Versteegh Jeans
Bekijk alle reviews en keurmerken van Versteegh Jeans en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.
1.772 klantbeoordelingen
Filter 1753 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 992 met beschrijving

• HannekeV
    Geverifieerde klant van Versteegh Jeans

Snel geleverd zonder overvloedige mails te sturen.

• Nick
    Geverifieerde klant van Versteegh Jeans

Niet het goede product gecrediteerd, slechte communicatie. Had vooraf gecommuniceerd moeten worden product niet voorradig was.

• Hoe beoordeel je Versteegh Jeans?

• Willem
    Geverifieerde klant van Versteegh Jeans

Fijne "online" winkel met goed aanbod aan moderne kleding. Levering altijd netjes verpakt en vaak dezelfde dag verzonden.

• Willem
    Geverifieerde klant van Versteegh Jeans

Mooie artikelen voor een goede prijs en snel geleverd

• Pascal Meinders

Prima snelle levering!

• Ferry
    Geverifieerde klant van Versteegh Jeans

Snelle levering. Retour ging ook goed. Nu helemaal tevreden met juiste maat broek.

• Jeroen Aarts
    Geverifieerde klant van Versteegh Jeans

Super snelle levering...had maat te klein besteld...deze was supersnel hersteld

• Bert Driessen
    Geverifieerde klant van Versteegh Jeans

Snelle levering en goed assortiment

• Erik
    Geverifieerde klant van Versteegh Jeans

Snelle levering, goed verpakt en mooie en goeie kwaliteit T-shirts!

• Jelmer

• Robert
    Geverifieerde klant van Versteegh Jeans

Ik kom al heel wat jaren tot volle tevredenheid bij deze zaak in Leiden. Nu ivm ziekte even wat online gekocht en zoals gebruikelijk is ook hier de service weer prima. Bestellen gaat makkelijk en de levering is snel.

• Martin
    Geverifieerde klant van Versteegh Jeans

Top winkel. Kom er al jaren en blijf er nog jaren komen.

• Norbert Avontuur
    Geverifieerde klant van Versteegh Jeans

Snel geleverd met goede track en trace.

• Bob van der Zwan

Snelle bezorging goede maat

Antwoord van Versteegh Jeans

Hartelijk dank voor uw review, Bob! We zijn blij te horen dat de bezorging snel was en de maat goed. Uw tevredenheid is voor ons erg belangrijk en we kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw van dienst te zijn. Mocht u nog iets nodig hebben, dan helpen we u graag!

• Tanja Gosman
    Geverifieerde klant van Versteegh Jeans

Bestelling zou thuis worden aangeleverd maar kwam gewoon niet. We zijn er wel speciaal voor thuisgebleven. Volgende dag moesten we de broek ophalen bij een postnl-punt 6,5 km van onze woning. Voor ons een reden om niet meer bij Versteegh jeans te bestellen zolang ze geen goede bezorging hebben geregeld.

Geachte mevrouw Gosman,

Hartelijk dank voor uw feedback. We begrijpen uw frustratie over de levering van uw bestelling en willen benadrukken dat, hoewel we samenwerken met MyParcel voor de verzending via PostNL, wij geen directe invloed hebben op hun operationele processen.

Het is betreurenswaardig dat u op basis van dit ene incident heeft besloten niet verder bij Versteegh Jeans te bestellen. Wij geloven dat deze enkele ervaring, die werd beïnvloed door factoren buiten onze controle, niet reflectief is voor onze normale servicekwaliteit. Onze klanttevredenheid en de kwaliteit van onze producten zijn prioriteiten die wij zeer serieus nemen, en het is onfortuinlijk dat een externe partij’s handeling leidt tot een dergelijke beslissing.

Met vriendelijke groet, Versteegh Jeans Online

• Fred De Locht
    Geverifieerde klant van Versteegh Jeans

Snelle levering. Mijn bestelling was zo thuis.

Beste Fred De Locht,

Dank je wel voor je feedback en de vijf sterren! We zijn blij dat je tevreden bent met de snelle levering van je bestelling. We streven er altijd naar om onze klanten snel en efficiënt te bedienen. Als je in de toekomst weer iets nodig hebt, staan we graag voor je klaar.

Versteegh Jeans Online

• w Meijer
    Geverifieerde klant van Versteegh Jeans

Super vlotte en goed verpakte aflevering!

Beste w Meijer,

Hartelijk dank voor je bericht en je positieve feedback over je recente bestelling! Fijn om te horen dat de aflevering super vlot verliep en dat je tevreden bent over de zorgvuldige verpakking. Bij Versteegh Jeans Online streven we er altijd naar om onze klanten een naadloze winkelervaring te bieden, van bestelling tot levering. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of hulp nodig hebben, dan staan we natuurlijk altijd voor je klaar.

Versteegh Jeans Online

• Theo wetering
    Geverifieerde klant van Versteegh Jeans

Leuke prijzen en snelle levering. Top👍

Beste Theo Wetering,

Hartelijk dank voor het delen van je ervaring met ons! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met je recente bestelling bij Versteegh Jeans Online. Het is fantastisch om te weten dat je de prijzen aantrekkelijk vindt en dat je de snelle levering hebt gewaardeerd. Bij Versteegh Jeans Online streven we er voortdurend naar om onze klanten een naadloze en plezierige winkelervaring te bieden.

Met vriendelijke groet, Versteegh Jeans Online

• Van der Heijden
    Geverifieerde klant van Versteegh Jeans

Super snel en netjes geleverd!

• Ramona
    Geverifieerde klant van Versteegh Jeans

Makkelijk besteld! Volgende dag in huis!

Antwoord van Versteegh Jeans

Bedankt voor uw feedback, Romana! Fijn dat alles zo vlot en naar wens is verlopen met uw bestelling. We hopen u snel weer te mogen helpen!