Villa Servies

Villa Servies

Verkopers van thee, koffie, servies en cadeautjes.
9,5

• Ekaterina Ariarskaya
    Geverifieerde klant van Villa Servies

I ordered the wrong plate, can I change it? I've been buying from you for a long time

• Sudenaz Bulbul
    Geverifieerde klant van Villa Servies

snelle levering en heel goed🩷

• Hoe beoordeel je Villa Servies?

• Patricia Vandervorst
    Geverifieerde klant van Villa Servies

Snelle levering, niet beschadigd, heel tevreden

• Paola
    Geverifieerde klant van Villa Servies

Mooie producten van Wrendale en snel en netjes verstuurd.

• Groene thee leut
    Geverifieerde klant van Villa Servies

Zeer goede service. Snelle levering goede constante kwaliteit en bij verschillen tijdens bestelling. Keurig e-mail ontvangen met voorstel/opties en geld vlot terug gestort.
    Groene en witte thee met rozeknopjes🥰🥰🥰

• Astrid Van der Roest

• Birgit
    Geverifieerde klant van Villa Servies

Snel en heel geleverd. Wel erg veel verzendkosten. Jammer, dus de laatste keer dat ik daar besteld heb!

Antwoord van Villa Servies

We snappen uw opmerking over de verzendkosten, helemaal omdat het product wat u besteld heeft een vrij lage prijs heeft. Dit is echter het bedrag dat wij aan PostNL moeten betalen voor het verzenden van een pakje en is zelfs nog exclusief verpakkingskosten en arbeid. Aan de verzendkosten verdienen we dan ook niets en is puur om de kosten te dekken. Als we de verzendkosten zouden verlagen dan verdienen we ook niets op het door u bestelde product wat al een redelijk lage prijs en marge heeft. Op bestellingen met een hogere waarde zijn de verzendkosten gratis.

• Wrendale lover
    Geverifieerde klant van Villa Servies

Goed verpakt en netjes binnen gekomen. erg tevreden.

• Bas Van Gameren
    Geverifieerde klant van Villa Servies

Prima spullen, snel geleverd.

• Jacqueline

Keurig verpakt, snelle levering

• Simone
    Geverifieerde klant van Villa Servies

Mooie kwaliteit, goed verpakt en netjes bezorgd.

• Jan Goorden
    Geverifieerde klant van Villa Servies

Snelle levering, plus de medewerking die de bestelling voorafging, gewoon top. Nogmaals dank u wel.

• Cati Cremer
    Geverifieerde klant van Villa Servies

Duidelijke webshop, correcte afhandeling, snelle levering.

• Marielle Van der Zanden

Geweldig mooie spullen . Snel geleverd en veilig verpakt ! 👌

• Carmen Kreikamp
    Geverifieerde klant van Villa Servies

Spullen werden snel en correct geleverd.

• Zoë S.
    Geverifieerde klant van Villa Servies

Super veilig verpakt, heel blij mee. PostNL gooide jammer genoeg wat roet in het eten betreffende de levering, maar dat heeft uiteraard niets te maken met Villa Servies. Doe zeker zo verder! (De bezorger van Post NL heeft namelijk al enkele weken de gewoonte om onze pakketjes meteen naar een afhaalpunt te brengen, zonder nog maar een leverpoging te ondernemen. Ik blijf daar dan speciaal voor thuis. Maar nog nooit een bezorger gezien. En dan staat er: levering mislukt. Alsof we niet thuiswaren. Ook nooit een briefje in de bus. Hij rijdt gewoon gelijk naar het afhaalpunt...)

• Huug Alblas
    Geverifieerde klant van Villa Servies

Prima service, goede verpakking en heldere communicatie. Alleen betalingssysteem mollie en villa services lopen nog niet synchroon.

Antwoord van Villa Servies

Geachte heer Alblas, bedankt voor uw review en de feedback. We zijn bezig met een nieuwe website waarbij de problemen met Mollie hopelijk verleden tijd zijn.

• Jacqueline Troost
    Geverifieerde klant van Villa Servies

Geweldige service, het bordje kwam de volgende dag al aan.
    Allen vraag ik me af of het zo stevig had moet worden ingepakt gezien het milieu.

• Leine Pluijmers

Netjes en snel bezorgd