Verera.nl anatomie modellen, posters, simulatoren en acupunctuur

Verera.nl anatomie modellen, posters, simulatoren en acupunctuur

Verera.nl laat u de anatomie van het menselijk lichaam beter begrijpen...
9,3
Filter 1681 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 945 met beschrijving

• Kim
    Geverifieerde klant van Verera.nl anatomie modellen, posters, simulatoren en acupunctuur

Ik heb eerder sleutelhangers besteld en het zijn anatomisch erg mooie sierstukken Het skeletje is gelukkig weer terug van weggeweest. ( heb mijn vorige perongeluk onthoofd) anatomisch mooi nagemaakt. De ledemamaten zijn niet beweeegbas maar toch een leuk sierstuk. Het schedeltje is wat groter in verhouding met het skeletje. En de levering was perfect. Snel geleverd in een degelijke verpakking. Wel zijn veel dingen wat duurder geworden maar, ach, dat is met bijna alles zo. Ik ben tevreden!

• Maanvis vzw

Goede en snelle service.
    Snelle levering.

• Hoe beoordeel je Verera.nl anatomie modellen, posters, simulatoren en acupunctuur?

• Scholten

Snelle en juiste levering 😀

• Hulsman

Product was zorgvuldig ingepakt en zag er goed uit. Het was jammer dat ik geen bericht kreeg over het bezorgmoment, gelukkig was ik wel thuis.

• Monique

Website overzichtelijk, makkelijk te bestellen, goede levering. Dank voor de service.

• Kerklaan

Goede service. Snelle bezorging. Goede prijs

• van den Broek

Goede service. Kwaliteit van het bekkenmodel was heel goed

• Riesmeijer

• de Gast Sargentini

goede snelle service zeker aanbeveling waard voor toekomstige kopers van dergelijke producten

• Bert Ruiter

Ik vind de baby pop erg hard en stug en ik vind het erg lastig om de long erin te krijgen gaat stroef en erg moeilijk .. volgende keer bestel ik deze niet weer

• Schaap

ben tevreden over hoe het is opgepakt toen ik vertelde dat ik mij bestelling nog niet had.

• Yuri

Snel en heel betrouwbaar..De prijs was ook een meevaller.

• Irmgard

Levering binnen de week en goede kwaliteit van materiaal. Er was geen verzendbevestiging en geen track & trace

• Nieste

Goede service en betrouwbare producten

Dank je wel.

• Huurman

Prima producten en snel geleverd

Antwoord van Verera.nl anatomie modellen, posters, simulatoren en acupunctuur

Dank voor deze mooie beoordeling.

• Lieve

Super tevreden!

Dank je wel Lieve.

• Vanhulle

Op tijd geleverd en.beantwoordt asn de verwachting

Dank je wel.

• Janssen

alles is goed gegaan van bestelling tot levering. Vragen tussendoor zijn korrekt en snel beantwoord.

Antwoord van Verera.nl anatomie modellen, posters, simulatoren en acupunctuur

Dank voor de beoordeling.

• Jolanda

Buitengewone service. Er ging wat mis bij het bestellen, mailtje erachteraan gestuurd en binnen 5 minuten een reactie. Beloftes precies nagekomen!! Hele fijne site.

Buitengewoon bedankt.

• Wiegmann

Reageren snel en de producten zijn zoals
    omschreven. Erg tevreden!

Antwoord van Verera.nl anatomie modellen, posters, simulatoren en acupunctuur

Dank voor deze mooie beoordeling...