Vitaminbottle
vruchtensappen.
1.457 klantbeoordelingen

• Anna Pieternella de Wit-Verwijs
    Review voor Vitaminbottle

Heel tevreden, deskundig advies en snelle levering.

• Jo van der Mierden
    Review voor Vitaminbottle

Snelle en goede levering en tevens goede beschrijving van het product.

• Hoe beoordeel je Vitaminbottle?

• Bianca Verhoeven
    Review voor Vitaminbottle

Voel mij super met de vitaminen en kan een ganse dag wakker blijven super!!!

• Judith
    Review voor Vitaminbottle

Zeer goede klantenservice. Dat vind je niet vaak. Snelle reacties en erg klantvriendelijk. Een aanrader dus.

• J. van den Broek
    Review voor Vitaminbottle

Service en het product is heel goed ! snelle levering!

• Roland Smets
    Review voor Vitaminbottle

Wij zijn zeer tevreden over de geleverde produkten en beginnen met veel enthousiasme aan onze gezondheidskuur. De informatie en de samenstelling van elk produkt werden uitvoerig mee verstuurd. Dank u wel voor de persoonlijke toets bij het geleverde pakket. Mvg.

• Kimberly
    Review voor Vitaminbottle

De bestelling werd heel snel geleverd, netjes ingepakt en met duidelijke beschrijvingen erbij. Nette en snelle communicatie vanuit de klantenservice. Persoonlijk vind ik de verpakking van de producten ook erg netjes en mooi.

• Hans de Vries
    Review voor Vitaminbottle

Na al vele vitamines geprobeerd te hebben ben ik na aanraden van een vriend bij vitaminbottle uitgekomen. Eindelijk een product dat wel werkt. Waar ik bij synthetische vitamines alsnog ziek werd, versterken die van vitaminbottle mijn weerstand enorm. Ik ben in tijden niet zo fit geweest. Wel jammer dat ze geen abonnementen aanbieden.

• Barbara
    Review voor Vitaminbottle

Prima service, uitstekende producten, mooie aantrekkelijke verpakking

• Marjan
    Review voor Vitaminbottle

Goede producten, doen wat ze zeggen