Vervangende-afstandsbediening.nl

Vervangende-afstandsbediening.nl

WWW.vervangende -afstandsbediening.nl levert voor bijna elke afstandsbediening een vervanger. Niet alleen een vervanger voor uw tv afstandsbediening maar ook voor de satelliet ontvanger, audioset, garagedeur opener, airco. Noem maar op.
Wij hebben ook afstandsbedieningen voor hotels en senioren.

Wij zijn een onderdeel van Adjelectronics. Die verkoopt ;alles op het gebied van digitenne, satelliet en kabel-tv ontvangst. Adjelectronics is in februari 2000 opgericht als zelfstandig bedrijf en is al meer dan 19 jaar actief op het gebied van reparatie, levering en installatie van satellietapparatuur en digitenne.

Wij hebben een eigen technische dienst en een winkel waar u alles kunt kopen op gebied van digitenne, satelliet en kabel-tv ontvangst. ;Hier kunt u eventueel ook uw bestelling ophalen.

Als u langs wilt komen is het verstandig om van te voren een afspraak te maken, daar wij ook veel onderweg zijn.

U kunt bij ons 6 dagen in de week terecht voor al uw vragen, demonstratie of ophalen van uw bestelling. Alleen op zondag zijn wij gesloten. De webshop is wel geopend, maar er wordt niet gereageerd op mail of telefonisch advies.
  • Hoe beoordeel je Vervangende-afstandsbediening.nl?