Visgraatshop.nl

Visgraatshop.nl

Een webshop voor echte eikenhouten visgraat vloeren voor elke smaak en ieder budget
Filter 313 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 221 met beschrijving

• Thijs Balk
    Geverifieerde klant van Visgraatshop.nl

Heel vriendelijk en goed geholpen. Fijne afstemming levering!

Antwoord van Visgraatshop.nl

Hoi Thijs, enorm bedankt voor de mooie review! Veel plezier met de nieuwe vloer!

• Ruud De Gunst

Inmiddels 150m2 gekocht, alles loopt volgens afspraak en perfecte kwaliteit

Antwoord van Visgraatshop.nl

Hoi Ruud, enorm bedankt voor de mooie review en heel veel plezier met de nieuwe vloer!

• Hoe beoordeel je Visgraatshop.nl?

• pieter van Reeuwijk
    Geverifieerde klant van Visgraatshop.nl

Top service en hele vriendelijke mensen

Antwoord van Visgraatshop.nl

Hoi Pieter, hartstikke bedankt voor de mooie review! Zijn we blij mee!

• Antony Gray
    Geverifieerde klant van Visgraatshop.nl

Goede informatie en service, goede prijs

Antwoord van Visgraatshop.nl

Hartstikke bedankt Antony! Nog heel veel woonplezier met de nieuwe vloer!

• M.R
    Geverifieerde klant van Visgraatshop.nl

Zeer goede prijs/kwaliteit! Goede uitleg en extra service.

Antwoord van Visgraatshop.nl

Hartstikke bedankt voor de hele mooie review! En nog veel plezier gewenst met de nieuwe vloer!

• Mark S.
    Geverifieerde klant van Visgraatshop.nl

In korte tijd moest ik wisselen van vloerleverancier, zeer tevreden met het resultaat: mooie plank, fijne communicatie met Robin & soepele levering.

Antwoord van Visgraatshop.nl

Hoi Mark, bedankt voor de hele mooie review! Nog veel plezier gewenst met de nieuwe vloer!

• Charlotte
    Review voor Visgraatshop.nl

Wat een topservice biedt dit bedrijf. De oplevering van ons huis heeft lang op zich laten wachten en daarin zijn wij geweldig geholpen door Robin. De vloer is nu gelegd en is prachtig geworden. Goede prijs, top service en ook alle contacten verliepen uiterst vriendelijk.

Antwoord van Visgraatshop.nl

Enorm bedankt voor de hele mooie review Charlotte! Heel veel plezier met de nieuwe vloer en woning!

• N.D. Derksen

Fijne service

Antwoord van Visgraatshop.nl

Hartstikke bedankt voor de mooie review, en veel plezier met de nieuwe vloer!

• Britt
    Review voor Visgraatshop.nl

Prachtige kwaliteitsvloer! Fijn advies en goede service. Aanrader!

Antwoord van Visgraatshop.nl

Hoi Britt, bedankt voor de mooie review en nog heel veel plezier met de nieuwe vloer!

• Gijs Bruijsten
    Review voor Visgraatshop.nl

Super service. Ik had maar weinig m2 nodig maar hij gaf ook nog wat extra mee. Super aardige eigenaar!

Antwoord van Visgraatshop.nl

Hoi Gijs, hartstikke bedankt voor de mooie review! Nog veel plezier met de vloer!

• Hesse van der Werk
    Geverifieerde klant van Visgraatshop.nl

Goede kwaliteit, super service, vlot in communicatie

Antwoord van Visgraatshop.nl

Hartstikke bedankt voor de mooie review Hesse! En nog veel woonplezier met de nieuwe vloer!

• Zelda van Wijk
    Geverifieerde klant van Visgraatshop.nl

Mooie vloer en goede service!

Antwoord van Visgraatshop.nl

Bedankt voor de mooie review Zelda! Nog heel veel woonplezier gewenst met de nieuwe vloer!

• Flip
    Review voor Visgraatshop.nl

Echt super goede service van Robin! Prijs voor premium visgraatvloer was bijna de helft van de prijzen van andere offertes die we hadden opgevraagd en dat waren nog eens mindere kwaliteit vloeren. Vloer kon gewoon in de loods van Visgraatvloer blijven liggen en werd na een seintje van ons heel snel bezorgd. Echt een aanrader!

Antwoord van Visgraatshop.nl

Hoi Flip, enorm bedankt voor de hele mooie review, zijn we blij mee! Heel veel woonplezier gewenst met de nieuwe vloer.

• Jürgen Hernou
    Geverifieerde klant van Visgraatshop.nl

Goede prijs kwaliteit verhouding, vlotte levering en qua informatie zeer professioneel

Antwoord van Visgraatshop.nl

Bedankt voor de mooie review J├╝rgen en nog veel plezier met de nieuwe vloer!

• Ottavio Palazzi
    Review voor Visgraatshop.nl

Top bedrijf! Goede kwaliteit en erg goede service. Denken met je mee en zijn flexibel. Zeker aan te raden!

Antwoord van Visgraatshop.nl

Hartstikke bedankt voor de mooie review Ottavio! Zijn we blij mee :)

• Elizabeth van Bemmel
    Geverifieerde klant van Visgraatshop.nl

Snel antwoord op vragen en goede afspraak bij levering.

• Sven Westdijk
    Geverifieerde klant van Visgraatshop.nl

Top service mocht de vloer zelfs wat langer laten staan dan 2 maanden ivm tekenen huis

Antwoord van Visgraatshop.nl

Bedankt voor de mooie review Sven! Heel veel woonplezier met de nieuwe vloer!

• Ad Besseling
    Geverifieerde klant van Visgraatshop.nl

Een prachtige vloer voor een mooie prijs komt netjes verpakt aan afgesproken een vloer zonder knoest tjes. Ik heb in de hele vloer ook niet een knoestje kunnen vinden. Alle plankjes super strak en super recht, echt tpkwaliteit. De vloer laten leggen door de vsste vloerenleggers van visgraatshop, dit zijn echte vakmensen. Wij zijn er super blij mee. En wat ook prettig is, wanneer je vragen hebt dan neemt Robin echt de tijd voor je. Klant is koning, bij de Visgraatshop klopt deze stelling.

Antwoord van Visgraatshop.nl

Beste Ad, enorm bedankt voor de hele mooie review en nog heel veel woonplezier met de nieuwe vloer!

• Rick
    Geverifieerde klant van Visgraatshop.nl

Top service en kontakt was super fijn alle afspraken zijn na gekomen wat we afgesproken hebben. Dank aan Robin voor de vele adviezen per telefoon. Vanaf de orderverwerving tot aan de levering. De vloer is gelegd door Martin (Parketteur). De vloer is werkelijk prachtig echt genieten als je de woonkamer binnen komt!

Antwoord van Visgraatshop.nl

Hoi Rick, hartstikke bedankt voor de hele mooie review en nog veel plezier gewenst met de nieuwe vloer!

• Leon
    Geverifieerde klant van Visgraatshop.nl

Perfect levering zoals gepland. Prachtig product

Antwoord van Visgraatshop.nl

Bedankt voor de mooie review Leon!