Vaud
Vaud, dat u uitspreek als Voo-d, is een kanton in het westen van Zwitserland. Een groot deel van het kanton grenst aan Frankrijk en staat bekend om zijn heilzame kuuroorden, mineralen, zuivere lucht en schone meren.

Deze Zwitserse kwaliteiten streven wij na met ons brede assortiment vitamines en voedingssupplementen, die geproduceerd zijn met de hoogste kwaliteit voedingsstoffen en ingrediënten.
8,3
Filter 21 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 14 met beschrijving

• Urinary support
    Review voor Vaud

Ik wilde graag hun product uitproberen, maar dan moet ik meteen 2 potten afnemen. Wil echter graag met 1 pot beginnen. En dat kan niet besteld worden, dit vind ik geen oprechte manier van verkopen. Voelt als oplichterij.

Antwoord van Vaud

Beste,

Bedankt voor uw beoordeling en erg vervelend om te lezen dat het bestelproces niet optimaal is verlopen. Het is uiteraard wel mogelijk om 1 product te bestellen. Gelukkig heeft u al contact gehad met onze klantenservice en is uw bestelling gelukt, goed om te horen!

Een fijne dag toegewenst en wij zouden het erg waarderen als u de beoordeling kan aanpassen.

Robin - Team Vaud

• Dries Oomen

Topzaak

• Dennus
    Geverifieerde klant van Vaud

Ik test het nu een X-aantal dagen. Dit product werkt voor geen meter. Ik zou dus graag mijn geld terug willen.

Antwoord van Vaud

Beste Dennus,

Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over een product van ons. Bij het door u bestelde product is het van belang om het product 2 tot 5 weken te gebruiken voor het optimale effect. Ik wil u vragen het product nog een kans te geven, wij zijn er namelijk van overtuigd dat onze producten werken.

Met gezonde groet,

Robin - Team Vaud

• Rib

Top pillen!

• John Struijlaard
    Geverifieerde klant van Vaud

Keep up the good work !!

• Ellen van Barneveld

• schurgers
    Geverifieerde klant van Vaud

Goede en zeer snelle service

• Jb Erkelens

Geweldige service

• Remco Post

Ja hoor

• C.
    Geverifieerde klant van Vaud

Heel goed geholpen en de pillen doen zijn werk, geweldig!

• Marieke
    Review voor Vaud

Super snelle levering en je word goed op de hoogte gehouden. Hele fijne supplementen