VitaPlanet Supplements

VitaPlanet Supplements

VitaPlanet Supplements levert voedingssupplementen aan particulieren binnen Nederland en Europa.
9,3
Filter 1166 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1154 met beschrijving

• Gery

Prima service

• Jaqui
    Geverifieerde klant van VitaPlanet Supplements

Goed product, werkt subtiel voor mij.

• Hoe beoordeel je VitaPlanet Supplements?

• M
    Geverifieerde klant van VitaPlanet Supplements

Levertijden zijn veel te lang. Komt nagenoeg nooit op tijd.

Antwoord van VitaPlanet Supplements

Beste M,

Actuele levertijden zijn altijd terug te vinden op https://www.vitaplanet.nl/verzendinformatie.html
    Ondanks dat we ziek waren (we zijn maar een klein team, helaas afgelopen week tegelijkertijd ziek). Is er binnen de door ons vermelde levertijd geleverd.

We realiseren ons dat 5 werkdagen (dit is onze aanlevering naar PostNL) dus eigenlijk 6-7 werkdagen, erg lang is, en we doen ons best dit terug te schroeven naar 1 a 2 werkdagen, maar dit is op dit moment helaas niet altijd mogelijk, ik adviseer altijd om onze verzendinformatie te raadplegen omtrent de levertijden, zodat je weet waar je aan toe bent, dat geldt trouwens voor iedere webshop in Nederland, alle webshops zijn wettelijk verplicht dergelijke informatie te verstrekken.

Bestel dus op tijd, dan komt het op tijd.

Jordy van VitaPlanet

• Esther Van de Geijn
    Geverifieerde klant van VitaPlanet Supplements

Mijn teleurstelling gaat vooral over het product zelf. Dikke "plastic" capsules met een visoliepoeder erin die mijn kind ten eerste nauwelijks doorgeslikt krijgt en er ten tweede heel misselijk van wordt omdat ze de inhoud blijft opboeren. Al met al een duur en niet gebruikersvriendelijk product dat niet doet waar het voor bedoeld is. (ZenSOM 3 in 1)

Antwoord van VitaPlanet Supplements

Beste Esther, vervelend om te vernemen dat het product niet is wat je ervan had gehoopt. Sommige mensen en met name kinderen hebben soms moeite met het doorslikken van capsules, er zit inderdaad Omega-3 in wat helaas een niet al te fijne smaak heeft, gelukkig heeft ook lang niet iedereen last van reflux. Verder is er dusdanig kort geleden besteld dat de werking van het product zelf nog helemaal niet goed beoordeeld kan worden (4 dagen, zondag is de eerste dag dat er begonnen zou kunnen zijn met het product volgens de aanwijzingen op de verpakking). Over het plastic gedeelte, het betreft toch echt HPMC, plastic is niet of slechts zeer gering biologisch afbreekbaar. Realiseer je dat voor heel veel mensen dit product wél werkt en niet de eigenschappen heeft die hier worden benoemd, je geeft aan dat het een duur en niet gebruiksvriendelijk product is, maar voor 9,95 + 2,95 verzendkosten dit uitproberen noem ik niet duur maar goedkoop, maar ik kan niet in jouw portemonnee kijken natuurlijk, juist om deze reden hebben we een zeer toegankelijke probeerverpakking, om te zien of het een product is waar wat voordeel uit gehaald zou kunnen worden, helaas pakt dit niet uit voor jouw dochter, moet er daarom maar een schadelijke recensie geplaatst worden welke anderen aan het twijfelen kunnen brengen terwijl misschien maar 1 op de 20 tot 30 mensen dusdanig last heeft van de genoemde effecten dat slikken en verdragen niet mogelijk is? Als het voor ieder individu voor 100% zou werken hadden we geen proefverpakking aangeboden. Mvg, Jordy van VitaPlanet

• H.C. van der Sluijs

Prima

• Rob Schaap
    Geverifieerde klant van VitaPlanet Supplements

Prima kwaliteit en goede service

• Wim

• Paul Marijnus
    Geverifieerde klant van VitaPlanet Supplements

zeer goede kwaliteit! Je merkt het duidelijk als je het neemt

• anoniem

fjne ervaring

• John Roeland
    Geverifieerde klant van VitaPlanet Supplements

Snel geleverd en top producten!

• Angelique Thoonen

Geweldige service!

• Leyla
    Geverifieerde klant van VitaPlanet Supplements

Prima product, snelle levering en heel vriendelijke personeel.

• Frans Kauling
    Geverifieerde klant van VitaPlanet Supplements

Bestelling was snel bezorgd en goed verpakt

• Karina Staal
    Geverifieerde klant van VitaPlanet Supplements

Mooie prijzen en goede service

• Myrthe
    Geverifieerde klant van VitaPlanet Supplements

heel blij met de werking van de vegetarische l-theanine omega 3 Beter dan andere merken die ik geprobeerd heb.

• JN Slagter

goeie producten

• Nico Scheerman

Geweldige service

• Jacky
    Geverifieerde klant van VitaPlanet Supplements

Mooi bedrijf met pure producten! Zeer vriendelijke klantenservice, met goede uitleg. Erg fijn dat er ook een vega variant van de Omega 3 is.

• Saskia Van Loenen
    Geverifieerde klant van VitaPlanet Supplements

Goed product en mooie prijzen!!

• Sjoerd
    Geverifieerde klant van VitaPlanet Supplements

Ik moest deze keer best even wachten op de bestelling en er werd niets gecommuniceerd. Iets van 8 - 10 dagen wel. Op mail in eerste instantie geen reactie. Daarna formulier nog ingevuld en kreeg ik een bezorgbericht, maar verder geen uitleg. Daar zitten wel verbeterpunten qua communicatie.

Het product LTO3 is prima, maar ik vind de smaak niet fijn. Dat blijf ik soms nog een uur proeven. Het is wel vegan. Het product is zeker een aanrader en netjes verpakt. Prijs is ook prima.