VR-House.nl

VR-House.nl

VR-House is een jonge, flexibele en snelgroeiende startup gespecialiseerd in Virtual Reality. De startup is in januari 2016 opgericht door twee ondernemende studenten met een enorme interesse in de mogelijkheden die Virtual Reality kan bieden. Twee jaar later is VR-House dé plek geworden voor het huren van betaalbare en professionele Virtual Reality producten, assistentie en software. Met ons eigen design van de Google cardboard, bedrukken wij ook voor vele klanten gepersonaliseerde Virtual Reality brillen! Naast verkoop en verhuur houden wij ons bezig met het organiseren van virtual reality gerelateerde evenementen en demo’s. Hiernaast hebben we ook nog ons eigen development team, dat zich bezighoudt met de ontwikkeling van VR & AR applicaties en platformen voor verschillende industrieën. VR-House is de toonaangevende partij voor het toegankelijk maken van VR en AR in het bedrijfsleven.

Lidmaatschap per 13-02-2020 stopgezet

9,7

• Pia van den Berg - Stadstraat013
    Review voor VR-House.nl

Een last minute kerstattentie was sneller binnen dan het bedacht werd. Goede uitleg, maatwerk en meedenkende medewerkers. Helemaal blij met mijn bestickerde VR cardboard! Zag geen gebruiksaanwijzing bij de bestelling, maar wel gevonden op de website.

• Rob
    Review voor VR-House.nl

Voor de promotiedagen in MartiniPlaza wilden we een aantal VR brillen op onze stand. Een paar dagen voor de beurs contact gezocht met VR house en daarbij snel en goed geholpen. Toen de levering even mis dreigde te gaan (buiten de schuld van VR house) werd door hen een koerier ingezet om toch een aantal sets bij ons te krijgen. Uitstekende service!
    We hadden de content (een animatie van een aantal GB) aangeleverd waardoor het op de beurs allemaal plug & play was.
    Goed bedrijf!

• Hans Dominicus
    Review voor VR-House.nl

Leuke club van enthousiaste jonge mensen. Ze zijn met coole dingen bezig en kunnen je helpen met een complete VR experience. De service is uitstekend en ze denken graag met je mee. Wij gaan zeker vaker gebruik maken van hun diensten! Vooral op het gebied van virtual reality en augmented reality.

• Philips
    Review voor VR-House.nl

Hele goede support gehad tijdens ons event, alles op tijd en netjes geregeld. :)

• Stichting Waterpop
    Review voor VR-House.nl

Wij zijn goed en snel geholpen door de vriendelijke heren van VR-house. Het huren van VR-brillen wordt erg makkelijk gemaakt. Alles is volgens afspraak verlopen.
    We hebben de VR-brillen gebruikt voor het digitale museum van Waterpop en kregen hier veel enthousiaste reacties op. Bedankt voor de goede service!

• KlokGroep
    Review voor VR-House.nl

Prima bedrijf wat zijn afspraken nakomt. Goede service en dienstverlening. De VR-bril ziet er mooi uit en heeft een prima kwaliteit! Een leuke give away.

• The Economic Board
    Review voor VR-House.nl

We zijn heel tevreden over de service van VR-House.nl. Ze zijn professioneel en ze ontzorgen. En dat was precies wat wij nodig hadden tijdens ons event.

• van den Arend
    Review voor VR-House.nl

Ze waren erg vriendelijk en behulpzaam

• Peter de Groot
    Review voor VR-House.nl

Wij hebben VR-House gevraagd om een team building event te faciliteren met Virtual Reality brillen voor een groep van 60 man.
    De ervaring was geweldig en we hebben vanuit de teams zeer positieve reacties ontvangen over deze nieuwe virtuele vorm van team building. Jongens van VR-House, top hoe jullie dit hebben uitgedacht, opgezet en het enthousiasme waarmee jullie de groepen hebben begeleid!

• Skipp Film &n Animation
    Review voor VR-House.nl

Professioneel advies en prima werk voor een goede prijs.

• J.B. Rausch
    Review voor VR-House.nl

Heel tevreden, snel antwoord, aangegeven door VR house waar de bestelling nog te kort kwam waardoor dit aangepast kon worden door ons. De bestelling was ruim binnen de gestelde levertermijn binnen, kortom top service!

• Nelleke van Compassion Nederland
    Review voor VR-House.nl

Ben erg tevreden over VR-House! Goede dienstverlening, beantwoorden vragen heel snel, VR-brillen waren snel geleverd en er wordt meegedacht in de oplossing die ik nodig had voor een specifiek event. Maatwerk dus. Erg prettig samenwerken!

• Tanja
    Review voor VR-House.nl

Ik heb de brillen gehuurd voor een evenement. Zeer tevreden. Prettige communicatie en service. Zeker een aanrader.

• Winfred Nak
    Review voor VR-House.nl

De jongens van VR-house hebben verstand van zaken, zijn flexibel, service gericht en gewoon leuk om mee te werken.

• Vereeniging van Handelaren Anno 1847
    Review voor VR-House.nl

Het betrof een gesynchroniseerde VR beleving met 170 gasten uit het CEO- en DGA segment in Noord Nederland.
    Zeer goede voorbereiding en goede checks voordat de uitvoering daadwerkelijk plaatsvond.
    Professionele samenwerking met Viemr, de leverancier van de content.
    Alles klopte op het moment suprême! Er werd niets aan het toeval over gelaten.

• Irene
    Review voor VR-House.nl

Wij hebben de VR-brillen gehuurd voor een evenement waarvoor wij een virtuele tour hebben gemaakt in 360 graden. De service van VR-House was top: altijd snel reactie en meedenken over levering en terugsturen. Voor herhaling vatbaar!

• PressPage
    Review voor VR-House.nl

Erg tevreden, goede service en de geleverde producten zijn van hoge kwaliteit. VR-House.nl dacht goed mee met het ontwerp van het cardboard en reageerde snel op de emails.

• Edward van Cuilenborg
    Review voor VR-House.nl

Prima contact, prima product, zat alleen geen gebruikershandleiding bij.

• Karsten Russ
    Review voor VR-House.nl

Fijn, vriendelijk en professioneel contact gehad met de verschillende betrokkenen van VR-House. Bij vragen of hulp over de Samsung Gear 360 waren zij uitstekend bereikbaar en konden zij mijn vragen snel van een antwoord voorzien!

• Mourik
    Review voor VR-House.nl

Opdracht volgens afspraak uitgevoerd. Op het laatste moment heeft VR-house nog een koerier voor ons geregeld, was geen enkel probleem.