VerandaTerras.nl

VerandaTerras.nl

Veranda en terras
  • Vincent
    Geverifieerde klant van VerandaTerras.nl

Wij hebben bij deze bedrijf een glazen schuifdeuren besteld van 15 meter voor onze houten tuinhuis. Alles zou binnen 1 dag gemonteerd worden. Maar duurde bijna 2 dagen. Voor de rest was alles oke.

• B. Vaart
    Geverifieerde klant van VerandaTerras.nl

Dik tevreden met de advies en de veranda die er al staat binnen 1 week. Wij hopen jaren te genieten..

• Hoe beoordeel je VerandaTerras.nl?

• Wouter
    Geverifieerde klant van VerandaTerras.nl

Bij mijn ouders is er een overkapping geplaatst en zijn er super blij mee, ze werken netjes en volgens afspraak! De overkapping is ook van mooie kwaliteit nogmaals dank voor het snelle plaatsen.

• mw. Sifa
    Geverifieerde klant van VerandaTerras.nl

Uitstekende service mannen! Top werk en kwaliteit.

• dhr. Bos
    Geverifieerde klant van VerandaTerras.nl

Vorige maand heb ik offerte opgevraagd via de veranda calculator. Echt super die website van jullie. Mevrouw gaf aan dat het wat langer kon duren met de huidige COVID maatregelen. Het duurde om precies te zijn 10 dagen. Dat noemen we een top service voor een top product!!! Dank jullie wel.

• G. Ijzendoorn
    Review voor VerandaTerras.nl

Wij zijn erg tevreden met onze glas veranda. Alles volgende afspraak geleverd en gemonteerd. Ik vind dat VerandaTerras next level is met hun bedrijf, website, online agenda voor inmeten of montage datum. Na inmeten een bevesting ontvangen alle details etc. En alles zo gemonteerd. Wij hebben ook een gratis terrasverwarming ontvangen. Met alles erbij zijn super dank!!