Vechtdalmeubels

Vechtdalmeubels

Bekijk alle reviews en keurmerken van Vechtdalmeubels en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.
  • Dinetta Ridderhof
    Geverifieerde klant van Vechtdalmeubels

Super snelle levering en fijne service! Ontzettend blij met onze nieuwe stoelen!

• Yolanda Booms
    Geverifieerde klant van Vechtdalmeubels

Super tevreden van de samenwerking, via WhatsApp kreeg ik mijn vraag snel beantwoord en werd ik op de hoogte gehouden van de levering van de stoelen. Levering gebeurde stipt op tijd en alles was netjes verpakt. Heel tevreden ook van de kwaliteit echt een aanrader om bij hen te kopen! Ik ben een heel tevreden klant!

• Hoe beoordeel je Vechtdalmeubels?

• Daiane Wallauer

beautiful and quality chairs

• david Chatchatrian

Snelle levering, kwalitatief

• Hettie Schoones
    Geverifieerde klant van Vechtdalmeubels

prima service en prima product. Flexibele mensen die mooie stoelen verkopen!

• anastasia iakovleva
    Geverifieerde klant van Vechtdalmeubels

Snelle service, fijne mensen, nette showroom dat je de stoelen toch kan bekijken.

Wij hebben stoelen gekocht en de kwaliteit en de looks van de stoelen zijn uitstekend! Erg blij mee. Bedrijf is zeker aan te raden.

• Nadira Albersen
    Geverifieerde klant van Vechtdalmeubels

Fijne communicatie en prachtige stoelen !

• Siham
    Review voor Vechtdalmeubels

Très bonne communication et très a l'écoute des clients bonne qualité de chaise ...je recommande vraimment!

• Öznur Özmen-Usan
    Geverifieerde klant van Vechtdalmeubels

Zeer vriendelijke contact! Bedankt voor de service en kwaliteit. Heel blij met mijn eettafel en stoelen

• Vincent Bosschaert

prima service!

• Cansu Eksioglu Ozer
    Geverifieerde klant van Vechtdalmeubels

I bought the Brown Teddy model and loved it! They are really high quality and stylish. Customer service is also helpful. They shared information about the entire process. I’m really happy with this shopping experience❤️

• Gera De Haan
    Geverifieerde klant van Vechtdalmeubels

Fijne communicatie & goede service!

• Sander
    Geverifieerde klant van Vechtdalmeubels

De stoelen zien er echt bijzonder mooi en uniek uit. En snelle levering, dus helemaal blij ermee.

• Arnaud Kluyskens

Geweldig, super prijs kwaliteit

• Jeffrey
    Review voor Vechtdalmeubels

Geweldige levering aan huis. Kwaliteit van de stoelen is top. Zeer tevreden. Raad het iedereen aan. Fijn contact ook tussendoor en achteraf.

• Aiko A.
    Review voor Vechtdalmeubels

Uitstekende klantenservice! Zeer snel reactie via Whatsapp en meteen geholpen bij mijn bestelling. 6 stoelen gekocht en prijs/kwaliteit in orde. Aanrader!

• Inge Vollaard
    Geverifieerde klant van Vechtdalmeubels

Goede app service en communicatie!

• Christian van Lonkhuijzen
    Review voor Vechtdalmeubels

Goede kwaliteit. Uitstekend verpakt, snelle bezorging en attente bezorger.

• Nico Groot
    Review voor Vechtdalmeubels

Scherpe prijzen en snelle levering!! Hele fijne communicatie. Zeker een aanrader!! Tot de volgende keer.

• Herman
    Review voor Vechtdalmeubels

Snel geleverd en goede service! Ik hoefde niks te doen, de bezorgers deden alles.