Veluw Horeca Groothandel

Veluw Horeca Groothandel

Veluw Horeca Groothandel is dé totaalleverancier voor Horeca, Bedrijven en Hobby-koks. De in Veenendaal gevestigde horeca groothandel levert dagelijks alle horecabenodigdheden aan de eindgebruiker; van hotels en restaurants, tot bedrijven en de hobby-kok. Naast de online webshop kunt u bij Veluw Horeca ook terecht voor keukenprojecten en horeca inrichtingen.
8,5
3.028 klantbeoordelingen

• Wim Huygen
    Review voor Veluw Horeca Groothandel

Een Hendi voedseldroger bij hen besteld via bol.com. Levering bleef maar uit. Uiteindelijk zowel mail verzonden naar Veluw als naar DPD. Geen enkel antwoord, noch van Veluw, noch van DPD. Dan maar naar BOL gebeld. Daar werd ik vriendelijk geholpen. Uiteindelijk bleek Veluw te vertellen dat het pakket bij DPD wred afgeleverd, en DPD wist te vertellen dat ze helemaal geen pakket ontvangen hadden. Uiteindelijk de bestelling kunnen annuleren via BOL.com. Deze ervaring sluit aan bij heel wat andere ervaneringen die ik op diverse andere websites lees. Spijtig dat ik verplicht ben één ster te geven, want zelfs dat is te veel.

• M. de Jong
    Review voor Veluw Horeca Groothandel

Ik wilde een bestelling plaatsen van ca. 400 euro. Nu blijkt dat ivm de drukte de minimale orderwaarde verhoogd is naar 750 euro. Ik heb hierover gebeld en kreeg een erg ongeïnteresseerd persoon aan de lijn, die kortweg vertelde dat ik pech had. En dat er nu toch niets geleverd kon worden, dat de voorraden en levertijden op de website niet kloppen en dat ik het nog maar eens in augustus moet proberen. Volgens mij wil je dan ook echt niets verkopen. Het minimale is toch echt wel dat je me behulpzaam en betrokken te woord had gestaan. Het voelde nu echt alsof ze het me kwalijk namen dat ik überhaupt een bestelling had willen plaatsen. Intussen ergens anders de producten gevonden en daar besteld.

• Hoe beoordeel je Veluw Horeca Groothandel?

• Chiel
    Review voor Veluw Horeca Groothandel

Überhaupt reageren op een verzonden email, na 6 e-mails met diverse vragen is nu een deel van mijn order geleverd na 3 weken. Nu weer een week verder, maar geen enkele keer is er ook maar een antwoord gekomen op wanneer de rest komt.

• Frank van der Zon
    Review voor Veluw Horeca Groothandel

Doen wat ze beloven en eens reageren op email of tickets

• Patrick Kipp

Beter communiceren

• Elias Aarab

communicatie met de klant

• frederik geurts

Prima

• Joep
    Review voor Veluw Horeca Groothandel

Na ontzettend lang te moeten wachten uiteindelijk toch de bestelling mogen ontvangen. We hebben zelf ontzettend veel erachteraan moeten zitten om überhaubt de status van de bestelling te weten te komen.

Uiteindelijk leek het artikel op de site weer bestelbaar te zijn maar hebben wij nog niks vernomen van deze leverancier zelf. Toch maar weer zelf contact opnemen waarin bleek dat de container toevallig net aangekomen was.

Ik lees positieve reacties over deze firma maar helaas ook veel negatieve reacties die dezelfde ervaringen hebben gehad als wij. Dat is iets waar deze firma echt in moet verbeteren wil ik hier ooit nog iets bij bestellen. Laat in ieder geval de status update weten, vertraging kan altijd voorkomen en kan ook overmacht zijn.

• Werner Van hellem

veel keuze, goede prijzen

• Sj Boone
    Geverifieerde klant van Veluw Horeca Groothandel

Top service! en zeer snelle afhandeling. goed verhaal en een ervaren ondernemer