Vebics
Vebics.nl is dé nummer 1 fietsaccessoires specialist. Altijd de beste deals. De beste kwaliteit. Gratis bezorging, voor 23:59 besteld = morgen in huis en achteraf betalen.
8,8

• Petrus Walthery
    Geverifieerde klant van Vebics

Alles goed verlopen, nu nog uittesten.

• G Mertens
    Geverifieerde klant van Vebics

Snelle levering en prima kwaliteit

• Hoe beoordeel je Vebics?

• J.S. Dalebout
    Geverifieerde klant van Vebics

Super snelle levering. Goed materiaal. De praktijk moet de duurzaamheid uitwijzen.

• Pieter age BLOEM

Super snelle levering

• Gerrit Meijer
    Geverifieerde klant van Vebics

Goede prijs en kwaliteit. Heel snel geleverd. Een aanrader!

• Jacqueline Roelofs
    Geverifieerde klant van Vebics

Veel keus op de site, duidelijke uitleg. Supersnelle levering.

• Martin van den Bosch
    Geverifieerde klant van Vebics

De ene dag besteld en volgende werkdag in huis. Prima dus

• aaldert van van rinsum

mooie e-bike spiegel

• Philippe De Jonghe

Snelle levering top

• Jan-Willem
    Geverifieerde klant van Vebics

Duidelijke website en snelle levering. Prijs en kwaliteit zijn prima!

• Rob

Prima product en service

• Frits Steinbuch

Snelle en probleemloze levering

• Marcel
    Review voor Vebics

Zeer snelle levering, plezierig klantencontact, maar het product voldoet niet helemaal aan mijn verwachtingen.
    Ik heb bij Vebics de fietshoes voor 1 (elektrische) fiets gekocht, maar ik ben niet helemaal tevreden. Het materiaal en de afwerking zijn van prima kwaliteit en zien er degelijk uit. De hoes zelf is echter een tamelijk vormeloos geheel, zonder duidelijke voor- of achterkant. Ik ga ervan uit dat het gedeelte met de twee ringen de achterkant is, maar het zou erg geholpen hebben wanneer de hoes wat meer de vorm van de fiets had gehad, zodat je niet voortdurend moet puzzelen hoe je de hoes over de fiets moet plaatsen. Je zou hem er zo over moeten kunnen gooien en dat deze meteen goed zit. Ik heb nu met plakkers maar aangegeven waar het zadel en waar het stuur ongeveer moet zitten. Ook was het logischer geweest wanneer de twee grepen niet achteraan in de breedte naast elkaar waren geplaatst, maar in de lengte over het midden van de hoes.
    De drie gespen zijn een welkome aanvulling, maar laten zich vrij moeizaam verstellen. De twee ringen voor het doorlussen van een fietsslot hadden wat mij betreft wat hoger mogen zitten. Ze zijn bovendien een halve centimeter (?) te klein voor een standaard kettingslot en dus alleen voor kabelsloten te gebruiken.
    En nog iets: de video bij het product gaat niet over deze fietshoes, want de getoonde koordsluitingen ontbreken.

• J k
    Geverifieerde klant van Vebics

Mooi goed product,alleen op fietsendrager achter op auto valt tegen wat betreft tegen wind.
    Maar op de camping staan onze fietsen er mooi droog onder.

• Mirelle van Pierre
    Geverifieerde klant van Vebics

Volgende dag in huis fietsendrager hoezen en telefoonhouders voor op fiets zijn top👌

• Hans van Hout
    Geverifieerde klant van Vebics

Prima service, snelle levering. Product voldoet aan verwachting.

• Gesines Eisinga
    Geverifieerde klant van Vebics

Goed product , tegen een mooie prijs

• JGM Koolhof

Snelle en correcte levering

• Albert Rozema
    Geverifieerde klant van Vebics

Snelle levering en op de afgesproken tijd.

• Johanna
    Geverifieerde klant van Vebics

Gelukkig is het inmiddels opgelost … Een verkeerde bestelling is zelfs binnen 10 minuten niet meer te corrigeren en vervolgens zelf de verzendkosten voor het retourzenden betalen

Antwoord van Vebics

Beste Johanna,

Je had inderdaad binnen 10 minuten een mail gestuurd dat er iets niet goed was gegaan. Om deze reden heb ik de retour-kosten aan je terugbetaald.

Hopelijk is het zo goed opgelost.

Ik wens je nog een fijne dag.

Martijn van Hoof