Van En Voor Oma

Van En Voor Oma

Van En Voor Oma is een webwinkel gericht op producten waarbij de liefde tussen Oma en haar kleinkind benoemd wordt. Daarnaast wordt het assortiment steeds breder met producten voor in huis zoals huishoudelijke artikelen, speelgoed en decoratie artikelen.
9,6
Filter 183 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 69 met beschrijving

• Anneke Kok

Heel snel geleverd.

• Ruby
    Geverifieerde klant van Van En Voor Oma

Goede service, producten zijn goed verpakt, snelle bezorging!

• Hoe beoordeel je Van En Voor Oma?

• Joke Pestyuk
    Geverifieerde klant van Van En Voor Oma

Alleen jammer dat jullie een week later een gratis sleutelhanger geven bij de fotolijst voor vaderdag 😓

Lieve Joke,

Dankjewel voor de mooie beoordeling. Ja, soms is het zuur als je net iets besteld hebt en er komt dan een week later een actie voorbij. Dat snap ik. Ik zag het ook al in de mail voorbij komen, dus goed dat je me al gemaild hebt. Ik zal er eens goed over gaan denken en ga je dan later, als ik eruit ben, terug mailen.

Warme groet,
    Oma Gerda

• Eveline
    Geverifieerde klant van Van En Voor Oma

Ziet er leuk uit, snel bezorgd.

• chantal Taling

Antwoord van Van En Voor Oma

Fijn dat je zo blij bent met onze levertijden Chantal! Dankjewel voor je mooie beoordeling 😍😍😍😍😍

• AH
    Geverifieerde klant van Van En Voor Oma

Prima product. Helaas was er iets mis gegaan in de bestelling waardoor de verkeerde geleverd was. Uiteindelijk netjes opgelost.

Antwoord van Van En Voor Oma

Dankjewel voor je beoordeling en wat fijn dat je tevreden bent. Ik zal de klantenservice een compliment geven 😍😍😍😍

• Kim Te Kampe
    Geverifieerde klant van Van En Voor Oma

Snel geleverd, goede kwaliteit en orgineel.

• Lisanne Stekelenburg
    Geverifieerde klant van Van En Voor Oma

Toen het beschadigd was in de post direct een nieuwe gekregen! Super fijn en vriendelijk contact!

Antwoord van Van En Voor Oma

Dankjewel Lisanne voor je mooie woorden en je waardering. Daar doen we het voor, onze klanten (lees eindklant Oma) blij maken 😍😍😍😍😍.

• Naomi
    Geverifieerde klant van Van En Voor Oma

Erg leuke producten , levering gauw binnen ! Bij mij was er een kopje kapot maar na 1 mail kreeg ik het de volgende dag meteen al opgestuurd super snelle service! Ik bestel hier zeker nog een keer

Hallo Naomi,

Wat lief datje onze service zo waardeert, daar zijn we ook voor. Fijn dat je nogmaals gaat bestellen, Opa- en Omadag , en Vaderdag komen eraan. Dan hebben we ook weer leuke nieuwe producten voor Opa (en papa). Nogmaals dank voor je waardering 😍😍😍😍😍.

• Annemiek Van hees
    Geverifieerde klant van Van En Voor Oma

Geweldige service, en op zondag besteld en maandag geleverd. Super!

Hallo Annemiek,

Zo doen wij dat, zo snel mogelijk leveren zodat mensen niet hoeven te wachten 😍😍😍😍😍.
    Dank voor je waardering, zijn we erg blij mee .

• Joyce Ruyg
    Geverifieerde klant van Van En Voor Oma

Heel erg blij met de producten! Super leuk voor de oma’s ik ben fan! Love it🥰❤️

Antwoord van Van En Voor Oma

Haha Joyce, wat leuk 😍. Ik ben zelf ook een fan. We zien je bestellingen met Vaderdag vast weer tegemoet. Er komen weer hele leuke spullen voor Opa (en papa) aan. Dank voor je mooie woorden en je waardering 😍😍😍😍😍!

• Jennifer
    Geverifieerde klant van Van En Voor Oma

Snelle levering en mooi netjes in gepakt erg blij mee

Antwoord van Van En Voor Oma

Wat fijn om te horen Jennifer!
    Dankjewel voor je mooie waardering, zijn we erg blij mee 😍😍😍😍😍

• Judith
    Geverifieerde klant van Van En Voor Oma

Originele cadeaus, zeer snelle en nette levering

Antwoord van Van En Voor Oma

Wat een mooie woorden en een superwaardering van jou Judith, daar zijn we erg blij mee 🤩🤩🤩🤩🤩

• Danielle Jansen
    Geverifieerde klant van Van En Voor Oma

Vandaag besteld morgen in huis! Echt super levering van een mooi product! Heel erg blij erg blij mee 😍

Antwoord van Van En Voor Oma

En wij zijn blij met jouw waardering Danielle, wat lief 😍😍😍😍😍

• Francisca
    Geverifieerde klant van Van En Voor Oma

Snelle levering en mooi product.😍

Antwoord van Van En Voor Oma

Wat een mooie woorden en dankjewel voor de sterren, zijn we erg blij mee😍😍😍😍😍

• Cynthia
    Geverifieerde klant van Van En Voor Oma

Super snelle levering en ik had een foutje gemaakt bij de bestelling en kreeg heel netjes een reactie op mijn mail en mijn geld voor een gedeelte terug. Super leuke webshop!

• Linda
    Geverifieerde klant van Van En Voor Oma

Leuk Moederdag cadeau, simpel maar mooi en degelijk. Vind het wel aan de dure kant voor wat het uiteindelijk is.

HI Linda,

Wat fijn dat je er zo blij mee bent, ook onze inkoop is duurder geworden, helaas. Maar het moment van geven....onbetaalbaar.

• Melissa
    Geverifieerde klant van Van En Voor Oma

Besteld en de volgende dag al binnen!
    Netjes en stevig verpakt en precies zoals afgebeeld

Hallo Melissa,

Wat fijn dat je zo tevreden bent, we doen ook altijd zo ons best! Dank voor de mooie waardering 😍😍😍😍😍!

• Willy Van der Burgt
    Geverifieerde klant van Van En Voor Oma

Aparte producten en heel snelle levering

Antwoord van Van En Voor Oma

Dankjewel Willy voor de waardering en mooie woorden. Daar zijn we erg blij mee, maar..volgende keer gaan we toch echt voor de 5 ⭐⭐⭐⭐⭐

• Lieke

Top levering