Verlichtingpaleis

Verlichtingpaleis

Verlichtingpaleis is één van de grootste internetwinkel gespecialiseerd in prikkabel. Onze prikkabels geven u de mogelijkheid om op een zeer eenvoudige wijze sfeer te geven aan iedere ruimte. Of het nu gaat om feestverlichting met onze gekleurde en witte Led lampen of sfeerverlichting onder uw afdak met bijvoorbeeld onze led Filamentlampen. Met de prikkabel verlichting zijn de mogelijkheden oneindig en altijd even indrukwekkend.
Filter 731 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 496 met beschrijving

• RG

Snelle verzending

• D. Wanrooij
    Geverifieerde klant van Verlichtingpaleis

Nette prijs voor goede kwaliteit. Belangrijkste pluspunt van het verlichtingspaleis vind ik echter de goede service: Ik bestelde een uitbreiding van onze (bij het verlichtingspaleis aangeschafte) prikkabel. Daar werden keurig dezelfde lampen bijgeleverd en een contrastekker gemonteerd. Zo kunnen we met een aansluiting de hele tuin verlichten.

Antwoord van Verlichtingpaleis

Beste D. Wanrooij, hartelijk dank voor uw beoordeling en de mooie woorden. We wensen u veel plezier met uw aankoop.

• Hoe beoordeel je Verlichtingpaleis?

• Nancy van Antwerpen
    Geverifieerde klant van Verlichtingpaleis

Mooie en duidelijke website met veel keuze. Snelle en keurige verzending.

• Carlo Josiassen
    Geverifieerde klant van Verlichtingpaleis

Ik heb wel een track en trace nummer gekregen, maar geen naam van de besteldienst, of een link naar het track en trace in een mail. De bestelling is uitgevoerd door Postnl, die zeggen dat ze aan de deur zijn geweest, maar er is geen kaartje in de bus gedaan. Ook van postnl heb ik geen mailtjes ontvangen. Bij navraag bij de webwinkel bleek dat het pakket alweer teruggestuurd was door Postnl. De webwinkel heeft op geen enkele manier laten weten dat ze dat vervelend voor me vonden, en wilden het pakket wel terugsturen als ik de tweede keer bezorgkosten zou betalen. Omdat ik het daar niet mee eens was (dat het de eerste keer mislukt was was in ieder geval niet mijn schuld), en de webwinkel vond dat het niet hun probleem was, ontstond er een zeer onaangename mailwisseling. Deze klant voelde zich allesbehalve koning!

Antwoord van Verlichtingpaleis

Beste Carlo, Hartelijk dank voor de beoordeling. Spijtig om te horen dat u niet als koning bent behandeld maar misschien moet u even naar uzelf kijken.

Na uw bestelling heeft u heeft een email track en trace code ontvangen en van postNL een link naar de track en trace, de pakketbezorger heeft het pakket de volgende dag bij u aangeboden zonder resultaat, daarna heeft het pakket een week bij een postNL punt gewacht om opgehaald te worden dat niet is gedaan. Op het moment dat het pakket wordt teruggezonden (11 dagen later) vraagt u waar het pakket blijft en verteld ons diverse keren wat wij moeten doen. Hier gaan wij niet in mee. Klant is bij ons zeker koning, maar houdt een keer op. Als wij een fout maken herstellen wij deze, maakt de klant een fout kunnen wij coulant zijn en denken wij vaak mee naar een oplossing maar niet op deze manier.

• Anoniem

Goede service, snel geleverd!Haha

• Wil van Zwol

Snelle service

• W.J.J. Appeldoorn
    Geverifieerde klant van Verlichtingpaleis

Ruim assortiment, goede prijs én snel geleverd.

• Rob van Druenen
    Geverifieerde klant van Verlichtingpaleis

Goede service. Er werd prima meegedacht toen de installatie niet vlekkeloos verliep.

• jan kol
    Geverifieerde klant van Verlichtingpaleis

Snelle afhandeling van bestelling.

• Peter
    Review voor Verlichtingpaleis

Zeer goed geholpen met levering en advies

Antwoord van Verlichtingpaleis

Graag gedaan Peter, en we zijn blij met deze beoordeling.Bedankt!