Verhuisdozenstore.nl

Verhuisdozenstore.nl

Onze missie is om het verhuizen niet alleen leuker, maar vooral makkelijker te maken. We nemen de tijd om je te adviseren rondom het aanschaffen van de juiste spullen en stoppen pas wanneer jij zeker weet dat je met een brede glimlach door de verhuizing heen komt.

Vragen over de verhuizing of verhuisdozen? Onze klantenservice staat in de startblokken om al je vragen te beantwoorden en is gemakkelijk telefonisch te bereiken via 085-1301269. Stuur je liever een mailtje? Ook dat kan natuurlijk! Mail je bericht naar info@verhuisdozenstore.nl en je krijgt zo snel mogelijk reactie.
9,0
Filter 143 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 87 met beschrijving

• Sylvia Bleecke
    Geverifieerde klant van Verhuisdozenstore.nl

Snelle levering, alleen jammer dat er geen melding gedaan is wanneer de dozen bezorgd zouden worden.

• Elseline Brandt
    Geverifieerde klant van Verhuisdozenstore.nl

Snel geleverd, alleen jammer dat je geen tijdvak kon aangeven in een dag.

• Anita Bolhoven
    Geverifieerde klant van Verhuisdozenstore.nl

Snelle service: 's middags besteld en de volgende dag had ik ze al in huis! Een hele goede kwaliteit verhuisdozen!

• Yolande Santhagens
    Geverifieerde klant van Verhuisdozenstore.nl

Uitstekende Klantenservice, behulpzaam en vriendelijk, en volgende dag werd de bestelling thuis geleverd! Erg tevreden!

• Coen Flach
    Geverifieerde klant van Verhuisdozenstore.nl

Duidelijke website. Snelle levering met wat kleine vertraging door DPD.

• Lucas Stinis
    Geverifieerde klant van Verhuisdozenstore.nl

Snel geleverd, keuze voor een tijdvak, stevige verhuisdozen!

• Mirjam Lier
    Geverifieerde klant van Verhuisdozenstore.nl

Zeer tevreden, op de dag binnen, die ik had op gegeven, Toppie.

• Edwin Rosenquist

snel geleverd

• Peter van den Berg
    Geverifieerde klant van Verhuisdozenstore.nl

De bezorging was prima, maar de kwaliteit van de dozen is zeer matig. Er komen heel gemakkelijk scheuren in.

Antwoord van Verhuisdozenstore.nl

Dank voor uw reactie. Ik had dat niet gezien, anders had ik zeker die sterkere dozen genomen.

Vrg.,
    Peter van den Berg

• Steve
    Geverifieerde klant van Verhuisdozenstore.nl

In de ochtend gebeld om verhuisdozen op te halen. In de middag lagen ze klaar en heb ze direct mee kunnen nemen. Uitstekend!