Vibes by Kay

Vibes by Kay

Met een gepersonaliseerd sieraad maak je pas echt indruk.

• Lola
    Review voor Vibes by Kay

Het is zo netjes verzorgd allemaal en zo snel.

• Sander
    Review voor Vibes by Kay

Geweldige service! Reageert snel en vriendelijk.

• Hoe beoordeel je Vibes by Kay?

• B
    Review voor Vibes by Kay

Snelle levering,netjes ingepakt.Ik had 2 bedels besteld beide een cadeautje. Zat een kaartje bij ,met welke bedel waarin zat.Heel attent.

• Monique
    Review voor Vibes by Kay

Suoer service, fijn contact en geeft gped advies. Prachtige herinnering zo aan mijn moeder ( vingerafdrukken bedel)

• Sonja
    Review voor Vibes by Kay

Het sieraad is netjes verpakt en in goede toestand ontvangen. Snelle levering, de ontvagster was er erg blij mee.

• Yvonne
    Review voor Vibes by Kay

2 bedels besteld voor onze meiden die zijn geslaagd. Snelle levering en bedels waten mooi

• Gerdien
    Review voor Vibes by Kay

Hele mooie gouden geslaagd bedel met eigen tekst. Snelle levering, aanrader!

• Angela
    Review voor Vibes by Kay

Ik heb een as bedel besteld met de naam + datum en foto van mijn overleden hond. In 1 woord wauw!! De foto is zo goed te zien had ik echt niet verwacht. Wauw

• Sanne
    Review voor Vibes by Kay

Ontzettend blij met mijn bestelling. Snel en netjes geleverd. Mooi ingepakt!

• Wendy
    Review voor Vibes by Kay

Super goede service, snel professioneel persoonlijke benadering en snelle levering

• Joke
    Review voor Vibes by Kay

Mooie kwaliteit en snelle levering

• José
    Review voor Vibes by Kay

Mooie sieraad, foto op hart(pandorabedel) supersnel geleverd, en zeer tevreden

• Karine Molenaar
    Review voor Vibes by Kay

Bestelling was snel geleverd.

• An
    Review voor Vibes by Kay

Zeer goede service. Vlotte communicatie, super om een voorbeeld te krijgen voor het juweel gemaakt wordt.

• Anjella

Snelle levering.
    Aan de ene zijde van de bedel staat je geboortemaand en aan de andere zijde zitten strass steentjes. Dit was mij niet opgevallen op de foto. Had voor mij ook niet gehoeven. Maar verder is het een mooie kleur steen en bedel. Past goed bij mijn andere bedels.

• Judy
    Review voor Vibes by Kay

Super fijn, persoonlijk contact net zolang tot de afdrukjes goed waren. Snelle service ene dag nog contact over de afdrukjes volgende dag bezorgd!

• Minke
    Review voor Vibes by Kay

Mooie bedel van geslaagd met jaar erin gegraveerd
    Zeer tevreden

• Ines
    Review voor Vibes by Kay

2 asbedeltjes besteld voor aan mijn pandora armband. Prima ontvangen, snelle service, prachtige manier om je dierbaren dicht bij te hebben. Prachtig graveerwerk!

• sara
    Review voor Vibes by Kay

zeer mooie sieraadjes , perfect met naam gepersonaliseerd en zeer snelle service .
    Bedankt Kay !!

• Sandra k
    Review voor Vibes by Kay

Zeer goede service en zeer goede prijzen, je word goed op de hoogte gehouden hoe het met je bestelling ervoor staat.