Villamoo
-
Karlijn
Ik had 5 paar schoenen besteld voor maar 40 euro en ze zijn allemaal echt super! Ik kreeg de bestelling in delen en toen heb ik meteen een email gestuurd. Kreeg het een beetje benauwd toen ik de revieuws las maar ik heb goede ervaring met deze webshop, binnen 1 minuut had ik al een netjes antwoord terug en is alles meteen opgelost. Dankjewel Luna!
-
Lina
Heb laarzen besteld 2 paar heb e-mail gekregen dat ik kan mij pakketje ophalen , heb opgehaald, maar ik kwam verassingen tegen er is gewoon 1 paar laarzen binnengekomen, mijn vraag is waar is mijn andere paar ? Toen ik bestelde er stond niks over pre-order of dat ze waren niet op voorraad, ik ben wel heel boos en teleurgesteld want ik heb de andere laarzen nodig voor de speciale feestje op weekend en nu moet ik snel iets anders verzinnen waar ik geen tijd meer voor heb . En verder was ik ook nergens geïnformeerd dat mijn 2de paar zal later komen of wat dan ook . Eerste en de laatste keer dat ik bestel van deze website .
-
Hoe beoordeel je Villamoo?
-
almost two weeks not received my order
Waiting long
Antwoord van VillamooHi Eyerusalem Mamo,
I see that you placed your order 6 days ago, but from your message, I understand that you haven’t received your package yet. Sorry to hear that!
Could you please send us an email? Then we can look into what’s going on. Our delivery time is usually 1/2 days unless you placed a pre-order.
Feel free to contact us so we can assist you further 💖 -
Rebecca Johanna
Snelle service, snelle levering, juiste prijs/kwaliteitsverhouding! En goeie korting. Ik ben blij met Villamoo & red het zeker aan om er te shoppen. Hun insta is ook erg fijn en het is overzichtelijk. Mijn keuze was snel gemaakt en normaal duurt dat even! 💕 groetjes, joanbeccie ! Keep up the good work toppers
-
Aya Fernand
Geweldige service en kwalitatieve producten!
-
Jodie de Hoon
Zondag besteld, dinsdag al in huis. Sandalen besteld voor een hele leuke prijs en ze zitten heerlijk!
-
Fariza
Mooie prijs en goede service!
-
Teleurgestelde klant
De Klantenservice is schandalig.
Retourzending vond plaats op 25 juni en na meerdere mails nog steeds geen geld terug of statusupdate. Ik krijg steeds dezelfde automatische mail dat ze binnen 48 uur proberen te reageren..
Dit is oplichterij, bestel hier niet!
Antwoord van VillamooHi Naomi,
Ik zie dat wij al een tijdje contact hebben gehad via de mail, omdat jouw retour pakketje niet goed bij ons was binnen gekomen. Helaas heeft het een aantal dagen moeten duren om dit allemaal uit te zoeken, maar gelukkig hebben we het toch allemaal kunnen oplossen is je retour door ons verwerkt!💖 -
Samantha
Toch nog de 15% korting gekregen na afrekenen. Vriendelijk en top service!
-
Femke
Mooie jas gekocht in de sale, zeer goede prijs en ben blij met de jas! Ook snel en goed geleverd!
-
Anja
Fenomenaal
Goede prijzen en binnen een dag in huis -
Kelly Jongewaard
Een van de leukere online schoenenwinkels! Veel verschillende soorten schoenen en vaak nieuwe dingen. Levering is altijd snel!
-
Jurmain Dwaalster
Geweldige service
-
Quinty Gerssen
Nooit binnen gekregen
Antwoord van VillamooHi Quinty, ik kan zien dat je order wel bij je is binnen gekomen. Kan het wellicht een pre-order zijn geweest? Als je een pre-order plaatst dan is de levertijd langer dan normaal. Dit doen wij wel eens bij populaire producten. Mocht je alsnog niks hebben ontvangen, dan kun je ons altijd even mailen. Ik zie namelijk dat je dit nog niet hebt gedaan☺️
-
Norah Mateijsen
Mijn bestelling nooit gehad!!!
Antwoord van VillamooHi Norah, op je track&trace kan ik zien dat jij je order wel hebt binnen gehad. Je hebt echter een pre-order geplaatst van de Diva laarzen. De levering van deze laarzen was langer dan normaal. Helaas hebben wij opgemerkt dat meerdere klanten niet doorhadden dat het om een pre-order ging en daarom bang waren dat er iets mis ging met de levering. Echter was dit niet het geval! Wij hebben alle pre-orders van de Diva laarzen opgestuurd zodra deze beschikbaar waren💃🏻
-
MB
Moest zeer lang wachten op mijn bestelling. Kreeg geen gehoor tenzij ik zelf bericht, niet netjes.
Antwoord van VillamooHi Milalouise, op je track&trace kan ik zien dat jij je order wel hebt binnen gehad. Je hebt echter een pre-order geplaatst van de Diva laarzen. De levering van deze laarzen was langer dan normaal. Helaas hebben wij opgemerkt dat meerdere klanten niet doorhadden dat het om een pre-order ging en daarom bang waren dat er iets mis ging met de levering. Echter was dit niet het geval! Wij hebben alle pre-orders van de Diva laarzen opgestuurd zodra deze beschikbaar waren💃🏻
-
SC
Ik heb de schoenen binnen de gestelde termijn retour gestuurd. Ik wacht al een aantal weken op mijn geld. Gezien de recente recencies kan ik fluiten naar mijn geld
Antwoord van VillamooHi Sulimar, tijdens drukke periodes is het inderdaad wel normaal dat het even duurt tot je retour is verwerkt. In dit geval was het 14 werkdagen. Alle informatie over de verwerkingstijd kun je vinden op onze website💖
-
Yessica Martinez
Mooie
-
Vivien De Kievid
Na twee weken nog niks ontvangen en op mijn mail wordt ook niet gereageerd.
Antwoord van VillamooHi Vivien, het klopt inderdaad dat je je order niet hebt binnen gehad. Dit komt omdat wij je order hebben moeten annuleren. Via de mail hebben wij jou hierover geïnformeerd. Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen💖
-
RF
Snel bezorgd 🙏🏾