Verrasjelief
Even voorstellen: Wij zijn Nancy, Caroline, Manon, Sietske, Maret, Nadia, Lisa en Liesbeth Inge, Daniella, Judith, Debbie, Bianca, Pascalle en Nathalie. Wij zijn het selectieteam van Verrasjelief. Wij struinen stad en land af om bijzondere en liefdevolle cadeaus voor vrouwen te vinden. Tijdens gezellige brainstormavonden bedenken wij wat wij zelf graag van onze eigen geliefde cadeau zouden krijgen en zoeken vervolgens naar originele cadeaus met een romantisch tintje, die onze harten sneller doen laten kloppen. Verrasjelief heeft daardoor een selectief aanbod van kwalitatief hoogwaardige cadeaus die veelal handgemaakt of duurzaam gefabriceerd worden. Een tikje chique maar niet decadent. Belangrijk is dat de liefde gevierd wordt en dat bijzondere en ook kleine fijne momenten niet ongemerkt voorbijgaan.

“Het is zo heerlijk om je geliefd te voelen!”

Daarnaast helpen wij jou om belangrijke data niet te vergeten door je tijdig te herinneren aan bijvoorbeeld jullie trouwdag (hiervoor maak je alleen even een profiel aan). Ook maken we het zoeken in onze online boutique makkelijk door de cadeaus per ‘interessegebied’ in te delen. Zo maak je snel en makkelijk de juiste keuze.

“We gaan voor kwaliteit, we geloven in onszelf en nog meer in de liefde!”
9,7

• Martijn
    Review voor Verrasjelief

Super goede service. Pakketje met chocolade besteld welke kapot werd geleverd.
    Verrasjelief kon hier waarschijnlijk niets aan doen omdat het vermoedelijk tijdens het transport is gebeurd.

Contact opgenomen met verrasjelief en super snel een reactie terug.

Vandaag het nieuwe pakketje ontvangen en zag er perfect uit! En het kapotte pakketje mochten we ook houden!

Een 10 voor de service en de manier waarop het contact verliep!

Antwoord van Verrasjelief

Whaaa dat is nog eens leuk om te horen! Graag gedaan en graag tot de volgende keer Martijn. Groetjes, Nicole

• Wilma Licht
    Review voor Verrasjelief

Mijn aanvraag was niet standaard en toch is het team moeiteloos aan de slag gegaan om aan de aanvraag te voldoen. Er werd ook een bijzonder persoonlijke touch aan gegeven door alles prachtig in te pakken en alle kaartjes met de hand te schrijven. Alle presentjes zijn met veel dank door de sprekers ontvangen.

Antwoord van Verrasjelief

Super om te horen! We helpen je graag weer. Alles wat niet standaard is vinden we juist leuk :-).

• Hoe beoordeel je Verrasjelief?

• Jalke
    Review voor Verrasjelief

Ik had mugcake besteld en helaas was het te laat bezorgd werd. 1 dag eerder dan verjaardag is dus niet altijd genoeg. Ook was er per ongeluk het verkeerde geleverd. Dat was wel heel erg jammer.aardeloos.
    Ondanks dat dit een mindere ervaring was, ben ik nadien teruggebeld door een vriendelijke dame en hebben ze alsnog het juiste pakketje bezorgd.

Antwoord van Verrasjelief

Fijn dat je tevreden bent met onze oplossing Jalke. Ook bij ons gaat er wel eens iets mis maar we proberen het altijd op te lossen. Groetjes, Liesbeth

• Marleen
    Review voor Verrasjelief

Wauw! Super fijn om bij verrasjeliefje wat te bestellen. Een super mooi en persoonlijk cadeautje met een handgeschreven kaartje erbij. Van een afstand dit verstuurd naar iemand en omdat ze het zo persoonlijk hadden gemaakt voelde het geven van het cadeau heel fijn en intiem ookal kon ik er niet bij zijn. Mega blij mee!

Antwoord van Verrasjelief

Wij zijn ook mega blij met jou Marleen! Bedankt!!

