Vibes by Kay

Vibes by Kay

Met een gepersonaliseerd sieraad maak je pas echt indruk.

• Anita
    Review voor Vibes by Kay

Zo blij met mijn bedels snelle levering en goede service

• Chantal
    Review voor Vibes by Kay

Blij verrast door de snelheid waarmee de bedel werd gegraveerd en verzonden (1 werkdag). Daarnaast was het prettig en gemakkelijk communiceren met Kay: Er kwam spoedig reactie op email. Het is duidelijk dat er aandacht aan jou als klant wordt besteed door Kay. Iets dat we zeer op prijs stelden. Het bedeltje zag er ook nog eens fantastisch uit. Kortom: Je doet er goed aan om bij Kay te bestellen!

• Hoe beoordeel je Vibes by Kay?

• Patsy
    Review voor Vibes by Kay

Eerst direct antwoord gekregen op mn whatsappbericht, daarnaheel snel en netjes verpakt mn bestelling ontvangen. De bedel is heel mooi, ben er heel blij mee.

• Sandra
    Review voor Vibes by Kay

Perfect. Heel mooi en mooie prijzen.

• Cindy

Had 2 bedeltjes besteld met de vingerafdruk van onze lieve mama
    Die 11 april is overleden
    Mijn zus en ik zijn hier heel blij mee super service en super kwaliteit mooi gegraveerd en snel geleverd

• Familie Bakker
    Review voor Vibes by Kay

Snelle service en een hele persoonlijke benadering. Ik heb het resultaat zelf nog niet kunnen zien, omdat ik gebruik heb gemaakt van de inpakservice. Ik weet zeker dat mijn moeder dit cadeau fantastisch gaat vinden!

• Bedel graveerd.
    Review voor Vibes by Kay

Mooi hart met duidelijke tekst erin.
    En mooi verpakt met een poetsdoekje erin. En een ontzettend snelle levering metveen track en trace code.

• Rachel
    Review voor Vibes by Kay

Snelle levering, kon nadat het besteld was nog iets aanpassen. Super tevreden!

• Paul
    Review voor Vibes by Kay

Heb een bedel voor mijn vrouw gekocht. Heel mooi gegraveerd en top levering. Zal hier zeker terugkomen om iets te bestellen.

• Anja
    Review voor Vibes by Kay

Snelle goede service. Top. Zo mooi!

• Fam Wezel
    Review voor Vibes by Kay

Snelle levering en een heel mooi bedeltje . Mijn dochter was er superblij mee . Bedankt voor de goede service.

• Kim
    Review voor Vibes by Kay

Goede service en mooi gegraveerd!

• Marjan
    Review voor Vibes by Kay

Levering was snel, en was super leuk ingepakt.
    Product is echt heel mooi, dochter was er super blij mee.

• Amanda
    Review voor Vibes by Kay

Bedel laten graveren. Deze is prachtig geworden! Voor het graveren nog een mail gehad met een voorbeeld en de vraag of de uitsnede goed was. Daardoor veel vertrouwen dat het goed ging komen!
    Met dus een prachtig eind resultaat!

• goed en snel geleverd
    Review voor Vibes by Kay

De producten zijn snel en goed verpakt geleverd.

• Jeannette
    Review voor Vibes by Kay

Wederom prachtige mooie en betaalbare bedels!! Echt aan te raden om eens een kijkje te nemen op de site!!

• Ettie shergold thobokholt
    Review voor Vibes by Kay

Mooie priis en erg snel on huis ga hier zeker meer bestellen

• Simone
    Review voor Vibes by Kay

Prachtige sieraden, snel geleverd, zeer tevreden!

• Yassin
    Review voor Vibes by Kay

Goede kwaliteit. Snelle levering!

• Debby
    Review voor Vibes by Kay

Snelle levering, hartje is prachtig alleen jammer dat het steeds op zijn kop draait