Verticalelamellenshop.com

Verticalelamellenshop.com

Is Verticalelamellenshop.com veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.
9,0
Filter 46 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 45 met beschrijving

• Conny Bauters
    Review voor Verticalelamellenshop.com

de Levering was door een misverstand laat, maar netjes verpakt en uiteindelijk keurig geleverd in december 2020. Op 27/3 verwittig ik met verschillende foto's dat de lamellen helemaal krom zijn en niet meer afsluiten. zo krom dat ik vanuit bed door de 2 cm grote spleten op straat zie. (deze kwaliteit is bestemd om het zonnetje buiten te houden!) op 9/3 krijg ik een reactie dat de klacht ad leverancier voorgelegd wordt en van zodra er een reactie is zal men me contacteren.
    Ondertussen komt er op mijn diverse mails (16/4, eind april, 10/5 ...) geen teken van leven meer !
    ik was niet van plan dit hier neer te schrijven, want als zakenvrouw regel ik liever geschillen direct met de klant op een klantvriendelijke manier, maar dit is volgens mij de allerlaatste stap voor ik verdere stappen moet ondernemen.

Antwoord van Verticalelamellenshop.com

Beste Mevr. Bauters

Wij hebben hierop inmiddels per persoonlijk email naar u gereageerd.

• LUDO ZEUWTS

Correct

• Hoe beoordeel je Verticalelamellenshop.com?

• T. Kik
    Geverifieerde klant van Verticalelamellenshop.com

Het geleverde product voldeed niet aan de gestelde eisen

• Albert Nauta
    Geverifieerde klant van Verticalelamellenshop.com

correcte levering, maten kloppen precies en verpakking zeer degelijk

• Carol-Ann Riley
    Geverifieerde klant van Verticalelamellenshop.com

Alles zou ik kunnen aanraden

• kouni joseph
    Geverifieerde klant van Verticalelamellenshop.com

ik heb een bestelling geplaats en alles is goed verloopt, maar mijn tweede bestelling dat ik geplaats hebt is slecht verloopt door dat ik enkel mijn rails gekregen en niet mijn lamellen . Ik heb jullie laten wetten dat ik mijn lamellen niet gekregen hebt ,ik heb daarna een antwoord gekregen dat ik alles terug moet bestellen een even als alles terug moet betalen . zo zou ik in de 300euro verliezen als het niet kan opgelost worden zal ik dan ergens anders moeten gaan voor de rest van mij villa .

Antwoord van Verticalelamellenshop.com

Beste

Ongekend uw revieuw.
    U maakt een fout door "losse lamellenrails" in plaats van complete systemen te bestellen zoals bij uw vorige bestelling welke wij geleverd hebben en vervolgens geeft u ons de schuld dat er geen lamellen bij zitten.
    Wij willen u normaal gesproken met alle plezier helpen om de door u gemaakte fout te herstellen Maar niet als u u ons de schuld geeft van uw eigen fout en een dergelijke review achterlaat terwijl u zelf al per email heeft erkent dat dit uw eigen fout is geweest.
    Wij verwachten dan ook dat u deze review per omgaande verwijderd.

• Frans
    Geverifieerde klant van Verticalelamellenshop.com

Zeer goede kwaliteit lamellen en snelle levering.

• J.M. Beckers

goede kwalieit,goede prijs,goede levering

• Leon Rijnders

Voldoet aan verwachting

• Marlon Keepers
    Geverifieerde klant van Verticalelamellenshop.com

Goede kwaliteit voor niet teveel geld