Verwarmbewust.nl

Verwarmbewust.nl

Bij ons vindt u oplossingen op het gebied van infrarood verwarming. Wij bieden niet alleen hoogwaardige producten aan, maar ook deskundig advies om de juiste oplossing te vinden voor uw specifieke situatie. Door onze online verkoop kunt u gemakkelijk en snel bestellen. Kies voor comfort en efficiëntie en laat ons u begeleiden naar de beste infrarood verwarming oplossing.
8,2

• Jef Schleipen
    Geverifieerde klant van Verwarmbewust.nl

Super snelle levering en goede verpakking.

• Wilfred
    Geverifieerde klant van Verwarmbewust.nl

De bezorging ging rommelig had al een kaartje in de bus voordat ik de mail kreeg dat het product geleverd zou worden. Voor de rest prima service en producten.

• Hoe beoordeel je Verwarmbewust.nl?

• Mitchell
    Review voor Verwarmbewust.nl

Volgende werkdag levering, product werkt naar behoren. Een dikke 10!

• Stan
    Review voor Verwarmbewust.nl

Erg goeie service, goed bereikbaar snelle levering!

• Jack
    Review voor Verwarmbewust.nl

Zeer goed te woord gestaan door Gideon. We hadden een te kleine maat besteld. Na overleg mochten we gemakkelijk de kleine omruilen tegen een groter paneel. Aangesloten en werkt ideaal! Zeer blij mee

• Mirek
    Geverifieerde klant van Verwarmbewust.nl

Iets sneller tegoed sturen.

• ar.stapel

duidelijke antwoorden, goede afspraken

• Maarten
    Geverifieerde klant van Verwarmbewust.nl

Levering heeft maanden geduurd. Een actieve communicatie zou we netjes zijn. Reactief werd er wel gecommuniceerd. Beloofde korting I.v.m. lange levertijd, niet ontvangen. Product zelf is goed.

• Hans M.
    Geverifieerde klant van Verwarmbewust.nl

Ongelooflijke snelle levering. Petje af!

• Vera
    Geverifieerde klant van Verwarmbewust.nl

Super service, mooi design, doet het geweldig

• Jan
    Geverifieerde klant van Verwarmbewust.nl

Snel geleverd goed verpakt top

• Betaald en Niks meer gehoord
    Review voor Verwarmbewust.nl

Telefonisch niet te bereiken. Contactformulier ingevuld, wordt niet op gereageerd. Mail wordt niet op gereageerd.
    Update: 15/3 is er contact met ons opgenomen. Er is iets misgegaan. Nu is ons paneel niet direct leverbaar en wachten we tot april. Ik hoop dat ik daarna meer sterren kan geven wanneer het allemaal is afgewikkeld.
    8 april —> morgen wordt het geleverd. Ben benieuwd. Via whatapp is er contact opgenomen over de leverdatum.
    9 april - paneel is binnen. Bedankt verwarmbewust voor de oplossing. Communiceer wel wat beter met jullie klanten. Ik had op een bepaald moment het gevoel dat ik met een louche verkoper te maken had.
    Paneel werkt prima!

• Roelof

Election

• Hans

Snel geleverd

• Eric
    Geverifieerde klant van Verwarmbewust.nl

Snel, duidelijk en vriendelijk. En niet te vergeten een goede prijs!

• Hetty
    Geverifieerde klant van Verwarmbewust.nl

Niets ontvangen helaas. Ze gaan het uit zoeken dus hoop dat het straks een dikke voldoende is.
    Vandaag hebben we hem als nog ontvangen. Super service.

• Sjoerd
    Geverifieerde klant van Verwarmbewust.nl

Levering duurde iets langer, maar dat stond in de tekst keurig vermeld.

• Get

Top

• Rob
    Geverifieerde klant van Verwarmbewust.nl

Mooi prijzen en goede service. Track and trace werkte niet, maar werd snel opgelost.

• Ron
    Geverifieerde klant van Verwarmbewust.nl

Convector verwarming besteld, helaas niet voorradig, maar perfect opgelost door verwarmbewust middels overleg, waardoor een andere identieke verwarming wel snel geleverd kon worden. Verwarming makkelijk te installeren, in te stellen en verwarmt perfect de badkamer. Topservice !