Van Beton
Hét adres voor jouw betonlook producten.
8,9

• Bert Harkema
    Geverifieerde klant van Van Beton

moest lang wachten op mijn bestelling terwijl er wordt geadverteerd met de volgende dag verstuurd

• Jolijn
    Geverifieerde klant van Van Beton

We zijn al 2.5 week aan het wachten geweest op onze besteling..

• Hoe beoordeel je Van Beton?

• Ben Vroling

• jan

netje

• Tavern
    Geverifieerde klant van Van Beton

Verf had verschillende textures van hetzelfde kleur, uiteindelijk 2 kleuren bestelled, 1 kleur pakte heel goed, maar.door de stuctuur kwam ik veel te kort, dus moest ik nog een pot, en de andere kleur pakt helaas gewoon echt niet. De groene kleur is wel echt prachtig, alleen ik moest dus wel een extra pot bestellen. Klantenservice was prima

• Daniel Delfin Goncalves

Prachtig product

• Irene Ayop
    Geverifieerde klant van Van Beton

Mooi verf voor een goede prijs! Daarnaast is de klantenservice TOP! Er waren wat problemen met de levering (door DHL). Vanbeton was makkelijk in contact en dacht mee in oplossingen. Heel fijn!

Antwoord van Van Beton

Wat ontzettend fijn om te horen dat alles naar wens is geweest, dat is uiteindelijk het meest belangrijk voor ons. Een tevreden klant! :) Excuses dat het wat stroef ging qua levering, maar gelukkig is het uiteindelijk goed gekomen alsnog!

• John Steenkist
    Geverifieerde klant van Van Beton

Een top verf wat goed en snel is geleverd

• Jan Zwering
    Geverifieerde klant van Van Beton

Snel geleverd. Goed resultaat.

• Raha Naseri
    Geverifieerde klant van Van Beton

Ben heel tevreden met de verf en de levering en service, alleen zou beter zijn geweest als er mini potjes van de kalkverf als tester beschikbaar waren zodat ik kon op voorhand verschillende kleuren vergelijken.

Antwoord van Van Beton

We zijn heel blij te horen dat je tevreden bent met de levering en service. Uiteraard begrijpelijk dat je de verf het liefst van tevoren even had kunnen testen qua kleur. Wij verkopen op dit moment geen verf testers meer online omdat we ons assortiment gaan aanpassen. Op aanvraag kunnen we altijd wel een verf tester maken en verzenden. Excuses voor het ongemak.

• Marjoke Bal

Goede service snel verzonden

Antwoord van Van Beton

Hartstikke bedankt voor je review! We vinden het fijn te horen dat je tevreden bent met onze service en de snelle zending. Veel plezier van je aankoop!

• Lisa May Sierag
    Geverifieerde klant van Van Beton

Goede service, maar de berekening van hoeveel verf je nodig hebt kopt totaal niet. Volgens de berekening zou ik namelijk 1L teveel over moeten houden, maar in werkelijkheid kom ik zo’n 5L tekort. En dat voor zulke dure verf. Wordt nu nog een duurder grapje helaas. De verf zelf is wel heel mooi.

Antwoord van Van Beton

Bedankt voor het plaatsen van je review! Fijn te horen dat de verf naar wens is! Vervelend te horen dat de berekening op onze site niet naar wens is geweest, wij hebben hier echter nooit een klacht over ontvangen dus kijken graag met je mee waar het fout is gegaan. We zullen contact met je opnemen hierover.

• Victor
    Geverifieerde klant van Van Beton

Kalkverf besteld bij Van Beton in de kleur '01 Lin Lisse'. Prachtig resultaat, zeer blij mee. Verf is wel duur maar je krijgt er iets moois voor terug.

Antwoord van Van Beton

Wat ontzettend fijn om te horen dat je tevreden bent met het product en het eindresultaat! Heel veel plezier ervan gewenst!

• Marielle van Zuilekom

Super goede service!

Antwoord van Van Beton

Super fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service! Hopelijk ook met het eindresultaat van het product! Bedankt voor het plaatsen van deze positieve review, doet ons goed!

• Ruben Geurtsen
    Geverifieerde klant van Van Beton

Laat ik beginnen met te zeggen dat de muur echt mooi is geworden! Wel had het betonlook effect van mij iets extremer gemogen. Het is heel subtiel geworden bij ons. Maar concluderend wel heel tevreden!

• Jan De Vries

Snelle levering prima service

Antwoord van Van Beton

Super bedankt voor je review! Fijn te horen dat je bestelling snel is geleverd en je onze service prima vindt, daar worden we blij van!

• Petra Boom

Goede service en uitleg

• Nina S.
    Geverifieerde klant van Van Beton

Zat geen pigment bij, dus heb de pot verf weg moeten gooien.

Antwoord van Van Beton

Goedemorgen en bedankt voor het plaatsen van je review. Uiteraard heel vervelend dat er geen pigment bij de blanke verf was geleverd, excuses daarvoor. Wanneer je contact met ons opneemt hierover, kunnen wij het pigment uiteraard alsnog nasturen zonder dat je de blanke verf hoeft weg te gooien. Wanneer het product wordt weggegooid zonder overleg, kunnen wij helaas niets voor je betekenen.