Vitaminebooster

Vitaminebooster

Vitaminebooster is voor iedereen die op natuurlijke wijze meer energie wil gedurende de dag. Zo ontzorgt Vitaminebooster bijvoorbeeld bij een gemakkelijke maar bovenal een gezonde start van de dag te hebben. Onze producten zijn zo ontworpen dat jij van alle gemakken voorzien bent of je nu bewuster wilt gaan eten, meer energie wilt, sportiever wilt zijn/worden, beter wilt herstellen van een workout of je medewerkers fitter wilt krijgen.
9,9
Filter 38 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 33 met beschrijving

• Saskia
    Geverifieerde klant van Vitaminebooster

Al jaren klant. Professioneel bedrijf, goede en persoonlijke service. Mooie verzenddozen.

• A. K

Goede service.

• Hoe beoordeel je Vitaminebooster?

• Petra
    Geverifieerde klant van Vitaminebooster

Uitgebreid met Jan via WhatsApp gesproken over verstandige voedingskeuzes. Geleerd dat eieren niet hetzelfde zijn als eiwit, als lichaamsenergiebron. Bij ontvangst van pakket, een verzorgde verzenddoos en goede uitleg over gebruik van producten. Smaak van The Quick Protein Meal producten is goed, Aardbei is mijn favoriet.

• Margreet
    Geverifieerde klant van Vitaminebooster

Ik heb bijna geen last meer van darmklachten doordat het eten beter verteerd. The Green Vitamine Shot meng ik met vanillevla of yoghurt voor een andere smaak. Voor een Cup a Soup los ik het op in verschillende warme soorten boullion. Door zo te variëren is het elke dag anders.

• Jp de Jong
    Geverifieerde klant van Vitaminebooster

Nog even goed als altijd. Ga zo door!

• Mathilda en Rik
    Review voor Vitaminebooster

Bedankt voor de hulp bij onze zoektocht naar een gezondere eet-en leefgewoonte. Wij hebben nu meer puf en ook ons bereikte ideale gewicht is nu al maanden hetzelfde. De vitaminebooster cadeaukaart gaan wij regelmatig weggeven zodat andere deze gezonde stap ook gaan maken.

• Jp de Jong
    Geverifieerde klant van Vitaminebooster

Snel. Eindelijk eens iets op het goede adres bezorgd. Alles klopte en kreeg ook nog wat extra's en leuk handgeschreven berichtje erbij. Ga zo door.

Antwoord van Vitaminebooster

Hartelijk bedankt voor de complimenten over de snelle, volledige en accurate levering van de eerste bestelling. Geniet van de producten. Tot snel in de webshop. Groetjes Jan de VitamineMAN

• Cornel
    Geverifieerde klant van Vitaminebooster

Na prettig contact en deskundig advies, magnesium en 50 + vitamines besteld. De levering verliep prima. Nu na een paar dagen gebruik voel ik mij fitter en heb absoluut minder spierpijn.
    Bedankt Jan-de- Vitamineman.

Goedemiddag Cornel,
    Hartelijk bedankt voor de positieve review naar aanleiding van ons goede gesprek en uw gedane aankoop. Wat fijn dat u baat heeft bij het door mij gegeven advies. Mochten u nog vragen gaandeweg het proces hebben, laat het mij weten.
    Groetjes Jan

• Claudia van Woerkom
    Geverifieerde klant van Vitaminebooster

Geeft energie, zeker waar voor je geld.

Goede avond Claudia,
    Dankjewel voor je 5-sterren review. Mooi om te horen dat je daadwerkelijk resultaten ziet door het gebruik van The Quick Protein Meal. Mocht je nog vragen hebben, laat het me zeker weten.
    Tot ziens in de webshop, fijne avond.
    Groetjes Jan

• Klaas Overheem
    Geverifieerde klant van Vitaminebooster

Kwalitatieve top producten! Goede blogberichten met leuke recept ideeën. Pakketten worden netjes ingepakt met duidelijke instructies over hoe het product te gebruiken.

Goedemiddag Klaas,
    Dankjewel voor je positieve beoordeling. We zijn blij om te horen dat je zo tevreden bent.
    Tot snel in de webshop
    Met energieke groet, Jan

• Ria van der Hoog

Snelle levering.

• M Andeweg

Keurig afgeleverd

• Mieke
    Review voor Vitaminebooster

Goede support en de Shake is prima van smaak. Het is een goede stimulans om je eetgewoonten aan te passen.

• Aline
    Review voor Vitaminebooster

Supersnelle verzending en vriendelijke communicatie. Goed bereikbaar. Prima producten

• Mathijs Huizenga
    Review voor Vitaminebooster

Wat een super producten! De creatine is puur en zuiver en gemakkelijk te drinken.
    Pré workout gaat door het dak heen!
    En de vitamine shots maken het af.

Zeker weer bestellen! Goede snelle service.

• Maja Runic
    Review voor Vitaminebooster

Super snel binnengekregen en erg tevreden over de producten! De pre workout is ook heerlijk!

• Berber Van der Woude
    Geverifieerde klant van Vitaminebooster

Heb vaker hier bestelling gedaan, een hele goede service en altijd een persoonlijk kaartje van Jan erbij, echt top! Tot de volgende bestelling

• Thomas
    Geverifieerde klant van Vitaminebooster

Snelle levering en goede kwaliteit

• Natasja Vogelaar
    Geverifieerde klant van Vitaminebooster

Goeie service. Super goeie compensatie van een product waar 1 ding niet meer van was. En dat werd gecompenseerd met andere producten wat uiteindelijk meer waard was dan 1 product wat er niet meer was. Merci beaucoup!:)

Antwoord van Vitaminebooster

Dankjewel voor deze review! Helaas was het bestelde product er niet meer, gelukkig hebben we je blij kunnen verrassen met onze andere producten. Tot ziens in de webshop

• Astrid Sveen
    Geverifieerde klant van Vitaminebooster

geweldige service van Jan. Snelle levering en super lekkere vitamine drankjes. Helemaal top