Villa Stijlvol

Villa Stijlvol

Muurdecoratie voor binnen en buiten. Ruime keuze uit verschillende designs en materialen. Maatwerk is ook mogelijk.

Lidmaatschap per 21-06-2023 stopgezet

8,2
Filter 549 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 547 met beschrijving

• Marja
    Review voor Villa Stijlvol

Muurcirkel besteld en betaald maar na 4 weken nog steeds niet geleverd ! Eerste mail werd beantwoord daarna geen reactie meer op mijn mails. Daarna bestelling geannuleerd maar mijn geld heb ik nog steeds niet terug!

• Astrid
    Review voor Villa Stijlvol

Bestelling goed verpakt ontvangen. Ons wandpaneel hangt inmiddels mooi in onze woonkamer. Kwaliteit vinden wij zeer goed.

• Carolien
    Review voor Villa Stijlvol

15 mei 2 cirkels besteld en na 2,5 week maar eens een mail gestuurd en het antwoord gekregen dat het druk was en dat ik snel een mail van verzending zou krijgen maar nog steeds niks ontvangen. Dus beste hier niets! Ik ga verdere stappen ondernemen!

• Gerbrig Noordenbos
    Review voor Villa Stijlvol

Ik heb op 18 mei een tuinposter besteld. Daarna een paar keer een mail gestuurd, maar vandaag nog steeds niks geleverd. Ik ga aangifte doen!

• Janneke
    Review voor Villa Stijlvol

30-4 bestelling gedaan. Heel lang niks over gehoord. Uiteindelijk heeft mijn moeder ook gemaild en daar reageerde ze wel op. 21-6 bestelling binnen gekregen. Goed verpakt en erg mooi. De communicatie is niet goed. Reageren slecht op mail en telefonisch niet bereikbaar.

• Linda
    Review voor Villa Stijlvol

Bestelling op 30 april betaald, nu op 30 mei nog geen levering. Bij navraag naar de status via de mail krijg je alleen een standaard antwoord over 5 tot 10 dagen levering. Het telefoonnummer is permanent in gesprek. Geen idee of ik mijn bestelling nog gelevert krijg.

• Wendy
    Review voor Villa Stijlvol

27 april een bestelling gedaan, en nog steeds niets binnen, 1x mailcontact gehad dat het 10 werkdagen kon duren, maar wederom niets. Ik word niet vrolijk van de reviews die ik lees en ook het telefoonnummer werkt niet. Zo ga je niet met klanten om. Ik hoop de bestelling nog te ontvangen, anders annuleer ik het.

• Willemien
    Review voor Villa Stijlvol

Zeer tevreden over de muurcirkels. Hele mooie afwerking. Zeer goed verpakt. Ik had het binnen 5 dagen in huis.

• Ria van Gijzen
    Review voor Villa Stijlvol

Ik heb 1 April een muur circel besteld en ook gelijk betaald maar tot vandaag 19 mei nog niets gehoord of ontvangen.Vind dit heel naar er slordig.Ga volgende week stappen ondernemen.

• Sophie
    Review voor Villa Stijlvol

Zeer tevreden met mijn tuinposter. Kwaliteit is zeer goed en bestelling was goed verpakt.

• Radboud
    Review voor Villa Stijlvol

Oplichters... besteld en daarna nooit meer iets gehoord, telefoon continu op de voicemail en op mail wordt niet gereageerd.

• Katleen Cornelis
    Review voor Villa Stijlvol

Op 9/4 een bestelling geplaatst, na een weekje een mail gestuurd om te vragen waar mijn bestelling bleef. Toen kreeg ik antwoord, dat het maximum 10 werkdagen zou duren. Ondertussen zijn we al een maand verder, een aantal mails verder en ik krijg totaal geen antwoord meer op mijn mails. Via telefoon zijn ze niet bereikbaar! Wel vooraf betaald, maar voor niets eigenlijk! Totaal niet tevreden!!!!!

• Danielle
    Review voor Villa Stijlvol

Mijn order laten annuleren omdat er niks geleverd werd , op 13 april zouden ze het geld terug sturen wat tot op heden niet gebeurd is , erg teleurgesteld , raad aan hier niet te bestellen , zijn gewoon oplichters

• Evelien
    Review voor Villa Stijlvol

Bestel hier niet! Vandaag aangifte gedaan van oplichting. Ze leveren niet! Had ik maar eerder de reviews gelezen.....

• Nico de Boer
    Review voor Villa Stijlvol

Ik heb mijn behang nu nog niet gekregen. We hebben meerdere malen gemaild. Kregen alleen de eerste keer reactie dat het tot 10 werkdagen kon duren. Dat was echter op 22 maart!!!
    Dit zijn echt oplichters!!!

Ik bestel hier nooit meer iets!!!

• Peter
    Review voor Villa Stijlvol

Meegedaan aan biedingsactie via Facebook. Bij 4 canvassen had ik hoogste bieding, echter maar 3 geleverd gekregen. Op FB duidelijk te achterhalen dat ik ook de hoogste bieder was van het 4e canvas. Echter dus niet gekregen. Tevens tot 2 keer toe een factuur gevraagd, maar nooit gekregen. Geen Villa Stijlvol meer voor mij.

• Christina
    Geverifieerde klant van Villa Stijlvol

Goed geleverd en goed verpakt. Heel erg bij met mijn bestelling, goede kwaliteit. Alleen bezorger heeft het onbeheerd achter gelaten.

• Marjan
    Review voor Villa Stijlvol

Bestelling geplaatst en na enkele dagen bericht dat het verzonden is en inderdaad, netjes ontvangen. Goed verpakt.

• Véronique
    Review voor Villa Stijlvol

Bestelling van 14/3 nog niet geleverd. Margareth schrijft in een mail dat het onderweg is. Daarna krijg ik geen contact meer.

• Heidy Lamers
    Review voor Villa Stijlvol

Ik heb 11-3-2023 een bestelling geplaatst van 3 muurcirkels á 150€ zou binnen 5 werk dagen geleverd worden tot op heden nog niets gehad. In de tussentijd dagelijks een belletje gepleegd geen gehoor (tel niet bereikbaar) paar mails gestuurd tot op heden nog geen bericht terug ontvangen ja na het eerste mailtje een automatisch gerenegeerd briefje dat het helaas wat langer gaat duren en daar na niets meer erg slecht.