Venema Multimedia

Venema Multimedia

VMlaptop.nl | Dé online laptopspecialist in Gelderland (Opheusden) voor laptops op maat (BTO), computers, monitoren en accessoires.
Filter 48 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 47 met beschrijving

• F Verdiesen
    Geverifieerde klant van Venema Multimedia

Snelle en goede levering, eerlijk en voldoende informatie, jammer genoeg via DHL, welke de bestelling 4 dagen ophield. Ook de prijs zoals verwacht.
    Helemaal TOP

• Johan Wullaert
    Geverifieerde klant van Venema Multimedia

Ik ben een computeranalfabeet, bijgevolg ging ik af op wat Dhr. Venema mij aanried voor wat ik met een PC wil kunnen doen. En wat ik kocht voldeed perfect aan wat ik behoef. De plaatselijke dorps-PC-jongen die ik voor één en ander even ter hulp riep beaamde dat het geleverde uiterst degelijk en fijn voorgeprogrammeerd was.

Johan Wullaert, landschapsarchitect op rust & auteur (België).

• Hoe beoordeel je Venema Multimedia?

• Guus Mulder
    Geverifieerde klant van Venema Multimedia

Goede prijs en ook behulpzaam bij extra wensen

• Sadettin

Équipe süper merci beaucoup

• Anneke
    Review voor Venema Multimedia

Goede prijs vergeleken met elders. Toen bestelde niet voorradig was, werd er een alternatief voorgesteld. Ook werd er spoed op gezet om de opgelopen vertraging te compenseren. Heel tevreden!

• Saan
    Review voor Venema Multimedia

Snel, duidelijk, netjes verpakt. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

• Harry Wetzels
    Review voor Venema Multimedia

Scherpe prijsstelling en goede klantenservice. Pakket was zoekgeraakt bij DHL. Marinus van Venema nam zelf telefonisch contact op met mij om de zoekactie bij DHL te melden en te begeleiden. Prima aftersales!

• Fam. IJsselstein
    Review voor Venema Multimedia

Marinus (eigenaar) geeft goede service, heeft alleen maar kwalitatief goede producten, en houd je goed op de hoogte met de afhandeling

• Ronald Derksen

Top service!!

• Philippe
    Review voor Venema Multimedia

Goed, snel en professioneel contact