VOORDELIGSLAPEN
Verkoop van slaapkamer artikelen
9,4

• E.B.
    Review voor VOORDELIGSLAPEN

Wij hebben 2 jaar terug boxpring ,matras en topmatras gekocht. Heb toen mooie recensie achtergelaten ivm service.
    Nu zal dat anders zijn. Wat een ROTZOOI die matras. Helemaal doorgelegen ,rugpijn dat niet normaal meer is,,,,,,nee bedankt. Nooit meer.

• Jade
    Review voor VOORDELIGSLAPEN

Nou ben echt heel blij met mijn nieuwe bed en ook een goeie en snelle service super snel bezorgd En in elkaar gezet vind het helemaal top🤭

• Hoe beoordeel je VOORDELIGSLAPEN?

• Willem Jan
    Review voor VOORDELIGSLAPEN

Super fijne communicatie met medewerkers. Reageren snel, hebben zorg voor individuele wensen en leveren erg snel. Ons bed was al binnen 1.5 week binnen. Kwaliteit van het bed is erg goed en mijn dochter slaapt er inmiddels heerlijk op. Bed is ook erg makkelijk in elkaar te zetten, zelfs voor iemand zoals mij met 2 linkerhanden. ;)

• Robbert
    Review voor VOORDELIGSLAPEN

Super service snelle levering direct andwoord super mooie slaapbank heel bij meeeeee😀😀😀

• Sebastiaan Loch
    Review voor VOORDELIGSLAPEN

Ben erg tevreden met de kwaliteit en de service. Zeker een aanrader!!

• Willem van kreek
    Review voor VOORDELIGSLAPEN

Was een beetje huiverig om online te bestellen maar ben echt super geholpen door Voordeligslapen via chat en later ook telefonisch. Bestellen ging snel en levering was ook snel. Toppie!

• Fam. Van Eck
    Review voor VOORDELIGSLAPEN

Wij hebben een elektrische boxspring Arizona gekocht bij voordeligslapen. Onze beste aankoop in jaren. Uitstekende en snelle service. Vriendelijk personeel en super advies gekregen. Wij zullen dus ook voordeligslapen aan iedereen adviseren.

• Sophie
    Review voor VOORDELIGSLAPEN

Fijn geholpen en erg tevreden over het bed Tributo. Het is een mooie stof ik heb de grijze gekozen ziet er echt netjes uit. Het bed zelf is vrij stevig en dat was precies ook wat ik zocht. De extra opbergruimte kon ik goed gebruik en ik slaap er heerlijk op in combinatie met traagschuim. Thanks Voordeligslapen!

• M
    Review voor VOORDELIGSLAPEN

Gisteren mijn nieuwe boxspring Arizona binnen gekregen. Ik ben vanochtend heerlijk wakker geworden. Het monteren en het plaatsen ging heel soepel. Al met al zeer tevreden!