VinoPura.nl

VinoPura.nl

Webwinkel in duurzame wijnen en dranken
9,1
Filter 12 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 9 met beschrijving

• LJ Huizinga
    Geverifieerde klant van VinoPura.nl

Goede service

• Dorus van Buel
    Geverifieerde klant van VinoPura.nl

Prima biologische wijn, prima bezorgservice en alles voor een zeer schappelijke prijs.

• Hoe beoordeel je VinoPura.nl?

• Joyce
    Review voor VinoPura.nl

Jammer vandaag ivm verjaardag de wijn nodig die ik besteld heb. Bezorgmoment wordt iedere dag uitgesteld. Zou eerst 3 dagen geleden komen, toen die dag erna, gisteren en nu weer morgen…. Dus ga gauw elders wijn halen.

Beste Joyce,
    zeker vervelend te horen dat het afleveren van jouw pakket niet naar wens was. Het verzenden garanderen wij altijd uiterlijk de eerstvolgende werkdag. Vanwege de wettelijk 18+ check is het niet meer toegestaan dat een pakket bij afwezigheid bijvoorbeeld buren bezorgd wordt. Het bezorgen kan daardoor soms vertragen. We hopen dat je ondanks deze tegenvaller toch nog een fijne verjaardag hebt gehad.
    Lorenz - customer service

• Bernice

Alles goed☺️

• Jim
    Review voor VinoPura.nl

Mooie site! Omdat ik hier bestel is duurzaamheid voor mij een no-brainer geworden. Assortiment Spaanse wijnen mag nog wel wat groter worden.

Antwoord van VinoPura.nl

Dankjewel voor je feedback Jim. Het assortiment Spaans wordt aan gewerkt. Binnenkort meer!

• Ellen van der Laan
    Review voor VinoPura.nl

Prima wijnen en snel geleverd.

Antwoord van VinoPura.nl

Dankjewel Ellen. Op naar nòg betere (duurzame) wijnen.

• Martijn
    Review voor VinoPura.nl

Goede klantenservice en lekkere wijn

Dankjewel Martijn!

• Angela
    Review voor VinoPura.nl

Hele snelle service. Goede duurzame en lekkere wijnen en goed verpakt. Zeker een aanrader.

Antwoord van VinoPura.nl

Dankjewel Angela! Fijn dat je ons aanraadt.

• Annette
    Review voor VinoPura.nl

Prima duurzame wijnen tegen een schappelijke prijs

Antwoord van VinoPura.nl

Dankjewel Annette! En als je nog tips voor ons hebt voor extra duurzaamheid, horen we ze graag. Samen voor duurzaamheid...