Vanechthout

Vanechthout

Meubelmakerij en verkoop snijplanken

• Wim Schaap
    Review voor Vanechthout

Geweldige service en een snelle reactie op wijzigingen.

• E. Ketting.
    Review voor Vanechthout

Goede service. Ik had een snijplank besteld en had hem snel nodig en heb dat even laten weten. Hij was er binnen een dag. Verder heel tevreden met de snijplank!

• Hoe beoordeel je Vanechthout?

• paul boltjes
    Review voor Vanechthout

Supermooie snijplanken! Een plaatje in mijn keuken! En echt heel snel geleverd, zeker gezien het feit dat hij nog gemaakt moest worden!

• Jeroen Onck
    Review voor Vanechthout

Prachtig Nederlands vakmanschap, fijn verpakt, duidelijke informatie. Dik tevreden!

• Martijn Dijkstra
    Geverifieerde klant van Vanechthout

Prachtig product geheel naar wens!

• Wendeline en Ard
    Geverifieerde klant van Vanechthout

We konden zelf heel veel input leveren en Peter dacht heel goed mee in alle mogelijkheden. Het eindresultaat is verbluffend mooi 😊

Antwoord van Vanechthout

Het was inderdaad echt een 'samen' traject met uiteindelijk een prachtige eindresultaat. Dank je wel Wendeline en Ard.

• paul boltjes

supermooie snijplank.

Antwoord van Vanechthout

Dank je wel Paul. Christusdoorn is ook echt een bijzondere houtsoort waar je echt mooie snijplanken van kan maken.

• Harold
    Review voor Vanechthout

Snelle service, zaterdagmiddag besteld, dinsdag in huis. Super mooie kwaliteit en een persoonlijk kaartje erbij!

• Yvonne Kroes-Brouwer
    Review voor Vanechthout

Prachtige snijplank, erg mooi om er hapjes op te presenteren en de plank staat ook nog eens erg leuk in de keuken. Ik word er blij van.

• Joke
    Review voor Vanechthout

Vriendelijk en snel geholpen. Het product, een snijplank, zag er net zo uit als op de website. Design is prachtig. De snijplank is een streling voor het oog.