan helaas nog niet verwerkt is door PostNL.

Voor het ongemak wil ik u 25 euro tegemoetkomen.

Nogmaals mijn excuses.

Hij is dan op 1 juli aangekomen.

Hierna een mailtje gestuurd dat hij was aangekomen en gevraagd achter mijn 25 euro. Dit werd genegeerd alsook mijn mailtje een week later.

Jammer genoeg veel leugens, anders zou ik deze review niet schrijven. Als er iets mis gaat kan dat altijd gebeuren en dan kan daar begrip voor getoond worden maar hier waren het meermaals dingen die niet klopten en daarna ook nog eens de beloofde 25 euro nooit gezien.

• Johan
    Review voor Uw Buiten Specialist

Vrijdag 9 juni een bestelling geplaatst. Levering zou binnen 3 werkdagen zijn. Dinsdag gebeld: "Nog geen track & Trace, komt dit wel goed". Ik moest maar met Transmission contact opnemen. Transmission kan niets zonder "Track en Trace code". Nu, een week later (16 juni), nog geen Track & Trace, niemand weet waar het pakketje is en of het vandaag bezorgd wordt. Na vele verzoeken van het "Uw buitenspecialist" om mijn review aan te passen doe ik dat bij deze.
    Vrijdag 16 werd opnieuw een pakket verstuurd en deze kwam op maandag 19 juni aan. Helaas was het pakket incompleet; Bypass kit en een rolletje teflon tape waren er niet bij. Ik kan het geheel dus niet installeren. Ik heb weer contact gezocht en dit was de reactie: "Allereerst fijn dat de warmtepomp is ontvangen, de aansluitset is ook verstuurd dat weet ik zeker. Wat ik kan doen is dit nogmaals versturen.
    Wel zie ik dat er een iets ander model momenteel is, zie afbeelding. Kunt u hiermee wegkomen? (Zie afbeelding)"
    Ik krijg het gevoel dat zij denken dat ik zit te liegen maar goed. Bypass wordt wederom verstuurd maar door drukte bij postNl komt alles te laat aan bij mij waardoor ik niet alles kon installeren voor het feest zoals ik het graag wou. Ben je dus ruim1,5 week bezig geweest om een bestelling in huis te krijgen....
    Ik heb nog aangegeven om aangifte van diefstal te doen. De eerste warmtepomp is verstuurd maar tot op heden weet niemand waar die gebleven is. Ook de onderdelen die volgens de buiten specialist zijn toegevoegd aan de tweede zending zijn verdwenen. Ik ben absoluut onschuldig en wil dan ook graag dat er aangifte gedaan wordt om duidelijkheid te krijgen over de verdwenen wamtepomp en andere onderdelen om mijn naam zuiver te houden maar de "buitenspecialist" denkt hier anders over: "Voor ons is aangifte doen helaas zonde van de tijd." En als ik voorstel dat ik aangifte doe dan is dit de reactie: "U hoeft geen aangifte te doen het is namelijk niet te bewijzen of het ergens anders niet goed is gegaan. Dit is dan zonde van u tijd."
    Na alle ellende heeft de buitenspecialist wel 100 euro tegmoetkoming gegeven maar uiteindelijk was mijn doel ; "warm zwembad voor het grote tuinfeest" mislukt via deze club. Ook had ik het gevoel dat ze pas 100 euro wilden overmaken als ik de review zou aanpassen (vele verzoeken tot aanpassen maar geld werd maar niet gestort).
    Na deze mail van mij:"Ik krijg het gevoel dat ik mijn review moet aanpassen anders geven jullie mij de 100 euro niet.
    Bij deze wil ik het gesprek beëindigen en besluit u zelf maar of u de 100 euro overmaakt of niet.
    De review wordt zeker aangepast, ik zal het verhaal compleet maken." de reactie van de buitenspecialist: "Dit is zeker niet het geval maar dat mag u altijd denken. De 100 euro zal binnen 2 werkdagen op uw rekening staan."

Antwoord van Uw Buiten Specialist

Beste Johan,

Wij vinden het heel vervelend dat het zo is verlopen en dat het te laat is aangekomen en er producten vermist zijn geraakt. Er is nooit getwijfeld aan uw verhaal. Er is hier miscommunicatie geweest en daardoor zijn er meerdere fouten gemaakt.

Mogelijk is het hier zelf in het magazijn niet goed gegaan.

U heeft ook de 100 euro tegemoetkoming al op uw rekening gehad voor het ongemak en hebben u ook aangeboden om de warmtepomp te retourneren omdat het te laat is aangekomen.

Nogmaals we vinden het heel vervelend dat het zo is gelopen en nogmaals onze excuses.

• Johan
    Geverifieerde klant van Uw Buiten Specialist

Goede snelle service, top !

• Robin
    Geverifieerde klant van Uw Buiten Specialist

Fijn contact met de verkoper, snelle levering en top kwaliteit. Aanbeveling

• Peter W.
    Geverifieerde klant van Uw Buiten Specialist

Goed advies gekregen over mijn bestelling en erg tevreden nu!

• Chris

Snel geleverd

• Jan VD

Goede prijs!
    Levering duurde wel iets langer dan beloofd.
    Telefonisch contact gehad, persoon was vriendelijk, verontschuldigde zich en kon me een correcte levertermijn geven.
    Ondanks de langere levertermijn toch zeer tevreden!

• Wouthilda Van het Goor
    Geverifieerde klant van Uw Buiten Specialist

Zwembad na overleg in grotere maat bezorgd!👌

• Dennis van wanrooy
    Geverifieerde klant van Uw Buiten Specialist

Bestelling te laat, moest het zelf ophalen en geen communicatie wat wel afgesproken was.