VeluwseHouthandel.nl

VeluwseHouthandel.nl

Stook met vertrouwen met ons selecte aanbod van premium haardhout voor de beste prijs op het internet. Perfect gedroogd en rechtstreeks aan uw deur geleverd voor een warme, gezellige ervaring!
houthandel
9,6

• Prenen
    Review voor VeluwseHouthandel.nl

Een big bag gemixt haardhout besteld wat vlot en keurig in de voortuin gezet werd. Maar tussen en onder de blokken lag veel zaagsel en splinters. Foto ervan opgestuurd en het bedrijf erkende deze slechte levering. De andere dag werd er een nieuwe big bag vol prachtige blokken bezorgd.Goede service!

• Eric
    Review voor VeluwseHouthandel.nl

Snel geleverd, zoals afgesproken na overleg. En gewoon ver weg in de Achterhoek, niet naast de deur in Ottelo. Top hout, top bedrijf. Als de eerste kub op is, direct de volgende bij ze bestellen.

• Hoe beoordeel je VeluwseHouthandel.nl?

• Ron van Gent
    Review voor VeluwseHouthandel.nl

Na jaren bestellingen bij andere houtleveranciers (oa123hout) nu bij Veluwse houthandel een Droog Haardhout Mix Eik/Beuk/Es/Berk 1 m³ Gestort in Big Bag × 1 besteld. Snelle levering maar dan …Met de ervaring van hout in een Big Bag zag ik dat de bag niet echt voldoende gevuld was en bij het opstapelen in het houthok in de veranda, die precies een kuub kan hebben blijkt er zeer teleurstellend geen kuub geleverd te zijn maar zeker 30% te weinig (2/3 van houthok is gevuld). Ik vind dit misleidend en jammer en hoop dat Veluwse houthandel hier een fout heeft gemaakt en het geen sprake van opzet is!
    Verder weet ik niet wat de verhoudingen Droog Haardhout Mix Eik/Beuk/Es/Berk zijn maar er zat zéér weinig Eik en Essen ( hardere hout soorten ) tussen, jammer je verwacht gelijke verdeling. Al met al zeker niet tevreden met de levering van Veluwse houthandel en dus ook niet eens met met hun positionering van lage prijs en tevredenheid van klanten.
    Na telefonisch contact met een medewerker zou er na intern overleg nog contact worden opgenomen voor een oplossing. Helaas ook hier bij een toezegging nooit meer iets vernomen.

• stef
    Review voor VeluwseHouthandel.nl

Ik had in februari, als try out 1 kuub eiken besteld. Na ontvangst bleken veel blokken veel te groot te zijn en was het hout te vochtig. Na contact te hebben opgenomen met een vriendelijke Gert Bouman van de Veluwse houthandel werden meteen excuses aangeboden en bleek er een fout gemaakt te zijn. Vervolgens werd een nieuwe kuub hout opgestuurd, welke van perfecte kwaliteit was. De eerste zending kon ik houden en kan mogelijk volgend jaar gestookt worden. Uitstekende service !

• Erwin
    Review voor VeluwseHouthandel.nl

Ik ben al jaren een enthousiast stoker, en ieder jaar weer koop ik een tweetal kuub. Maar de laatste keer overtrof mijn verwachtingen. Strak gestapeld hout, en perfect gedroogd. Het brandt super, en de service is erg goed. Berzorger Jan Jaap is een gezellige kerel die de pallets keurig in mijn schuur heeft gereden. Ik blijf hier bestellen.

• Pieter
    Review voor VeluwseHouthandel.nl

Zeer zorgvuldige communicatie over status van de bestelling en levermoment . Ik moest op het levermoment op een ziek kleinkind passen , maar jullie zijn alle vertrouwen waard . Zeer zorgvuldig geplaatste kratten met prima droog ( minder dan 15 % vocht ) inlands eiken .
    Z’n prijs echt waard . Ik stook al meer dan 50 jaar , maar ik kan jullie van harte aanbevelen

• Klein Ikkink
    Review voor VeluwseHouthandel.nl

Zeer goede service, snelle levering van prachtig gedroogd beukenhout. Prettige zaak, aanrader!

• Werner de Coninck
    Review voor VeluwseHouthandel.nl

Recentelijk voor de eerste maal hout besteld bij Veluwse Houthandel; het hout werd keurig door Bouke achter in de schuur gezet; zeer vriendelijk en service gericht. De kwaliteit van het goed ziet er goed uit.

• LoesT
    Review voor VeluwseHouthandel.nl

Maandag gebeld en dinsdag lag het hout in de garage. Dit alles door de zeer vriendelijke Gert. Dank nogmaals en tot de volgende levering.
    PS: eikenhout voldoet aan de verwachting.

• hans
    Review voor VeluwseHouthandel.nl

snel en goed geleverd kon bij poort neergezet worden tot volgende bestelling hout ziet er goed uit

• Jaap van Amersfoort
    Review voor VeluwseHouthandel.nl

Weliswaar een foutje bij de levering, maar prima opgelost na een vriendelijk contact.

• John M
    Review voor VeluwseHouthandel.nl

Fijn op maat gehakt hout, dat lekker lang brandt!

• Dave
    Review voor VeluwseHouthandel.nl

Het bestelproces loopt soepel. Snel na de bestelling kreeg ik een mail met de voorgestelde leverdatum. Tijdens het afleveren kon ik ter plekke aangeven waar de pallet het handigste kon worden neergezet. Dat was allemaal geen probleem. De houtblokken (1 kuub gestapeld) zaten goed dicht opeen gestapeld in de pallet. De prijs kwaliteit verhouding vind ik positief. Ik bestel hier zeker weer.

• Mark Bevelander
    Review voor VeluwseHouthandel.nl

Goed en erg fijn bedrijf. Goede kwaliteit hout en een meer dan uitstekende service. Als beginnende houtkachelgebruiker werden vragen netjes en snel beantwoord en keurig van tips en advies voorzien hoe te stoken, welke houtsoorten, enz. Niets is te veel en levering bovendien ook nog eens erg snel. Extra bonus, niet alleen scherp geprijsd, maar ook eerlijk in welke keuzes qua hout het meest slim zijn.

• Roy
    Review voor VeluwseHouthandel.nl

Hout werd netjes afgeleverd, vriendelijke kerel. Kop koffie werd enorm gewaardeerd.

• Hans Koning
    Review voor VeluwseHouthandel.nl

Vriendelijk en prettig bedrijf, goed stookhout voor scherpe prijs en snelle levering… aanrader!

• H. Witte
    Review voor VeluwseHouthandel.nl

Prima hout, erg behulpzaam aan de telefoon. 1 klein minpuntje, afgesproken via app om vrijdag te leveren, maar kwamen al op donderdag. Uiteindelijk netjes neergezet terwijl ik niet thuis was, dus was geen enkel probleem.

• Elize
    Review voor VeluwseHouthandel.nl

Snelle service, goed hout, erg blij mee

• Jolinda
    Review voor VeluwseHouthandel.nl

2 kuub hout besteld. Het hout was goed droog en snelle levering. De volgende keer bestel ik zeker weer bij de Veluwse houthandel!

• Clazien
    Review voor VeluwseHouthandel.nl

Mooi formaat hout,hout is echt goed droog en brand heel mooi in de kachel en mooi strak gestapeld,volgende bestelling wordt zeker weer bij de Veluwse Houthandel gedaan