Vink Academy

Vink Academy

Ontwikkel de fotograaf in jou met de fotografielessen van Vink Academy.

Leer betere foto's maken met de boeken of online cursus geschreven door Laura Vink.
1.254 klantbeoordelingen
Filter 549 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 360 met beschrijving

• Willy van Wingerden
    Geverifieerde klant van Vink Academy

Prima service , bestelling kwam op de tijd zoals was aan gegeven , keurig verpakt.

• CHRISTIANE DOMEN
    Geverifieerde klant van Vink Academy

De bestelling verliep vlekkeloos. De volgende dag (zelfs op een zaterdag) kwam het boek al aan met de post. Ik ben dadelijk gestart met de eerste module. Laura, jij bent super duidelijk in je uitleg! Al vanaf de eerste bladzijden heb ik dingen begrepen die ik tot nu toe nog nooit doorhad. Deze cursus is echt zijn geld waard!

Antwoord van Vink Academy

Dankjewel voor je uitgebreide review Christiane! Ik wens je veel plezier verder met de lessen van de online cursus Nooit Meer Op De Automatische Stand Fotograferen.

• Hoe beoordeel je Vink Academy?

• Patricia Vanderstylen
    Geverifieerde klant van Vink Academy

Snelle en fantastische service!

Antwoord van Vink Academy

Fijn om te lezen, dankjewel Patricia!

• Nicolette Bremerkamp
    Geverifieerde klant van Vink Academy

Snel in huis. Het was een echt verrassingspakket door de bijgevoegde envelop met attenties. En nu genieten van dit prachtige boek.

Antwoord van Vink Academy

Dankjewel voor je review Nicolette, superfijn om te lezen. Ik wens je nog veel leesplezier verder in het boek Reisfotografie.

• Suzy

Snelle levering. Goede communicatie

Bedankt Suzy!

• Rob Krippendorf

Zeer en mooi goed en Top 👍

Dankjewel Rob :)

• Francisca Wagenaar
    Geverifieerde klant van Vink Academy

De 1e module al gedaan. En heel veel geleerd. Op naar volgende onderdeel van de summersprint

Antwoord van Vink Academy

Dankjewel voor je review Francisca! Veel plezier verder met de lessen van de online cursus Nooit Meer Op De Automatische Stand Fotograferen :)

• Embert Menting
    Geverifieerde klant van Vink Academy

Snelle levering, boek was zo binnen

Antwoord van Vink Academy

Bedankt voor je review Embert!

• Ingrid Meelen
    Geverifieerde klant van Vink Academy

Leuke website met interessante informatie die overzichtelijk gedeeld wordt. Tevens wordt alles in hapklare brokken vermeld zonder moeilijke woorden. Het heeft mij geprikkeld om me meer te verdiepen in fotografie

Antwoord van Vink Academy

Heel erg bedankt voor je review Ingrid!

• Ilse

Erg goede service!

Antwoord van Vink Academy

Dankjewel voor je review Ilse! :)