Van der Haar Ruitersport

Van der Haar Ruitersport

Over Van der Haar Ruitersport

Vanuit onze passie voor Paarden & Pony's zijn wij sinds 2009 begonnen met onze winkel in Ruitersport artikelen. Of het nu gaat om de recreatieve ruiter of de professionele wedstrijdruiter, dressuur, springen, eventing, endurance, western, IJslander, Friese of barokke paarden, alles is welkom en wanneer u op zoek bent naar producten die op onze site niet direct vindbaar zijn neemt u gerust contact op.
Wij helpen u graag met het vinden van de juiste comfortabele uitrusting voor Ruiter en Paard.
En doen ons uiterste best om het betreffende product aan u te leveren.
"Wij staan garant voor kwaliteit en zijn sterk in onze persoonlijkheid."

• Jessica
    Geverifieerde klant van Van der Haar Ruitersport

Laarzen stonden nog in bestelling, werd goed op de hoogte gehouden van de status en ze waren sneller dan verwacht binnen!

Antwoord van Van der Haar Ruitersport

Beste Jessica, fijn om te lezen dat u ondanks de vertraging toch tevreden bent met uw bestelling. Graag tot een volgend keer. mvg Marga

• Judith
    Geverifieerde klant van Van der Haar Ruitersport

Snelle reactie op vragen via Whatsapp . Snelle levering.

Antwoord van Van der Haar Ruitersport

Beste Judith, Hartelijk dank voor uw feedback. Veel succes met uw aankoop. Graag tot ziens, mvg, Marga

• Hoe beoordeel je Van der Haar Ruitersport?

• Cm Kolk
    Geverifieerde klant van Van der Haar Ruitersport

Snelle levering 1 product was later omdat het ook bij hun leveranciers later binnen was maar ik ben ik netjes van op de hoogte gebracht

Antwoord van Van der Haar Ruitersport

Beste mv Kolk, hartelijk dank voor uw beoordeling van onze website. Graag tot ziens!

• Karin Prins
    Geverifieerde klant van Van der Haar Ruitersport

Mijn bestelling was vertraagd ( leverancier) maar ik werd netjes op de hoogte gehouden.

Antwoord van Van der Haar Ruitersport

Beste Karin, Bedankt voor uw geduld en positieve feedback. Veel plezier van uw aankoop!

• J. Markslag

Goede service👌🏻

Antwoord van Van der Haar Ruitersport

Beste J Markslag, bedankt voor uw feedback Veel plezier met uw aankoop en graag tot ziens, groeten Marga

• CM
    Geverifieerde klant van Van der Haar Ruitersport

Goede communicatie en service.

Antwoord van Van der Haar Ruitersport

Beste CM, dank u wel voor uw feedback!

• ME Bringmann
    Geverifieerde klant van Van der Haar Ruitersport

Goeie prijs en snelle levering

• HR
    Geverifieerde klant van Van der Haar Ruitersport

Goede service en actief contact als levering langer duurt. Helaas was voorraad informatie niet up to date.

Antwoord van Van der Haar Ruitersport

Beste HR, Bedankt voor uw geduld en de prettige samenwerking. Veel plezier met uw aankoop. Dankjewel voor uw feedback.

• Hilda Schrotenboer

snelle service

Goedemiddag Hilda,
    Bedankt voor je feedback! Veel plezier met je aankoop. En graag tot ziens.

• Tonnie Jonkers
    Geverifieerde klant van Van der Haar Ruitersport

Snelle service. Meedenken: u kunt uw bestelling ook eerder ontvangen.