Vitalko

Vitalko

Vitalko is gespecialiseerd leverancier van ecologische brandstoffen en diervoeders daarbij bieden we bezorging aan in heel Nederland. Of u nou op zoek bent naar haardhout, houtbriketten, kolen of houtpellets; Vitalko heeft het allemaal! Kijk snel op onze website of neem contact op met onze specialisten.
Filter 111 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 78 met beschrijving

• Jan

Keurig

• M. in L.
    Review voor Vitalko

Goede communicatie. Snelle levering.

• Hoe beoordeel je Vitalko?

• SD
    Review voor Vitalko

Snelle levering, prima communicatie en zeer behulpzame transporteur. Dikke plus dus!

• Sarah
    Review voor Vitalko

Samen met een vriendin RUF briketten besteld en keurig volgens afspraak geleverd. Helaas niet de beste kwaliteit. Brandt slecht en smeult lang.
    Voortaan liever iets meer betalen voor betere kwaliteit is mijn advies.

• rpb
    Review voor Vitalko

Erg tevreden met de geleverde diensten en producten. Alles zoals omschreven. Correct contact gehad via de mail.

Een aanrader! ik zeg doen

• AJO
    Review voor Vitalko

Pini-kay uitstekend en snel bezorgd, een mooie bestel site met handige opties

• Herman Grootaers
    Review voor Vitalko

snelle bezorging, prima prijzen, goede producten en bovenal vriendelijke en behulpzaam personeel. Deze firma komt voor mij over als betrouwbaar.

• Arie
    Review voor Vitalko

We zijn zeer tevreden over de bestelde pinnikais
    Levering was ook heel netjes.

• Els
    Review voor Vitalko

Super kwaliteit ruf blokken, keurig op tijd bezorgd . Ze geven heerlijke warmte en voor een goede prijs toppie

• Bert
    Review voor Vitalko

Snelle en correcte afhandeling. Duidelijke informatie, begeleiding tot het op de stoep staat

• gertjan

Gewoon goed

• Jan
    Review voor Vitalko

Goede prijs, snelle levering en super bereikbaarheid.

• Manja uit Langbroek
    Review voor Vitalko

Prima hout, snelle levering en ook nog prima prijs

• Jeroen
    Review voor Vitalko

Top bedrijf! Goede prijzen en duidelijkheid over de levering.

• Eljo
    Review voor Vitalko

Na mijn bestelling kreeg ik vlot een bevestiging en een email, waarin verwezen werd naar het bezorg-moment door de transporteur. En ook de bezorging ging vlot. Dus ik ben tevreden.

• Leon Cooijman
    Review voor Vitalko

Vriendelijke behandeling en snelle levering

• Maarteb
    Review voor Vitalko

Goede prijs en snel geleverd

• M.
    Review voor Vitalko

Was weer snel en goed geleverd ,belletje 1/2 uur van tevoren super handig .

• AARDE.EMAIL

alles perfect

• Johan - Wijchen (Alverna)
    Review voor Vitalko

Zéér tevreden met de service van Jasper: altijd vriendelijk en opgewekt humeur en altijd behulpzaam! Om een pallet PinoKay briketten te kopen moet je écht bij Vitalko zijn! Geweldig produkt en bij Vitalko voor de best mogelijke prijs. Bravo voor Jasper!