Visgraatmeubilair.nl

Visgraatmeubilair.nl

Visgraatmeubilair is specialist in visgraat meubels. Het voordeel van visgraat meubilair is dat het zowel in strakke als speelse interieurs past door het gebruik van hout en staal. Neem vooral een kijkje tussen ons grote assortiment.
Meubels
Filter 36 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 35 met beschrijving

• Hasan
    Geverifieerde klant van Visgraatmeubilair.nl

Snelle levering, en goeie kwaliteit!!!

• Lisa
    Geverifieerde klant van Visgraatmeubilair.nl

Fijne ervaring met visgraatmeubilair. Mijn bestelling werd al binnen een week geleverd. Wat een top service! Super blij met mijn nieuwe kast.

• Hoe beoordeel je Visgraatmeubilair.nl?

• Alma Reitsma
    Geverifieerde klant van Visgraatmeubilair.nl

De communicatie met de klant is uitstekend.

• Jacques
    Review voor Visgraatmeubilair.nl

De door ons gekochte wandkast Arlington werd door een aantal (web)winkels aangeboden. Bij Visgraatmeubilair tegen de scherpste prijs.
    De kast is keurig op de afgesproken tijd geleverd, en netjes bij aflevering geholpen om hem naar binnen te brengen.
    De kast is in prima staat, en een aanwinst voor onze inrichting. Top dus !

• Cindy
    Geverifieerde klant van Visgraatmeubilair.nl

Binnen een paar dagen had ik het bestelde meubel in huis. Netjes op de afgesproken tijd afgeleverd. Perfect verpakt, zonder beschadigingen. Ik ben er heel tevreden over. Echt een blikvanger in mijn woonkamer. Top!

• Tineke
    Geverifieerde klant van Visgraatmeubilair.nl

Prima service!! Reageert snel op vragen. Is actief betrokken van aankoop tot levering. Heel fijn.

• A Roy
    Geverifieerde klant van Visgraatmeubilair.nl

The experience is really good. The staff really helpful and the product quality is also good. I would recommend it to everyone

• Fabian
    Review voor Visgraatmeubilair.nl

Heel blij met de nieuwe kast! Het is een mooie en stevige kast. Verder ook tevreden over de snelle reactie op emails en de levering. Zeer tevreden!

• Sec
    Review voor Visgraatmeubilair.nl

Super blij met onze nieuwe salontafel, goeie kwaliteit en snelle levering!
    Zeker een aanrader!

• Lavdim Bardosana
    Review voor Visgraatmeubilair.nl

Snelle levering en net contact.