Van Beton
Hét adres voor jouw betonlook producten.

• Romy Berndt

• Familie de Bruijne - Venema

Goede service.

Antwoord van Van Beton

Bedankt voor je positieve review!

• Hoe beoordeel je Van Beton?

• Nicolien Plenter
    Geverifieerde klant van Van Beton

Snelle levering. duidelijk! Geeft goed inzicht in welke kleuren jullie beschikbaar hebben.

Antwoord van Van Beton

Dank voor je beoordeling! Blij te horen dat de kleurenkaart voldoende inzicht geeft in onze kleuren!

• Lisa van de Graaff

Supersnelle levering

Antwoord van Van Beton

Fijn dat je bestelling snel is geleverd! Bedankt voor je beoordeling!

• Carla Weggemans
    Geverifieerde klant van Van Beton

Heel blij mee. Mooi product voor een nette prijs. Levering is niet erg snel.

Antwoord van Van Beton

Bedankt voor je beoordeling! Gelukkig is het product naar wens en hopelijk het eindresultaat ook! Excuses voor de vertraging van het pakket.

• Martine
    Geverifieerde klant van Van Beton

Mijn bestelling was goed verpakt en snel verzonden. Ben erg blij met het resultaat (laten doen door een professional).

Antwoord van Van Beton

Hartstikke bedankt voor je beoordeling, fijn om te horen dat het resultaat naar wens is!

• Marisa Kusumawidjaja
    Geverifieerde klant van Van Beton

Vriendelijke klantenservice en prachtige kalkverf

Antwoord van Van Beton

Dankje voor je beoordeling! We zijn er blij mee dat je tevreden bent met onze klantenservice en het product wat je hebt aangeschaft! Thanks!

• Oscar de Munnik

• Gert-Jan Bergman
    Geverifieerde klant van Van Beton

Bestelling binnen 24 uur bezorgd. Eén artikel was vergeten. Contact opgenomen met Van Beton en per express is het artikel nageleverd. Overall geweldige service en zeer tevreden.

Antwoord van Van Beton

Bedankt voor je beoordeling! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze service desondanks er een product niet was meegeleverd.

• MS

Antwoord van Van Beton

Bedankt voor je positieve beoordeling! Fijn te horen dat de levering snel is gegaan!