Valleiglas
Verkoop van glas en toebehoren.
8,7
Filter 9 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 5 met beschrijving

• Bloem
    Review voor Valleiglas

Mooi glas, snelle en correcte levering.
    vriendelijk personeel.

• Annemieke
    Review voor Valleiglas

Product was ok. Er is echter niet gereageerd op een vraag die ik nog gesteld had

Antwoord van Valleiglas

Dag Annemieke,
    Goed om te horen dat u tevreden bent met het ontvangen product. Echter begrijpen wij u opmerking bij de review niet. Ons inziens hebben wij zeker gereageerd maar hebben wij nooit een antwoord op onze vraag gehad. Het mailcontact hebben we u nogmaals toegestuurd. Helaas hebben wij hier geen reactie op ontvangen.
    Vriendelijke groet,
    het team van valleiglas.nl

• Hoe beoordeel je Valleiglas?

• AV
    Review voor Valleiglas

Het (speciale) glas werd best wel snel geleverd. Er stonden goede aanwijzingen in de order en werd keurig op het aangegeven tijdstip geleverd. Mijn kast is weer gerepareerd en staat er weer keurig bij. Ik ben helemaal happy!

• Lepp
    Review voor Valleiglas

facet geslepen op exacte maat en gepland geleverd, dit is hoe je het wil, prima bedrijf.

• C.Schenkelaars
    Review voor Valleiglas

Op het plaatje op de website lijkt het mat

Antwoord van Valleiglas

Goedemorgen,

Uiteraard vinden wij het spijtig te horen dat het glas product niet heeft voldaan aan uw verwachting.

Naar aanleiding van uw zeer slechte beoordeling hebben wij contact opgenomen om de rede hiervoor te kunnen achterhalen.
    U gaf aan een verkeerde glasruit te hebben besteld omdat u bent afgegaan op ons plaatje bij het product. Op ons verzoek heeft u een foto gemaild van uw oude te vervangen ruit.
    Uw foto is door Valleiglas.nl bekeken het oude glas betreft gehard satijn glas en niet het door u bestelde gehard groen glas.

We adviseren met deze reden altijd zorgvuldig het gewenste glassoort en de daarbij behorende benaming te achterhalen alvorens u de bestelling plaatst.

We zullen bij het product een foto plaatsen waarbij duidelijker naar voren komt dat het een groene glasplaat betreft. We hopen dat we u hiermee naar alle tevredenheid hebben geïnformeerd.

Het Team van Valleiglas