Venema Multimedia

Venema Multimedia

VMlaptop.nl | Dé online laptopspecialist in Gelderland (Opheusden) voor laptops op maat (BTO), computers, monitoren en accessoires.
Filter 51 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 50 met beschrijving

• saskia Ingen van
    Review voor Venema Multimedia

Ik ben aan alle kanten zo goed geholpen door deze winkel. Er is meegedacht en van alles geprobeerd om mijn probleem op te lossen en dit alles zonder daar iets voor te willen hebben. Gelukkig kon ik na hun hulp weer verder met mijn werk. Ik raad een ieder met computerproblemen aan contact op te nemen met dit bedrijf.

• g Deelea
    Geverifieerde klant van Venema Multimedia

helder verhaal denkt mee en levering zoals is afgesproken

• Hoe beoordeel je Venema Multimedia?

• Frans
    Geverifieerde klant van Venema Multimedia

Uitstekende service. Ik heb inmiddels 2 laptops bij Venema Mulimedia gekocht. Snelle levering en uitleg. Helemaal top!

• F Verdiesen
    Geverifieerde klant van Venema Multimedia

Snelle en goede levering, eerlijk en voldoende informatie, jammer genoeg via DHL, welke de bestelling 4 dagen ophield. Ook de prijs zoals verwacht.
    Helemaal TOP

• Johan Wullaert
    Geverifieerde klant van Venema Multimedia

Ik ben een computeranalfabeet, bijgevolg ging ik af op wat Dhr. Venema mij aanried voor wat ik met een PC wil kunnen doen. En wat ik kocht voldeed perfect aan wat ik behoef. De plaatselijke dorps-PC-jongen die ik voor één en ander even ter hulp riep beaamde dat het geleverde uiterst degelijk en fijn voorgeprogrammeerd was.

Johan Wullaert, landschapsarchitect op rust & auteur (België).

• Guus Mulder
    Geverifieerde klant van Venema Multimedia

Goede prijs en ook behulpzaam bij extra wensen

• Sadettin

Équipe süper merci beaucoup

• Anneke
    Geverifieerde klant van Venema Multimedia

Goede prijs vergeleken met elders. Toen bestelde niet voorradig was, werd er een alternatief voorgesteld. Ook werd er spoed op gezet om de opgelopen vertraging te compenseren. Heel tevreden!

• Saan
    Geverifieerde klant van Venema Multimedia

Snel, duidelijk, netjes verpakt. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

• Harry Wetzels
    Geverifieerde klant van Venema Multimedia

Scherpe prijsstelling en goede klantenservice. Pakket was zoekgeraakt bij DHL. Marinus van Venema nam zelf telefonisch contact op met mij om de zoekactie bij DHL te melden en te begeleiden. Prima aftersales!