Villamoo
Webwinkel in modeartikelen!
8,3
629 klantbeoordelingen
Beoordelingen verzameld via WebwinkelKeur
Filter 629 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 624 met beschrijving

Aantal sterren

Beschrijving

Andere eigenschappen

  • X
    Geverifieerde klant van Villamoo

    Ik heb 3 paar schoenen gekocht en er zijn maar twee verstuurd

  • M
    Geverifieerde klant van Villamoo

    Mooie hakken, snelle levering.

  • Hoe beoordeel je Villamoo?

    Hoe beoordeel je deze webwinkel?
     
  • Lotte Vredebregt
    Geverifieerde klant van Villamoo

    Top heel snel!

  • Aleksandra Liszka
    Geverifieerde klant van Villamoo

    Me pakketje heb ik nooit binnengehad, ik kreeg alleeen een mail dat ik een retour had gestuurd. Heel vreemd.

  • Gerdien Gebben
    Geverifieerde klant van Villamoo

    Snelle levering en super mooie snaekers.

  • Ruveyda
    Geverifieerde klant van Villamoo

    Heb iets geretourneerd en nooit mn geld terug gekregen

    Antwoord van Villamoo

    Hi Ruveyda,
    Je retour is pas 2 dagen geleden bij ons binnen gekomen. Wij kunnen helaas niet binnen 2 dagen je retour al verwerken💖

  • Myrthe Eman
    Geverifieerde klant van Villamoo

    Bestelling was snel geleverd! Doos wel beschadigd.

  • Mirte Herrijgers
    Geverifieerde klant van Villamoo

    Heel goed. Service is prima. Goede pasvorm. Ik ben tevreden

  • Veerle Bemelmans
    Geverifieerde klant van Villamoo

    Snelle levering. Helaas vallen ze echt klein en thans al maat groter genomen.

  • Romy Meijers
    Geverifieerde klant van Villamoo

    Mooie laarzen! Er stond wel ‘nu besteld, zaterdag in huis’ maar ik kreeg ze pas dinsdagavond dus dat was wel jammer

    Antwoord van Villamoo

    Hi Romy,
    Wellicht is er een vertraging geweest. Excuses hiervoor! Fijn om te horen dat je de laarzen mooi vindt💖🙌🏼

  • Remi Bonekamp
    Geverifieerde klant van Villamoo

    Snelle levering en ik werd goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling!

  • Jolanda Heesakkers
    Geverifieerde klant van Villamoo

    Ik heb sneakers besteld niet binnen gehad over en weer mailen en ook bij dhl een aantal keer gebeld is nu 2 weken geleden nog niks binnen

  • Anniek Alkema
    Geverifieerde klant van Villamoo

    Er miste een zool aan de binnenkant..

    Ik heb de schoenen teruggestuurd en nooit mijn geld teruggezien. Leuk dat jullie reageren dat ik contact moet opnemen, maar dan verwacht ik ook een reactie.. Een week na de mail nog steeds niks gehoord.

    Antwoord van Villamoo

    Hi Anniek,
    Wat vervelend! Wij willen je best helpen, maar dan moet je wel even contact met ons opnemen anders weten wij natuurlijk niet dat je een probleem hebt🙈

  • Eveline Wolfs
    Geverifieerde klant van Villamoo

    Hun product omschrijving klopt niet, en het geen dat ze verkopen is niet in degelijke staat. De schoen was beschadigd en de schoendoos ook. En dan vermelden ze bij het terugsturen dat er 3,5€ in rekening word gebracht bij geplakte schoendozen. Maar ze versturen het zelf zo! Schandalig

    Antwoord van Villamoo

    Hi Eveline,
    Het komt wel eens voor dat een schoenendoos beschadigd raakt onderweg. Hier is helaas weinig aan te doen. Wij vinden het natuurlijk ook niet erg als de doos beschadigd bij ons binnen komt. Wij vragen alleen om een verzendzak om de schoenendoos heen te doen en niet de schoenendoos zelf te beplakken met retourlabels. Ik denk dat je dit niet helemaal goed hebt begrepen💖

  • Ilse vries
    Geverifieerde klant van Villamoo

    In eerste instantie kreeg ik direct mail van bestelling en verzending. Product kwam alleen niet binnen. Het heeft enkele keren contact zoeken en wat geduld gekost voor ik antwoord kreeg. Maar uiteindelijk bleek het bestelde product niet meer te leveren en heb ik een alternatief kunnen kiezen. Deze was snel binnen. Mooi jasje voor en leuke prijs. Wel 3 weken op gewacht in totaal.

  • Lies
    Geverifieerde klant van Villamoo

    Bestelling niet ontvangen. Ook geen track&trace. Geen reactie op mijn email om te vragen waar de bestelling blijft!

    Antwoord van Villamoo

    Hi Lies,
    Dat komt omdat je een pre-order hebt geplaatst. Het bestelde artikel heeft een langere levertijd dan normaal. Dit staat ook aangegeven bij de productomschrijving. Om deze reden heb je daarom ook nog geen track&trace gekregen, want het pakketje is nog niet verzonden💖

  • Kimberly Carolina
    Geverifieerde klant van Villamoo

    Zien er goed uit, lopen lekker

    Antwoord van Villamoo

    Wat fijn om te horen Kimberly! Dankje💖🙌🏼

  • SONIA Majdoub
    Geverifieerde klant van Villamoo

    Snelle levering, kwaliteit is super goed

    Antwoord van Villamoo

    Goed om te horen! Dankjewel voor je review💖🙌🏼

  • Charline
    Geverifieerde klant van Villamoo

    Snelle levering en super mooie sneakers😻

  • Antoinnette Germeraad
    Geverifieerde klant van Villamoo

    Snelle levering, mooie schoenen. Duidelijke communicatie