Uw Online Schüco Shop

Uw Online Schüco Shop

De shop voor alle reserveonderdelen voor kunststof en aluminium Schüco kozijnen.

Wij leveren snel en betrouwbaar het vervangende onderdeel voor uw aluminium en kunststof ramen, deuren en schuifdeuren.

Deze online Schüco shop is een onderdeel van ITH Kozijn & Geveltechniek BV, wij zijn officiële Schüco partner. Naast het leveren van vervangende onderdelen, produceren en monteren wij aluminium ramen, deuren en schuifdeuren.
8,9
Filter 39 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 29 met beschrijving

• mandy Fok-Ploeger

• Dave Ploeg

Duidelijke info

• Hoe beoordeel je Uw Online Schüco Shop?

• Sjoerd Alkema

• Dirk hageman
    Geverifieerde klant van Uw Online Schüco Shop

juiste artikel leveren en ook het betere veiligheidssluitwerk

Antwoord van Uw Online Schüco Shop

Geachte heer Hageman, Dank voor uw beoordeling.
    We streven erna om foutieve leveringen zoveel mogelijk te voorkomen. Daarom bestaat de mogelijk om vooraf navraag te doen naar het juiste artikel, wij helpen de klant dan om vast te stellen welk artikel nodig is. Zo proberen we teleurstelling zoveel mogelijk te voorkomen. In uw geval blijk dat u er vanuit ging dat u een DIN LS nodig had, het blijkt echter een DIN RS te zijn, na beoordeling van de door u achteraf aangeleverde foto. We zullen u persoonlijk contacteren om dit op te lossen.

• Wendy Timmers
    Geverifieerde klant van Uw Online Schüco Shop

Ik heb mijn product dat ik besteld en betaald heb nog steeds niet ontvangen dus kan ik ook niet oordelen over jullie winkel het zou normaal op 21-12-2021 geleverd worden dus 😡😡😡

Antwoord van Uw Online Schüco Shop

Beste Wendy, vervelend dat dit niet goed is gegaan net voor onze bedrijfsvakantie.Onze excuses hiervoor. Ik heb vanmorgen reeds een klacht aangemeld bij GLS en je en persoonlijke e-mail gestuurd. We gaan dit oplossen!

• Eris
    Geverifieerde klant van Uw Online Schüco Shop

Bespaart me een hoop geld met het vervangen van onderdelen kozijn.
    Goede service en originele onderdelen.
    Snelle bezorging en je wordt op de hoogte gehouden.
    Kortom een fijne webshop/winkel om te shoppen.

• Evelijne Bos
    Geverifieerde klant van Uw Online Schüco Shop

Snelle levering, zeer goede communicatie en een ruim assortiment voor een goede prijs.

• Sam De Crock

gemakkelijk