Verrasjelief
Even voorstellen: Wij zijn Nancy, Caroline, Manon, Sietske, Maret, Nadia, Lisa en Liesbeth Inge, Daniella, Judith, Debbie, Bianca, Pascalle en Nathalie. Wij zijn het selectieteam van Verrasjelief. Wij struinen stad en land af om bijzondere en liefdevolle cadeaus voor vrouwen te vinden. Tijdens gezellige brainstormavonden bedenken wij wat wij zelf graag van onze eigen geliefde cadeau zouden krijgen en zoeken vervolgens naar originele cadeaus met een romantisch tintje, die onze harten sneller doen laten kloppen. Verrasjelief heeft daardoor een selectief aanbod van kwalitatief hoogwaardige cadeaus die veelal handgemaakt of duurzaam gefabriceerd worden. Een tikje chique maar niet decadent. Belangrijk is dat de liefde gevierd wordt en dat bijzondere en ook kleine fijne momenten niet ongemerkt voorbijgaan.

“Het is zo heerlijk om je geliefd te voelen!”

Daarnaast helpen wij jou om belangrijke data niet te vergeten door je tijdig te herinneren aan bijvoorbeeld jullie trouwdag (hiervoor maak je alleen even een profiel aan). Ook maken we het zoeken in onze online boutique makkelijk door de cadeaus per ‘interessegebied’ in te delen. Zo maak je snel en makkelijk de juiste keuze.

“We gaan voor kwaliteit, we geloven in onszelf en nog meer in de liefde!”

• Jolanda

Uitstekende service!

Antwoord van Verrasjelief

Bedankt Jolanda! Wat een fijne krachtige review en precies dat wat we willen zijn. Tot snel!

• Kobe
    Review voor Verrasjelief

Levering was snel en ook direct een reactie op een mailtje dat ik had gestuurd. Zeer snelle en goeie service!

Antwoord van Verrasjelief

Hoi Kobe, bedankt voor jouw fijne review. Groetjes uit het mooie Twente :-)

• Hoe beoordeel je Verrasjelief?

• Roy Gobbels
    Review voor Verrasjelief

Moeder dochter armbandjes besteld. Dochter armbandje was te klein. Na telefonisch contact werd er een groter armbandje opgestuurd en konden wij het te kleine retour sturen.

Antwoord van Verrasjelief

Hoi Roy, fijn dat het grotere armbandje wel past! En heel graag gedaan natuurlijk. Tot de volgende keer. Groetjes, Liesbeth

• Koen V
    Review voor Verrasjelief

Snel ontvangen, en hoe! Alles tiptop ingepakt, en ook op een leuke speelse manier!
    Zeker aan te bevelen.

Antwoord van Verrasjelief

Bedankt voor jouw mooie woorden Koen. Fijn dat je de moeite hebt genomen om te reageren! Daar zijn we heel blij mee!

• Margret Wolters
    Review voor Verrasjelief

Hele goede service!!! Kapot item werd binnen 2 dagen opnieuw geleverd.

Antwoord van Verrasjelief

Dankjewel Margret, dat je ondanks het kapotte glaasje toch tevreden bent. We doen er alles aan om de cadeautjes goed te verpakken maar af en toe gaat er toch iets mis onderweg... Natuurlijk lossen we dat dan zo snel mogelijk op! Heel blij met jouw 5 sterren! Groetjes ons

• Richard
    Review voor Verrasjelief

Wat een geslaagde verrassing voor mijn vrouw om haar te steunen in een lastige periode, ook erg leuk met een handgeschreven kaartje erbij!! Volgende verrassing ga ik zèker weer bij jullie bestellen!!

Antwoord van Verrasjelief

Wauw Richard dat is nog eens een gave beoordeling! Super bedankt! En heel leuk dat je de volgende keer bij ons wilt bestellen!! Blijf vooral regelmatig kijken want er komen elke week wel nieuwe leuke cadeautjes voor vrouwen op onze site. Groetjes, ons

• Alison
    Review voor Verrasjelief

Purchased a vase that I saw on TikTok originally. Couldn’t order through the website, so emailed them and they arranged to send me the vase. It was really well packaged in the box and then was gift wrapped in such lovely wrapping paper ❤️ Wonderful experience. Would definitely purchase again! Thanks 😊

Antwoord van Verrasjelief

Dear Alison, thank you very much for your review!! We are happy to hear from you. With kind regards, Natascha, Anique and Liesbeth

• Jan Merjenburgh
    Review voor Verrasjelief

Top cadeautjes en snelle service!

Antwoord van Verrasjelief

Beste Jan, fijn dat jij de gang naar onze showroom hebt gevonden. We zien je graag weer als jij jouw vrouw weer gaat verrassen! Bedankt voor de vijf sterren namens Liesbeth, Anique, Natascha en de inpakmeiden!

• Marlotte

Top service!!

Top beoordeling!! Bedankt Marlotte (met je mooie naam!). Groeten uit Hengelo

• Martine
    Review voor Verrasjelief

Super leuke cadeautjes, voor elke gelegenheid en prijs is er iets te vinden. Het cadeautje is super mooi ingepakt. En altijd gelijk bericht als je appt of mailt. en niet te vergeten, super goed personeel ;):)

Antwoord van Verrasjelief

Wat een leuke reactie Martine! Naast goed personeel hebben wij ook hele toffe klanten :-)! Bedankt voor de 5 sterren!!! Groetjes, ook van Tessa