VinoPura.nl

VinoPura.nl

Webwinkel in duurzame wijnen en dranken
9,6
Filter 107 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 59 met beschrijving

• Sanne
    Geverifieerde klant van VinoPura.nl

Geleverd volgens afspraak als cadeau,op een ander adres. Prima verlopen. Leuke wijnen om cadeau te doen of zelf te drinken voor een redelijke prijs.

Antwoord van VinoPura.nl

Beste Sanne, dankjewel voor jouw beoordeling. Fijn dat je tevreden bent over onze service. We doen het graag goed en duurzaam!

• JJ
    Geverifieerde klant van VinoPura.nl

De wijn, Morgon, viel erg tegen. Smaak en kleur geven aan dat hij niet goed meer is, over datum. Ik ben heel bekend met deze wijn, maar zo'n stroeve heb ik nog niet gehad.

Antwoord van VinoPura.nl

Beste Jopie, dankjewel voor jouw beoordeling. We zien dat je niet 100% tevreden bent over onze levering. Zou je ons kunnen toelichten waar dat aan ligt?

• Hoe beoordeel je VinoPura.nl?

• John ROJAS

Mooi

Antwoord van VinoPura.nl

Hallo John, mooi dat je jouw bestelling mooi vindt! Samen voor een duurzame én nog mooiere wereld.

• Petra Thieme Groen-Oostenbrink
    Geverifieerde klant van VinoPura.nl

Goede prijzen en netjes bezorgd!!

Antwoord van VinoPura.nl

Beste Petra, dankjewel voor jouw beoordeling. We doen ons best om het steeds goed én netjes te doen!

• Jacco Minnaar
    Geverifieerde klant van VinoPura.nl

Hele assortiment is biologisch, levering was sneller dan beloofd. Netjes!

Antwoord van VinoPura.nl

Beste Jacco, fijn dat je tevreden bent over de levering. We doen het graag duurzaam én goed. Geniet van jouw biologische wijnen!

• lieve brauers
    Geverifieerde klant van VinoPura.nl

Snelle levering, goed verpakt en het product dat ik had gevraagd. ik zou er terug bestellen

Beste Lieve,
    Dankjewel voor jouw mooie review. We zien je graag terug! En ook dan zullen wij het weer snel, goed verpakt en correct aan je verzenden.

• Lianne
    Geverifieerde klant van VinoPura.nl

Snelle levering en fantastische klantenservice bij onduidelijkheden.

Antwoord van VinoPura.nl

Beste Lianne, fijn dat alles voor de feestdagen in orde is gekomen. Geniet er van!

• Hans Peeters
    Geverifieerde klant van VinoPura.nl

In café 1900, Barteljorisstraat te Haarlem dronk ik in de 90er jaren iedere zaterdagochtend bij de koffie 1 á 2 glaasjes van de fameuze Marc de Bourgogne - Jacolat met het gele lakzegel. Ik dacht dat deze niet meer bestond maar kwam hem bij VinoPura gelukkig weer tegen. Hij smaakt als vanouds. Café 1900 is helaas niet meer maar de Jacolat houd ik graag in ere!

Antwoord van VinoPura.nl

Dat zijn de verhalen waar we enthousiast van worden Hans! En eerlijk is eerlijk: de Marc's van Jacoulot zijn ook echt top!

• Emilian Vasile
    Geverifieerde klant van VinoPura.nl

Snel en netjes geleverd. Service top. Drank top.

Antwoord van VinoPura.nl

Dank voor de mooie beoordeling Emilian. We hechten veel waarde aan goede service én duurzaamheid!

• Ben
    Geverifieerde klant van VinoPura.nl

Snelle en goede levering, niets op aan te merken.

Antwoord van VinoPura.nl

Dankjewel voor de mooie beoordeling Ben. We zien je graag weer eens terug.

• Dorus
    Geverifieerde klant van VinoPura.nl

Goede wijn, schappelijke prijs en snel geleverd!

Antwoord van VinoPura.nl

Dankjewel voor de goede beoordeling!

• Katharina
    Geverifieerde klant van VinoPura.nl

Fijne producten, snelle levering, goede verpakking

• Henk
    Geverifieerde klant van VinoPura.nl

geweldige service , en enorm sterke wijndozen!

Antwoord van VinoPura.nl

Dankjewel voor de mooie beoordeling Henk. Duurzame service van wijngaard tot tafel, daar gaan wij voor!

• Mieke
    Geverifieerde klant van VinoPura.nl

Zeer snelle levering en heel goed verpakt.

Antwoord van VinoPura.nl

Dankjewel Mieke. We doen ons best om ook in deze drukke weken alles snel uit te leveren.

• Bert
    Geverifieerde klant van VinoPura.nl

Veel bio wijnen en snel levering

Antwoord van VinoPura.nl

Hallo Bert, dankjewel voor jouw beoordeling. We blijven het assortiment bio-wijnen doorlopend uitbreiden!

• Henk Gomes
    Geverifieerde klant van VinoPura.nl

Heel goede prijs / kwaliteit verhouding, snelle levering!

• H. de Pater
    Geverifieerde klant van VinoPura.nl

Zeer vlot en accuraat geleverd. De wijn op zich kende we al en ja natuurlijk vega!

Antwoord van VinoPura.nl

Beste H, fijn dat onze service je bevalt. En goed dat je de weg naar ons Vegan-assortiment hebt gevonden.

• Petra Thieme Groen-Oostenbrink
    Geverifieerde klant van VinoPura.nl

Goede service snel geleverd!!

• Marjolijn Eillebrecht
    Geverifieerde klant van VinoPura.nl

Snelle levering, fijne biologische wijnen en goede service ivm levering elders

Antwoord van VinoPura.nl

Graag gedaan Marjolijn! We hopen dat het een mooie verrassing was.

• Olaf Wijman

Hartelijk bedankt

Antwoord van VinoPura.nl

Beste Olaf, fijn dat we je hebben kunnen helpen met ons advies.