• M.B.
    Review voor Verrasjelief

Mooie heldere website met ruime keuze; geweldig snelle en accurate verzending plus communicatie en tot slot een mooi ingepakt cadeautje voor mijn dochter!

Wat een fijne review! Bedankt voor de vijf sterren! Groetjes uit Twente

• Linda
    Review voor Verrasjelief

Wist niet goed wat voor cadeau ik moest kopen, zat op internet wat te zoeken en kwam bij verras je lief terecht, helemaal leuk! Leuke spullen, was zo klaar, snel bezorgd en met liefde en zorg ingepakt met bedank kaartje erbij! Helemaal om blij van te worden, online shoppen lijkt zo kil maar zij doen het met passie en zorg! Toppie!

Antwoord van Verrasjelief

Wat lief Linda!! Dankjewel! Groetjes uit Nederland :-)

• An Blaauw
    Review voor Verrasjelief

Een hele leuke website, vol met cadeau-ideeën. En wat een blij gevoel geeft het als je bestelling binnenkomt. Alles is prachtig verpakt.
    Snelle levering en prima service. Helemaal top!

Antwoord van Verrasjelief

Hoi An bedankt voor de 5 sterren! Daar zijn we heel blij mee. Tot gauw. Groetjes, Liesbeth

• Peter
    Review voor Verrasjelief

Leuke webshop, snelle levering en als er iets niet goed (of in mijn geval stuk) is, dan wordt direct een nieuw exemplaar naar je verstuurd. Helemaal top! Dank je wel. Mijn vriendin was er erg blij mee.

Antwoord van Verrasjelief

Graag gedaan Peter, fijn dat je onze service waardeert! Hartelijke groet uit Twente

• Marius
    Review voor Verrasjelief

Super assortiment, als je hier niet slaagt dan lukt het nergens. Personal touch en altijd leuk ingepakt !!!

Antwoord van Verrasjelief

Wauw wat een toffe review Marius dankjewel! Graag tot de volgende keer!

• Rob Franken
    Review voor Verrasjelief

Altijd tevreden over de service en kwaliteit!

Antwoord van Verrasjelief

Altijd heel blij met jouw bestellingen :-) en met deze mooie review natuurlijk. Groetjes Natascha, Nicole en Liesbeth

• Patrick Van De Port
    Review voor Verrasjelief

Zeer goede service, mijn vrouw vond de ketting geweldig!

Wat fijn om te horen Patrick! Graag tot snel, groetjes, Liesbeth

• Edith Blom
    Review voor Verrasjelief

Snelle levering dus extra snel genieten!!

haha goedzo Edith!

• Ester
    Review voor Verrasjelief

Superleuke cadeaus, mooi ingepakt met handgeschreven bedank kaartje erbij.

Bedankt voor de vijf sterren Ester! Groeten uit Hengelo

• Yvonne Veroude
    Review voor Verrasjelief

Ineen woord geweldige service in een paar dagen prachtig boeket droogbloemetjes in FRANKRIJK

Antwoord van Verrasjelief

Jaaaa mooi dat het zo snel gelukt is he?! zijn wij ook blij mee. We zijn ook heel blij met jouw review! Groet, Liesbeth

• Ankie
    Review voor Verrasjelief

Prachtige ecologische tas van kurk, mooi verpakt in cadeaupapier, lieve attentie toegevoegd en snelle levering. Mijn zusje is superblij met dit cadeau!

• Miranda
    Review voor Verrasjelief

Alles keurig en vlot verzorgd, complimenten!

• Kay
    Review voor Verrasjelief

top bedrijf, cadeautje goed optijd binnen met n lief berichtje erbij ;)

• Eline
    Review voor Verrasjelief

Fantastische service en leuke cadeaus

• Jacqueline
    Review voor Verrasjelief

Super service, mooie cadeaus, snelle reacties en meedenken.

Antwoord van Verrasjelief

Hoi Jacqueline, super bedankt voor jouw 5 sterren!

• Shana
    Review voor Verrasjelief

Goeie service, mooi juweeltje!

Antwoord van Verrasjelief

Mooi juweeltje :-) dat is nog eens een leuk compliment!! Bedankt Shana! Groeten van ons