VitaPlanet Supplements

VitaPlanet Supplements

VitaPlanet Supplements levert voedingssupplementen aan particulieren binnen Nederland en Europa.
9,3
Filter 1179 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1167 met beschrijving

• Rob Schaap

Goede producten, nette prijs

• Karina Staal
    Geverifieerde klant van VitaPlanet Supplements

Goede kwaliteit en prijs en netjes op tijd

• Hoe beoordeel je VitaPlanet Supplements?

• Marlies
    Geverifieerde klant van VitaPlanet Supplements

Snelle levering, vlotte afhandeling.

• Rens
    Geverifieerde klant van VitaPlanet Supplements

Duurde te lang voor ik het brievenbuspakket mocht ontvangen. Mail gestuurd en uitleg gehad. Duidelijk, maar niet van deze tijd. Voor mij geldt op werkdagen voor 22u besteld is de volgende werkdag binnen.

Beste Rens,

bedankt voor de recensie. Dit hanteerden wij ook jaar in jaar uit, maar is door verandering in de situatie op dit moment inderdaad niet mogelijk. Omdat wij zonder hulpstoffen de capsules vullen is dit niet grootschalig en automatisch mogelijk d.w.z. het is best een arbeidsintensief proces om de capsules zonder hulpstoffen te vullen, het is niet mogelijk om met een druk op de knop gigantische voorraden aan te maken, het duurt dan soms wat langer, normaal geen probleem als je het weet lijkt mij, gewoon een paar dagen eerder bestellen, we komen onze gemelde aanlevertijden na. De beste kwaliteit voor een goede prijs, maar inderdaad, de levertijd is regelmatig wel iets langer.

Jordy van VitaPlanet

• Evelien Zijlstra

LTO3 , heel fijn supplement, zeker bij ADD

• H.C. van der Sluijs
    Geverifieerde klant van VitaPlanet Supplements

Snelle levering, supplementen bevallen prima!

• Frans Kauling
    Geverifieerde klant van VitaPlanet Supplements

Kwaliteit is goed, levering duurt iets langer maar op tijd bestellen dus.

• Karin
    Geverifieerde klant van VitaPlanet Supplements

Goed product voor betaalbare prijs !

• Renate
    Geverifieerde klant van VitaPlanet Supplements

Fijn dat er proefpakketjes zijn, mooi aanbod en snelle levering

• Alma de Vor

Fijne pillenkan niet zonder

• Jacqueline
    Geverifieerde klant van VitaPlanet Supplements

Goede, pure producten. Vriendelijke klantenservice. De Zensom3 heeft echt verandering gebracht (ik gebruik het nu een aantal maanden), meer energie, doelgerichter, prettiger gevoel en beter tot aktie komen. Bedankt!

• Diego Oliveira
    Geverifieerde klant van VitaPlanet Supplements

Ik neem altijd theanine, ik heb ook de Zen compositie een keer gehad. Goed producten!

• Myrthe van der Linden
    Geverifieerde klant van VitaPlanet Supplements

Bestel de ZenSOM3-in-1 al even, en werkt goed voor mij. De gaba ook besteld, nog niet gebruikt.

• Gery

Prima service

• Jaqui
    Geverifieerde klant van VitaPlanet Supplements

Goed product, werkt subtiel voor mij.

• M
    Geverifieerde klant van VitaPlanet Supplements

Levertijden zijn veel te lang. Komt nagenoeg nooit op tijd.

Beste M,

Actuele levertijden zijn altijd terug te vinden op https://www.vitaplanet.nl/verzendinformatie.html
    Ondanks dat we ziek waren (we zijn maar een klein team, helaas afgelopen week tegelijkertijd ziek). Is er binnen de door ons vermelde levertijd geleverd.

We realiseren ons dat 5 werkdagen (dit is onze aanlevering naar PostNL) dus eigenlijk 6-7 werkdagen, erg lang is, en we doen ons best dit terug te schroeven naar 1 a 2 werkdagen, maar dit is op dit moment helaas niet altijd mogelijk, ik adviseer altijd om onze verzendinformatie te raadplegen omtrent de levertijden, zodat je weet waar je aan toe bent, dat geldt trouwens voor iedere webshop in Nederland, alle webshops zijn wettelijk verplicht dergelijke informatie te verstrekken.

Bestel dus op tijd, dan komt het op tijd.

Jordy van VitaPlanet

• Esther Van de Geijn
    Geverifieerde klant van VitaPlanet Supplements

Mijn teleurstelling gaat vooral over het product zelf. Dikke "plastic" capsules met een visoliepoeder erin die mijn kind ten eerste nauwelijks doorgeslikt krijgt en er ten tweede heel misselijk van wordt omdat ze de inhoud blijft opboeren. Al met al een duur en niet gebruikersvriendelijk product dat niet doet waar het voor bedoeld is. (ZenSOM 3 in 1)

Antwoord van VitaPlanet Supplements

Beste Esther, vervelend om te vernemen dat het product niet is wat je ervan had gehoopt. Sommige mensen en met name kinderen hebben soms moeite met het doorslikken van capsules, er zit inderdaad Omega-3 in wat helaas een niet al te fijne smaak heeft, gelukkig heeft ook lang niet iedereen last van reflux. Verder is er dusdanig kort geleden besteld dat de werking van het product zelf nog helemaal niet goed beoordeeld kan worden (4 dagen, zondag is de eerste dag dat er begonnen zou kunnen zijn met het product volgens de aanwijzingen op de verpakking). Over het plastic gedeelte, het betreft toch echt HPMC, plastic is niet of slechts zeer gering biologisch afbreekbaar. Realiseer je dat voor heel veel mensen dit product wél werkt en niet de eigenschappen heeft die hier worden benoemd, je geeft aan dat het een duur en niet gebruiksvriendelijk product is, maar voor 9,95 + 2,95 verzendkosten dit uitproberen noem ik niet duur maar goedkoop, maar ik kan niet in jouw portemonnee kijken natuurlijk, juist om deze reden hebben we een zeer toegankelijke probeerverpakking, om te zien of het een product is waar wat voordeel uit gehaald zou kunnen worden, helaas pakt dit niet uit voor jouw dochter, moet er daarom maar een schadelijke recensie geplaatst worden welke anderen aan het twijfelen kunnen brengen terwijl misschien maar 1 op de 20 tot 30 mensen dusdanig last heeft van de genoemde effecten dat slikken en verdragen niet mogelijk is? Als het voor ieder individu voor 100% zou werken hadden we geen proefverpakking aangeboden. Mvg, Jordy van VitaPlanet

• H.C. van der Sluijs

Prima

• Rob Schaap
    Geverifieerde klant van VitaPlanet Supplements

Prima kwaliteit en goede service

• Wim