Venema Multimedia

Venema Multimedia

VMlaptop.nl | Dé online laptopspecialist in Gelderland (Opheusden) voor laptops op maat (BTO), computers, monitoren en accessoires.

• Anneke
    Geverifieerde klant van Venema Multimedia

Goede prijs vergeleken met elders. Toen bestelde niet voorradig was, werd er een alternatief voorgesteld. Ook werd er spoed op gezet om de opgelopen vertraging te compenseren. Heel tevreden!

• Saan
    Geverifieerde klant van Venema Multimedia

Snel, duidelijk, netjes verpakt. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

• Hoe beoordeel je Venema Multimedia?

• Harry Wetzels
    Geverifieerde klant van Venema Multimedia

Scherpe prijsstelling en goede klantenservice. Pakket was zoekgeraakt bij DHL. Marinus van Venema nam zelf telefonisch contact op met mij om de zoekactie bij DHL te melden en te begeleiden. Prima aftersales!

• Fam. IJsselstein
    Geverifieerde klant van Venema Multimedia

Marinus (eigenaar) geeft goede service, heeft alleen maar kwalitatief goede producten, en houd je goed op de hoogte met de afhandeling

• Ronald Derksen

Top service!!

• Philippe
    Geverifieerde klant van Venema Multimedia

Goed, snel en professioneel contact

• Anneke Visser
    Geverifieerde klant van Venema Multimedia

Uitstekende service! Het bestelde model bleek volledig uitverkocht. Ik kreeg een aantrekkelijke aanbieding voor het nieuwe model.

• Thijs
    Geverifieerde klant van Venema Multimedia

werd altijd goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling, kreeg bij vragen altijd snel antwoord, ben zeer tevreden over het product.

• Royke
    Geverifieerde klant van Venema Multimedia

Na enig speur werk hier uitgekomen om mijn laptop samen te stellen. Vooral gekeken naar wat ik wou en prijs verhouding. Vervolgens hier mijn bestelling geplaatst. Duurde wel wat langer dan aangegeven voor dat hij binnen was. Na informeren(zelfde dag nog netjes antwoord) kwam ik er achter dat er wat vertraging in zat. Kan altijd gebeuren, maar had dit dan wel liever meteen vanuit hun gehoord. Maar al met al tot nu toe goede service en netjes contact gehad en dus betrouwbaar te noemen. Zou deze webwinkel dan ook zeker aanraden. Nazorg en garantie gelukkig nog niet nodig gehad dus ook geen mening over op dit moment.

• Roeland Louwe Kooijmans
    Geverifieerde klant van Venema Multimedia

Uitstekend geholpen. Was nog wat vergeten bij de order maar was keurig opgelost. Reageren snel en persoonlijk op vragen en zijn nog goedkoper ook dan bto zelf.