Visgraatmeubilair.nl

Visgraatmeubilair.nl

Visgraatmeubilair is specialist in visgraat meubels. Het voordeel van visgraat meubilair is dat het zowel in strakke als speelse interieurs past door het gebruik van hout en staal. Neem vooral een kijkje tussen ons grote assortiment.
9,6
Filter 55 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 50 met beschrijving

• MClaus
    Review voor Visgraatmeubilair.nl

Tot 2 keer toe een kast met productiefout geleverd. Contact met klantenservice kwam snel tot stand. Fout zou bij fabrikant (Benoa) liggen, aldus medewerker klantenservice. Echter, de kast is gekocht bij en direct betaald (volledig bedrag) aan Visgraat Meubilair.
    De oplossing die werd aangedragen door Visgraat Meubilair (via Benoa) was erg teleurstellend. Ondanks de mooie producten, keren wij niet meer terug bij deze webshop.

• Denny
    Review voor Visgraatmeubilair.nl

Wandkast besteld, prima geleverd volgens afspraak maar helaas met een roestplek op het ijzer. Contact gezocht en werd vriendelijk geholpen. Binnen een dag bericht terug dat ze de kast enkele dagen later kwamen omruilen. Blij met de mooie zwarte visgraat wandkast!

• Hoe beoordeel je Visgraatmeubilair.nl?

• Sabine
    Review voor Visgraatmeubilair.nl

persoonlijk contact via app verliep vlot en klantvriendelijk. Werd meegedacht over wensen en opties. Ook een 'klacht' werd goed en netjes afgehandeld.

• Pascal
    Review voor Visgraatmeubilair.nl

Super goede customer service en erg mooi meubilair. Ik kom zeker terug!

• Claudia
    Review voor Visgraatmeubilair.nl

Super service! Adequaat en vriendelijk!

• Wout
    Review voor Visgraatmeubilair.nl

Goede service en snelle levering op afspraak.

• Patricia
    Review voor Visgraatmeubilair.nl

Goede prijs-kwaliteit verhouding. Klantenservice makkelijk en snel bereikbaar via whatsapp. Heldere info. Kortom, aanrader!

• Yonni
    Review voor Visgraatmeubilair.nl

Scherpe prijs, snelle en nette service.
    Artikel volgens fotos en beschrijving, top!

• Sief
    Review voor Visgraatmeubilair.nl

Super blij met dressoir. De service en levering was uitstekend.

• Ernst
    Review voor Visgraatmeubilair.nl

Een fijne persoonlijke benadering, na de bestelling direct een app met gegevens en afstem moment voor levering. Ook de levering was zoals afgesproken en correct. Ik stelde het op prijs dat er via een persoonlijke app gevraagd werd of ik een review wilde plaatsen. Niet via een algemene mail. Top!!!

• Souad
    Review voor Visgraatmeubilair.nl

Snelle service, vriendelijk en super mooie kwaliteit/strak afgewerkt. Ik ben helemaal tevreden.

• Roselieke
    Review voor Visgraatmeubilair.nl

Mooie meubelen, gemaakt met stukjes gerecyceld hout. In combinatie met het zwarte staal geeft dit een stoere maar ook warme uitstraling. De kast die ik gekocht heb was op de website licht van kleur. In het echt viel deze echter donkerder uit waar ik blij mee was. Helaas werd de kast tot aan de lift geleverd. Mijn advies zou zijn, bij deze mooie meubelen hoort een klantvriendelijke levering. Verder een dikke 10! Contact super en prettig via whattsapp. Snelle levering!

• K
    Review voor Visgraatmeubilair.nl

Foto’s kloppen met de werkelijkheid. Goed en snel contact met de verkoper. Goede service

• Melanie
    Review voor Visgraatmeubilair.nl

Vriendelijk, snel, zoekt oplossingen.

• Randy

Goeie service en

• Hasan
    Review voor Visgraatmeubilair.nl

Snelle levering, en goeie kwaliteit!!!

• Lisa
    Review voor Visgraatmeubilair.nl

Fijne ervaring met visgraatmeubilair. Mijn bestelling werd al binnen een week geleverd. Wat een top service! Super blij met mijn nieuwe kast.

• Alma Reitsma
    Review voor Visgraatmeubilair.nl

De communicatie met de klant is uitstekend.

• Jacques
    Review voor Visgraatmeubilair.nl

De door ons gekochte wandkast Arlington werd door een aantal (web)winkels aangeboden. Bij Visgraatmeubilair tegen de scherpste prijs.
    De kast is keurig op de afgesproken tijd geleverd, en netjes bij aflevering geholpen om hem naar binnen te brengen.
    De kast is in prima staat, en een aanwinst voor onze inrichting. Top dus !

• Cindy
    Review voor Visgraatmeubilair.nl

Binnen een paar dagen had ik het bestelde meubel in huis. Netjes op de afgesproken tijd afgeleverd. Perfect verpakt, zonder beschadigingen. Ik ben er heel tevreden over. Echt een blikvanger in mijn woonkamer. Top!