VMUS Meubels

VMUS Meubels

VMUS Meubels is ontstaan vanuit een passie voor interieur! Bij ons kunt u zelf uw eetkamertafels, stoelen en fauteuils samenstellen. U kunt kiezen uit diverse kleuren, afmetingen en pootopties voor de tafels en uit diverse materiaalsoorten en kleuren voor de stoelen. Omdat wij rechtstreeks per container inkopen bieden wij kwaliteit tegen scherpe loodsprijzen! Wilt u uw meubels gemonteerd geleverd krijgen? Ook dat kunnen wij verzorgen, vraag hiervoor vrijblijvend naar de mogelijkheden.
Filter 51 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 49 met beschrijving

• van Oosterhout
    Geverifieerde klant van VMUS Meubels

Het is een kwalitatief goede en mooie tafel, voor een super mooie aantrekkelijke prijs! De service is super!!

• Zetten
    Review voor VMUS Meubels

Komt afspraken na, snelle levering, mooie eettafel en stoelen gekocht. De stoelen konden zelfs nog enkele dagen van te voren omgeruild worden, omdat we toch enkele andere stoelen wilden hebben. Super bedrijf.

• Hoe beoordeel je VMUS Meubels?

• Middendorp
    Geverifieerde klant van VMUS Meubels

Heel vertrouwd en zeer goede levering

• In Totaal
    Geverifieerde klant van VMUS Meubels

Snelle levering, vriendelijk personeel, duidelijke communicatie

• Hammer
    Geverifieerde klant van VMUS Meubels

Snelle levering en goede kwaliteit van de stoelen. Ze zitten heerlijk! Met nog een mooie prijs ook! Zeker aan te raden!

• Joanne
    Geverifieerde klant van VMUS Meubels

Erg blij met onze nieuwe stoelen! We hebben ze online besteld en dus niet in het echt gezien, maar we zijn super tevreden met de stoelen. Ze zitten lekker en voelen stevig aan! Ook de kleur is precies wat wij zochten. De ruime keuze in kleuren & materialen per stoel, dat is was ons heeft doen slagen bij VMUS! De communicatie verliep ook snel & gemakkelijk via Whatsapp.

• Rook

Goede communicatie, service en
    goede afhandeling.
    Prima winkel en leuk geholpen.
    Aanrader.

• Schrijver
    Geverifieerde klant van VMUS Meubels

Prima service! Na levering werd nog telefonisch contact opgenomen om te verifiëren of de levering naar wens was.

• Van der Stege
    Geverifieerde klant van VMUS Meubels

Prijs/kwaliteit en service is uitstekend!

• Konterman
    Geverifieerde klant van VMUS Meubels

Mooie prijzen en goede service