Verlichtingpaleis

Verlichtingpaleis

Verlichtingpaleis is één van de grootste internetwinkel gespecialiseerd in prikkabel. Onze prikkabels geven u de mogelijkheid om op een zeer eenvoudige wijze sfeer te geven aan iedere ruimte. Of het nu gaat om feestverlichting met onze gekleurde en witte Led lampen of sfeerverlichting onder uw afdak met bijvoorbeeld onze led Filamentlampen. Met de prikkabel verlichting zijn de mogelijkheden oneindig en altijd even indrukwekkend.
1.241 klantbeoordelingen
Filter 1222 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 879 met beschrijving

• Mark Wiegersma

Snelleclevering top!

• Marinus Scheerman

Goede service

• Hoe beoordeel je Verlichtingpaleis?

• Margriet Luit
    Geverifieerde klant van Verlichtingpaleis

Mooie prijzen en een goede service

• Izak Provily
    Geverifieerde klant van Verlichtingpaleis

Snelle levering, bestelling was zo thuis.

• Hanneke Evink / Natuurpark Calluna
    Geverifieerde klant van Verlichtingpaleis

Vlotte afhandeling en mooie kleuren in de ledlampen goede prijs vlotte afhandeling

• Leon Schuijt

Prima en snel

• Jos Bouw

Snel geleverd

• Hans van der Lieuw

nog steeds niets ontvangen

Antwoord van Verlichtingpaleis

Beste Hans, Spijtig om met de beoordeling geconfronteerd te worden waarin u aangeeft dat u nog niets heeft ontvangen. Wij hebben uw bestelling dezelfde dag verzonden en is de volgende dag afgeleverd. Dit hebben wij ook laten zien. U geeft later aan dat een onbekende het pakket heeft afgegeven. Ook zou kunnen zijn dat de Postbode in deze enorm drukke tijd het ingevoerde adres niet zou kunnen ontcijferen en er het beste van heeft gemaakt. 4 huisnummers invoeren is best lastig voor de postbode. Jammer dat er geen begrip is voor de postbodes die het vuur uit de sloffen lopen.

• Diana de Geus
    Geverifieerde klant van Verlichtingpaleis

prima levering en volgens afspraak

• Albertha Wind

Prima service.

• Yvonne Medendorp - Active Swimwear
    Geverifieerde klant van Verlichtingpaleis

pakket is er nog niet. Nog onderweg.

Antwoord van Verlichtingpaleis

Beste Yvonne, helaas is het pakket een dag later bezorgd. Dit is ook de reden dat wij op de voorpagina aangeven dat het pakket iets langer onderweg kan zijn dan gebruikelijk en daar rekening mee gehouden moet worden. Het kan u niet ontgaan zijn dat PostNL het tijdens deze periode met black friday, cyber monday, Sinterklaas en kerst het altijd enorm druk heeft.

• Annemieke van der Helm
    Geverifieerde klant van Verlichtingpaleis

Ben heel blij met de verlichting. Ook snel geleverd.
    Maar wat ik heel vervelend vond was, dat het pakketje het hele weekend buiten bij de voordeur heeft gestaan. We waren nl het weekend weg. Ik had aangegeven dat het bij de buren gebracht miest worden. Maar get is gewoon buuten neer gezet. Was ik niet blij mee.
    Maar misschien kunnen jullie daar niets aan doen. Ik weet nl niet wie het bezorgd heeft.

Antwoord van Verlichtingpaleis

Dank je wel voor de beoordeling en terugkoppeling dat het pakket niet goed is afgeleverd. Wij hebben dit bij PostNL gemeld want dit is inderdaad niet de bedoeling.

• Anneke Hoogerwerf
    Geverifieerde klant van Verlichtingpaleis

Goed verpakt en snel binnen

• Mark Verver
    Geverifieerde klant van Verlichtingpaleis

Goede service en communicatie. Boven verwachting!

• Kitty De Brouwer
    Geverifieerde klant van Verlichtingpaleis

Snelle levering, lamp zoals beschreven

• J.A. Jekel

Snelle levering.

• Jeroen Van der Markt
    Geverifieerde klant van Verlichtingpaleis

Prima prikkabel en mooie lampjes voor een mooie prijs en snel geleverd

• Leny Van den Hoogenband
    Geverifieerde klant van Verlichtingpaleis

Goed artikel, netjes verpakt, snel geleverd

• Annita
    Geverifieerde klant van Verlichtingpaleis

Top service ! lampjes zaten er niet bij, na een telefoontje zijn ze onmiddelijk na gestuurd en snel aangekomen👍

Antwoord van Verlichtingpaleis

Dank je voor de beoordeling. Leuk m te horen dat wij het naar tevredenheid hebben opgelost. Veel plezier met uw bestelling.

• Maurice
    Geverifieerde klant van Verlichtingpaleis

Groot assortiment en snelle levering