Variakeys
VariaKeys is uw provider om software voordelig online te kopen. In onze softwareshop kunt u algemene pc-software, antivirusprogramma's, zakelijke applicaties en servers met bijbehorende activatiesleutels bestellen.
8,4
Filter 5310 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 5236 met beschrijving

• W. Willems
    Geverifieerde klant van Variakeys

Perfecte website met perfecte bezorging van activatiekeys en geweldige instructies met hulp software.

• Qwen de Vries
    Geverifieerde klant van Variakeys

Ik heb gevraagd voor een restitutie en heb niks ontvangen, ook geen e-mail terug.

• Hoe beoordeel je Variakeys?

• Theo van de Sande
    Geverifieerde klant van Variakeys

snelle levering, goede ondersteuning en service.

• Gerard Padberg
    Geverifieerde klant van Variakeys

Snelle levering van Office 2021 professial plus met een duidelijke uitleg en het werd direct geactiveerd door Microsoft

• Hans D
    Geverifieerde klant van Variakeys

Alles ging zoals beschreven. Snel, gemakkelijk en goed resultaat. 2x Officepakket besteld. Even getwijfeld door sommige reviews, maar daar kan ik op zeggen: read the f.. manual!

• Ludi Kuyper

Snel en co

• Marcel Brummelhuis

Perfect

• Hans Boerkamp

Ging per e-mail

• Dolf
    Geverifieerde klant van Variakeys

Snel geregeld, download en code, top!

• Fred

geweldige service

• Jan

Duidelijk en goed resultaat

• André
    Geverifieerde klant van Variakeys

Hele nette prijs voor de geleverde software. Met handleiding om deze te activeren. Had eerst wel de factuur gekregen maar geen code maar dat was in no time opgelost.

• Peter Vervaart
    Geverifieerde klant van Variakeys

Mooie prijs en snelle service

• Albert Veijer
    Geverifieerde klant van Variakeys

Snelle levering en tijdens de installatie geen lic. code hoeven in te vullen. Dat ging volledig automatisch. (?)

• Leen
    Review voor Variakeys

Alles geleverd zoals beloofd. Een goede installatie instructie in de mail met code.

• Kees
    Review voor Variakeys

Goedkope licentie. De mail met activeringscode liet even op zich wachten, kreeg m uiteindelijk wel, met goede handleiding. Wel goed lezen. Aanrader.

• Klaas Arend Booij
    Geverifieerde klant van Variakeys

Jammer, maar het product wat ik aangeschaft heb, werkt nog steeds niet. Licentie daardoor verlopen. Inmiddels ook meermaals gemaild maar dus nog steeds geen resultaat!

• Kim
    Geverifieerde klant van Variakeys

Office 2021: Het was voor mij nog even de mail goed lezen, oudere versies die via vorige computer was gekoppeld verwijderen. Maar het is gelukt.
    Een werkend programma zonder abonnementskosten en voor een goede prijs. Bedankt.

• Huub Vergoossen

Snel en goed

• Rob
    Geverifieerde klant van Variakeys

Product geleverd zoals omschreven met duidelijke omschrijving.